Johtuuko pillereistä vai raskaudesta?!
Hei olen lopettanut pillerit joulukuussa tyhjennysvuoto tuli 9.12.Olemme käyttäneet ehkäsynä kondomia. Mutta minusta tuntuu että se on liukunut pari kertaa melkein puoliksi paikaltaan kun mieheni on tullut. Olen saanut joitakin oireita mutta en ole varma johtuuko ne pillereiden lopetuksesta vai olenko raskaana. Elikkä oireena minun nännit on erittäin arat. Ja nyt minulla on menkkamaisia kipuja vaikka niiden pitäisi alkaa 6.1. Lisäksi minulla on ummetusta. Kiitos jos joku vastailee:) Ei lapsi olisi kyllä mikään katastrofi:)
Kommentit (6)
Kannattaa varmaan käydä ostaan raskaustesti niin ei tarvi arvuutella :)
Nyt on nipistellyt alavatsan vasenta puolta. Kävin testin ostamassa ja teen jos menkkoja ei ala kuulumaan:) Jännät paikat en malttaisi odottaa:)
Voi kyllä johtua siitäki, että oot lopettanu pillerit niin vasta. Mut selviää sit ku teet sen testin...
Lisäyksenä vielä, että monestihan menee aikaa, että menkat taas alkaa pyörimään säännöllisesti pillereiden lopettamisen jälkeen. Että jos ne alkaa myöhässä tai niitä ei ala kuulua, niin monesti syy löytyy juurikin tuosta, että on juuri pillerit lopettanut. En halua lannistaa sun fiilistä, mutta en oikein usko että kyseessä raskaus olisi koska onhan teillä ehkäisy ollu käytössä... Pillerit on vaan niin kovaa ainetta kropalle, että nekun heittää pois niin menee aikansa et keho taas tottuu ja on juurikin nuita alavatsa kipuja yms.
Toki tiedän sen että pillerien lopetus voi vaikuttaa kuukautisten alkamiseen. On ne sellaista myrkkyä,siksi ne lopetinkin. Mutta siis meillä on voinut käydä vahinko.Kuten tuossa aloitus viestissä kerroin. Ja ollaan käytetty kondomia että saan kierron selville. Kun kierto on selvillä olis tarkoitus alkaa yrittelemään:).
Ei kuulu menkkoja mutta menkka kipuja on. Eikö kukaan vastaa?:)