miehet kysymys: korot vai tennarit?
Kommentit (13)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:06"]eli kummat on naisella paremmat?
[/quote]
Sirot korkkarit tietysti. Jos matalia pitää käyttää, niin ballerinat siinä tapauksessa. Ja sukkikset/sukat jalkaan...
Moniko mies itse kävelisi epämiellyttävillä kenkillä naisten takia? Niinpä.
Sekä mun mieheni että hyvä miespuolinen ystäväni vannoo tennareiden nimeen. Harmi homma (mieheni kannalta), että tykkään korkkareista.
Korot ehdottomasti, sanoo mun mies :-)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:06"]
eli kummat on naisella paremmat?
[/quote]
Kummatkin käy!
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:06"]
eli kummat on naisella paremmat?
[/quote]
Tämähän on ihan no brainer
http://thumbs.dreamstime.com/z/woman-s-legs-sheer-pantyhose-purple-heels-23774636.jpg
Korkkarit ovat vaaralliset naiselle ja miehelle molemmille. Tennareista taas tulee mieleen toiminnan nainen ja impeytensä säilyttänyt teinityttö.
-Mies 28v-
Mikä kysymys :D
Katson aina säälien jos näen tyylikkäästi muutoin pukeutuneita naisia, joilla on tennarit jalassa.
Naisille on niin paljon hienoja kenkiä. Miksi ei hyödyntäisi tarjontaa?
Tennarit tietysti. Kaikki muu viittaa äärimmäiseen laiskuuteen ja tulevaan läskiyteen. "Liikkuisin nopeampaa mutta kun ei korkkareilla pysty."
Sporttiset tennarit sporttisella naisella <3
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:39"]
Mikä kysymys :D
Katson aina säälien jos näen tyylikkäästi muutoin pukeutuneita naisia, joilla on tennarit jalassa.
Naisille on niin paljon hienoja kenkiä. Miksi ei hyödyntäisi tarjontaa?
[/quote]
Se riippuu tyylistä kenelle sopii minkäkinlaiset kengät. Joillekin jopa ne tennarit. Sitä kyllä kummastelen, että miksi jotkut nuoret naiset yhdistävät hienoon mekkoon tai hameeseen tennarit.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 21:06"]eli kummat on naisella paremmat?
[/quote]
Sirot korkkarit tietysti. Jos matalia pitää käyttää, niin ballerinat siinä tapauksessa. Ja sukkikset/sukat jalkaan...