Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pankkiirin vaimo

Vierailija
04.01.2014 |

Hei,

Voisiko joku paremmin Helsinkiä tunteva auttaa? Mieheni on töissä investointipankissa Helsingissä. Perheemme asuu Lahdessa. Meillä on kaksi pientä lasta.

Lähes joka torstai mieheni jää Helsinkiin. Heillä on kuulemma "tiimi-ilta Kallessa." Joskus hän tulee "tiimi-illasta" kotiin vasta perjantaina töiden jälkeen. Hän nukkuu kuulemma toimistolla, työkavereiden luona tai hotellissa. Hänen mukaansa Kallessa käy vain pankkiireja ja lakimiehiä ja "sinun ei tarvitse olla huolissaan, että siellä olisi mitään naisia."

Pitäisikö minun olla huolissaan? Olen ajatellut palkata yksityisetsivän valvomaan miestäni tammi/helmikuuksi. Minua pelottaa, että hän etsii naisseuraa Kallesta ja pettää minua. Hänen mukaansa sitä sieltä ei ainakaan löydä.

Mielipiteenne? :-)

Ps. Olen valvonut jo 8kk mieheni Facebookkia. Sinne on ilmestynyt paljon naiskavereita viimeisen 6kk aikana ja he peukuttavat lähes jokaista mieheni postausta (vaikka postaus oli tylsä ja surkea.)

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
05.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitokset avusta ja kommenteista kaikille! Ystäväni, jota mieheni ei tunne, menee ensi to Kalleen. Hän lupasi hieman raportoida miehen tempuista sieltä. En voi syyttää miestäni mistään, koska minulla ei ole selkeitä todisteita. Toivotaan, että tähän asiaan saadaan mahdollisimman pian selvyys.

Kiitos! ;-)

Vierailija
2/48 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
11.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 14:07"]

No kiitos avusta! Mukava, että syytät heti trolliksi, kun vain pyysin tietoa ja apua.

[/quote]

Jos osaat facebookia ja vauva av:ta käyttää, niin varmaan myöskin googlea...ja järkeäsi. Jos miehelläsi on tapana vetäistä 7-14 promillen kännejä kallessa torstaisin, niin ainakaan mungolifen anna ei ole hänestä kiinnostunut.

Vierailija
4/48 |
09.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muista raportti ;)

Vierailija
5/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ukko pettää, voi olla että ei. Voi olla että teille tulee sen vuoksi ero, voi olla että ei tule.

Oli asia miten hyvänsä ja mitä ikinä päätätkään, avaa se salainen tili ja pistä rahaa sinne sivuun. Jos tulee ero, tarvitset varmuudella reilun tukun käteistä asioiden hoitelemiseen. Jos sitten ei tule eroa, käytät  sitä fyrkkaa vaikka lastenvahdin palkkaamiseen ja menet ukkosi mukaan sinne Kalleen!

Vierailija
6/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuules ap, oon myös pankkiriin vaimo, ollut 16 vuotta. Mies on käynyt kaksi kertaa torstaina Kallessa, kumpikin ennen kuin saatiin lapsia. Ja jos nyt alkaisi moista ehdottelemaan, saisi tosiaan jäädä samantien sinne "toimistolle" loppuiäkseen, on meinaan aika karua touhua.. Nimim. ex-Kallen naamavippiläinen

Vierailija
7/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omistaako miehesi pankin? Miksi tämä tärkein ja ensimmäinen mainittu asia? Kalle on lihatriski, siellä käy ihmisiä eri ikäryhmistä ja ammattitaustoista.

Vierailija
8/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikkään pankkiiri oo, ihan vaan duunarina pankissa ja kork.koulutettu tiätty. Ja petturi kuten puolet miehistä ja naisista. 

Vierailija
9/48 |
03.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Roope Ankan salaisella vaimolla on kriisi.

Vierailija
10/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:14"]

Asiakkaita Kallesta, paskapuhetta!!!!!!

[/quote]

Ei kukaan väitä, että uusia asiakkaita baarista saa. Nykyiset asiakkaat käyvät kuitenkin varmasti, jos rahoitusalasta puhutaan.

Vierailija
11/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se mies oli niin tyhmä että ehdoin tahdoin kertoo juuri kallen käynipaikakseen jos sillä on noin hyvin kaikkien tiedossa oleva maine

Vierailija
12/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa kuulua työnkuvaan nämä tiimi-illat Kallessa. Eli syy ihan todellinen, mutta eihän meistä kukaan varmuudella osaa sanoa missä yönsä viettää sen jälkeen.

Vierailija
13/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalle on oksettava paikka!!! :-(

Huutaisin miehelleni suoraa huutoa, jos hän kertoisi käyneensä siellä. Jos epäilisin, että hän pettää niin alkaisin valvoa hänen Facebookkia erittäin tarkasti (tykkäykset, kommentit ja uudet kaverit).

Onneksi oma pankkiirini ei halua käydä Kallessa ja ei varmasti petä minua. ;-)

Vierailija
14/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:30"]

miten se mies oli niin tyhmä että ehdoin tahdoin kertoo juuri kallen käynipaikakseen jos sillä on noin hyvin kaikkien tiedossa oleva maine

[/quote]

Fiksu valehtelee mahdollisimman vähän, niin on vähemmän mahdollisuuksia jäädä kiinni.

Vierailija
15/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Kalle on ihan mukava paikka, siellä voi tanssia. Ja siellä tosiaan käydään alalla torstaisin. Olen käynyt siellä mm. viimeisillään raskaana. 

Vierailija
16/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tällaista Stepford-meininkiä 2000-luvun Suomessa! Mahdollisesti provo, mutta ei mitenkään täysin epäuskottava sellainen. Kyllä näitä on nähty.

"Pankkiirin" vaimoille tai sellaisiksi aikoville (ja miksei muillekin) voin antaa pari vinkkiä, joilla saa pidettyä oman pään paremmin kasassa. Hankkikaa oma työ ennen perheen perustamista. Ei sen tarvitse olla mikään hieno ura, mutta sellainen työ, josta saatte toimeentulon, joka ei automaattisesti tuomitse teitä HS:n luokkakoneen alaluokkaan. Jos jäätte kotiin perheen perustamisen jälkeen, älkää missään nimessä lähtekö kasvattamaan lapsia monen kymmenen kilometrin päähän miehenne työpaikasta. Ne isot neliöt eivät oikeasti korvaa sitä, että te olette osa miehenne elämää - esim. näitä työpaikan ja harrastusten kautta muodostuneita piirejä - kodin ulkopuolella. Saati sitä, että isä ehtii työpäivän jälkeenkin viettämään vielä ainakin pari tuntia lasten kanssa. Tämähän ei ole mahdollista, jos työpäivä kestää keskimäärin 10-12 tuntia, ja tuohon päälle lisätään vielä työmatkat. 

Vierailija
17/48 |
04.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.01.2014 klo 17:14"]Kalle on ihan hirveä paikka. Kävin ensimmäisen ja viimeisen kerran viime syksynä. Olin baaritiskillä ja joku pukumies tuli puristelemaan minua (miehellä sormus). Näin myös erään mieheni tutun (naimissa) suutelemassa jotain nuorta tyttöä.

Minun äijä ei pääse enää koskaa siiheen baariin. NAISET ITSETUNTOA JA EDES JOTKUT SÄÄNNÖT PARISUHTEESSA.

Asiakkaita Kallesta, paskapuhetta!!!!!!

[/quote]

Pirttihirmu. Ei kai ketään voi sitoa ja pitää väkisin. Mies menee jos on mennäkseen. Kyllä sun suhde on jo karilla jos tarvii vangita.

Vierailija
18/48 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No miten kävi, oliko miehesi siellä pettämässä? Vieläkö olette yhdessä?

Mielenkiintoinen tarina.

Vierailija
19/48 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt naiset Kalleen rikkaita miehiä metsästämään tai yhden illan juttua!

Vierailija
20/48 |
06.10.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on provo mutta ihan hauska :D
Juristipankkiirimies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme