Petin miestäni mustan miehen kanssa
Minä, jolla on tosi hyvä ja komea mies kotona, petin miestäni erään ulkomaalaisen mustaihoisen miehen kanssa. En voi mitään sille että kun hänet näin, kävi kuin sähköisku lävitseni ja halusin tätä miestä aivan sairaasti. Mieheni kanssa seksielämä aika tylsää koska hän ei osaa sängyssä mitään, ja laukeaa todella nopeasti. Tämä toinen osasi kaiken todella ja nautinto oli taivaallista.
Haukutteko te mut nyt?
Kommentit (26)
HAHA, en tiedä oletko itse huomannut mut sun jutu tunnistaa siitä, että ne on kopioitu viestikenttään, mistä johtuen fontti on erilainen kuin meillä?
Mä en tiedä mistä puhut. Miten kopioitu? ja mihin?
ap
Ja minä punaisen! Keltaista miestä etsin! Onko sitten vielä muun värisiä, vai siirrynkö pieniin vihreisiin miehiin? Haluatko tuomita minut?
Haukun siitä pettämisestä. Mutta pisteet siitä, että teit sen tyylillä.
Emme, ellei palstalle tule porvoolaisia.
Tämä on nyt ihan selvä provo, kun oli pakko mainita ihonväri.
Tämä on nyt ihan selvä provo, kun oli pakko mainita ihonväri.
Ihonväri oli tietty pakko mainita jos tässä haluaa saada haukut ja nuhteet niskaansa.
ap
miksi olet ylipäätänsäkkään miehesi kanssa kun haluaisit olla villi ja vapaa emmanuelle. Petät vain itseäsi .
Mitä väliä ihonvärillä on? periaatteessa kait sut haukutaan kun menit sieltä mistä aita on matalin mutta sinällään olen iloinen kun sait hyvää seksiä. suosittelisin kumminkin korjaamaan seksiongelmat oman miehen kanssa tai tulet pettämään häntä vielä toisten.
Toivottavasti sait taudin, ja jos. niin pahan! Onneksi olkoon, jos kävi niin!!!!
Alkoi hyräilyttämään.
Kuppadiduudaa, kuppadijei.
Oliko miehellä Taser?
Ja hiv kaupan päälle. Ja nyt ei tietty perussuomalainen mulkku tunnu enää miltään kun paikat on revitty isolla mustalla kullilla.
Onko sinulla mitään käsitystä kuinka yleinen sukuelinherpes on eräissä Afrikan maissa tai USA:n mustien keskuudessa? Älä nyt ainakaan tartuta sitä miehellesi.
Miksi nostit ihonvärin ja rotuerottelun mukaan keskusteluun?