Lue keskustelun säännöt.
Petin miestäni mustan miehen kanssa
03.01.2014 |
Minä, jolla on tosi hyvä ja komea mies kotona, petin miestäni erään ulkomaalaisen mustaihoisen miehen kanssa. En voi mitään sille että kun hänet näin, kävi kuin sähköisku lävitseni ja halusin tätä miestä aivan sairaasti. Mieheni kanssa seksielämä aika tylsää koska hän ei osaa sängyssä mitään, ja laukeaa todella nopeasti. Tämä toinen osasi kaiken todella ja nautinto oli taivaallista.
Haukutteko te mut nyt?
Kommentit (26)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
"once you go black you never come back"
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:36"]
HAHA, en tiedä oletko itse huomannut mut sun jutu tunnistaa siitä, että ne on kopioitu viestikenttään, mistä johtuen fontti on erilainen kuin meillä?
[/quote]
Johtuu siitä ettei palvelinta ole päivitetty. Mulla töissä explorer jota en pysty itse päivittämään. Se tekee tuon pienen fontin ja sen, ettei lainaaminen ja muokkaukset toimi.
Elämä on... Minäkin petin kerran yhden suomalaisen pikkukikkelin kanssa, ja voi taivas kun oli hyvää seksiä. Johtui siitä että mies oli läsnä ihan äysillä siinä mitä teki. Oma mies ei ole. Ja juuh, vertailukohta on siitä selkeä, että omalla miehellä on keskimääräistä isompi, ja tällä toisella semmoinen keskisormen mittainen ja paksuinen nakki. Okei keskivertoa isomman keskisormen, mutta juunou.