Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä oudot mieltymykset, järkytyin!

Vierailija
04.01.2014 |

Olen vähän aikaa sitten tutustunut aivan ihanaan mieheen! Hän on todella erilainen kuin aikaisemmat tuntemani miehet, hän laittaa ruokaa, on keskustelutaitoinen, huumorintajuinen, ihana ja jopa ihan hyvin toimeentuleva.

Mutta... Seksiä emme ole vielä harrastaneet. Hänellä kyllä olisi halukkuutta jo siihenkin, mutta minä olen halunnut vielä odotella ja tutustua aivan rauhassa. Olemme nyt tapailleet n. 1,5 kk.

No eilen tämä mies sitten paljasti minulle jotain erikoista. Hän nimittäin tykkää masturboidessaan ottaa omat spermat suuhunsa, lähes joka kerta! Hän kääntyy sellaiseen asentoon, että saa nesteet lentämään suuhunsa. Pitää kuulemma mausta. Joskus riittää sekin, että saa tavaran vain naamalle. Hän näytti minulle jopa kuvia, joita hän oli kameralla ottanut tilanteista, joissa hän masturboi ja joissa spermat on suussa/naamalla.

Menin sanattomaksi, ja minua hieman kuvottaa. Mitä tästä pitäisi ajatella? Onko tämä normaalia? Voivatkohan hänen seksimieltymyksensäkin olla yhtä outoja? Uskallanko ikinä sänkyyn hänen kanssaan. Menikö muuten niin hyvä mies nyt pilalle..

Kommentit (106)

Vierailija
41/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hehe, no siinähän se seksimieltymykset tuli selväksi. Ja jopa kuvin näytettynä vaikkette edes ole seksiä harrastaneet. Mahtaa olla aarre.

Vierailija
42/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yyyh, kyllä mä oisin kanssa järkyttynyt. Ois jättänyt kertomatta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run, Forest run!

Vierailija
44/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Run, Forest run!

Vierailija
45/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, anteeksi asenteeni, mutta en voi sille mitään että järkytyin. Taitaa suurin osa täällä ajatella samoin kuin minä... Miehet kertokaa, onko tällainen miten yleistä keskuudessanne? Minä en aikaisemmin ole tullut ajatelleeksikaan, että mies voisi tällaista edes touhuta. Pelottaa mitä hän haluaa sitte minun kanssani sängyssä, eikö mikään tavallinen riitä hänelle. Itse pidän tavallisesta seksistä, en mistään kovin erikoisesta.

Ap

Vierailija
46/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

provo. ei kukaan kerro noin intiimejä juttuja jos seksiä ei ole edes harrastettu.

Vierailija
47/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provo? No ei kyllä ole. Vaikka emme ole seksiä harrastaneet, olemme kyllä puhuneet sen harrastamisesta ja monesti on ollut tilanteita missä olemme hieroneet toisiamme vaatteiden päältä. Eilen oli taas tällainen tilanne ja olimme vähän viiniä ottaneet, silloin hän kertoi minulle mieltymyksistään ja kyseli kuinka usein minä teen sitä, siis masturboin. Luulen jopa, että eilen olisimme päätyneet sänkyyn, ellei hän olisi tehnyt paljastustaan. Nyt minun ei tee mieli ehkä koskaan tätä miestä.

Ap 

Vierailija
48/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 15:35"]

provo. ei kukaan kerro noin intiimejä juttuja jos seksiä ei ole edes harrastettu.

[/quote]

sama tuli mieleen, tosin pikemminkin siitä, että tuo ap:n jatkokysymys tuntui jotenkin väärällä tavalla urkkivalta aivan kuin koko keskustelu olisi rakennettu vain siksi, että pääsee kuulemaan että onko tällaisia oikeastikin

Vierailija
49/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto siitä, et muutkin tekee sitä voisi ehkä vähän helpottaa. En pitäisi tätä miestä niin erikoisena pervona enää. Mutta en ole koskaan aiemmin kuullutkaan tällaisesta. Voiko mies silti haluta normaalia seksiä vaikka yksinään touhuaa outoja, vai onko hän sitten muutenkin ihan täysi perverssi?

Ap

Vierailija
50/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no mä tiedän yhden ranskalaisen nettituttavan joka monesti kuulema maistelee oma spermaansa..sama heebo tykkää tunkea juttuja omaan anaalinsa...jeh, onhan sitä kaikenlaisia...päällisin puolin tyyppi on mitä ystävällisin ja nörtein...siis kuvien ja muun perusteella. En ole nähnyt livenä, enkä näe...hyväksyn, mutta jotenkin kyllä touhu poikkeaa mun intressesitä niin paljon, että myös yököttää.

Vierailija
51/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koitahan miettiä hänen paljastustaan ensi kerralla kun suutelette. :D

Vierailija
52/106 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Provohan tää on siksi, että miten se mies on orkun hetkellä ottanut niitä kuvia kamerakännyllä? Voisi pikkasen nautinto kärsiä kun pitäisi toisella kädellä kameraa tähdätä...

Provo mikä provo

Vierailija
53/106 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, melko voimakkaita reaktioita ja vastauksia. Harrastan samaa kuin AP:n mainitsema mies, tosin en todellakaan toisi spermafetissiäni esiin noin aikaisessa vaiheessa (jos ollenkaan), vaan haistelisin kumppanin mahdollisia asenteita ja kannattaisiko kertoa. Oman sperman nieleminen vain on minusta hyvin kiihottavaa. Jos kumppani olisi mukana, se voisi olla todella ihana kokemus yhteisissä leikeissä. Mutta toki vain jos toinen haluaisi. Voisin aivan hyvin pitää muuten asian salassa ja harrastaa sitä silloin tällöin yksityisesti. Terveisin ei-hyypiö

Vierailija
54/106 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei sentään tee kuten mieheni tekee. Eli työntää nestettään omaan peräsuoleensa. on kuulemma tehnyt sitä rippikoulusta asti.

Jäi kuulemma päälle ja saa siitä kovat innokkeet uuteen satsiin ja nekin menee perään. Saa innostettua itsensä uuteen runkkuun jos yrittää saada ne pieremällä ulos... 

Ihan sama kun normaali seksi pelaa. Tehköön itsensä kanssa mitä haluaa. Monesti miettinyt millainen hän olisi jos ei olisi pakotettu rippikouluun aikoinaan.

Vierailija
55/106 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei sentään tee kuten mieheni tekee. Eli työntää nestettään omaan peräsuoleensa. on kuulemma tehnyt sitä rippikoulusta asti.

Jäi kuulemma päälle ja saa siitä kovat innokkeet uuteen satsiin ja nekin menee perään. Saa innostettua itsensä uuteen runkkuun jos yrittää saada ne pieremällä ulos... 

Ihan sama kun normaali seksi pelaa. Tehköön itsensä kanssa mitä haluaa. Monesti miettinyt millainen hän olisi jos ei olisi pakotettu rippikouluun aikoinaan.

Ahaa sinä olet sperman pierijä ja ap:n tuleva aviomies on sperman nielijä. 

Tekeeköhän kukaan koskaan molempia?

Vierailija
56/106 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Überällö ukko, loskat omaan suuhun.

Vierailija
57/106 |
13.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no tuota, en kyllä vitussa tuollaista vapaaehtoisesti harrastaisi. Terv Mies.

Vierailija
58/106 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

no tuota, en kyllä vitussa tuollaista vapaaehtoisesti harrastaisi. Terv Mies.

Samaa ihmettelen ja moni muukin nainen. Sperman nielentä on kuvottavinta touhua maan päällä. 

Tosi ällöä enkä tee sitä koskaan. Miehen on ensin tehtävä se itse että voin kokeilla, jos mies haluaa että syön spermaa. Tosi kuvottava ajatuksenakin. 

Vierailija
59/106 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päästä mies menemään. Sinä takakireä ja sänkytaidoton kuorotyttö et tekisi ikinä miestä onnelliseksi jollain lähetysaarnaajaseksillä pimeässä peiton alla. 

Vierailija
60/106 |
14.10.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä se trollien taso jatkaa loputonta syöksykierrettään. Pohjamudista on menty läpi jo ajat sitten, mutta syöksykoerre vaan jatkuu.

Tälle lähinnä myötähäpeää herättävälle räpellykselle palstan virallinen trolliasiantuntija antaa arvosanaksi 5- ja senkin säälistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kahdeksan