Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Uuden elämän ja ukon sitä mun kanssa elämään
Kylmää mustaa kahvia. Keittämällä itse kahvin ja jäähdyttämällä sen, siitä tulee kitkerää. Lidlissä on kerran ollut se kylmä vaniljanmakuinen musta kahvi, mutta eipä ole enää.
Jos joku alkaa myymään kaupoissa niin minusta tulee heti asiakas.
Vierailija kirjoitti:
Keto-ruokavaliotuotteita eli valmisruokia, joissa ei juurikaan hiilareita, esim. ei riisiä tai perunaa puolta annoksesta.
Sellaista vähän kellertävää aitoa maukasta vaniljajäätelöä, jossa niitä mustia pilkkuja.
Oikeasti hyvää gluteenitonta leipää.
Tai ylipäätään valmisruokia missä kunnon proteiinia on edes kohtuullisesti. Ostan eineksiä harvoin mutta kerran piti töihin hätäratkaisuna hakea "broileria kermkastikkeella" einesruoka mistä olin pitänyt paljonkin parikymppisenä. Siinä oli valehtelematta broileria vain kolmen ruokalusikan verran ja loput oli valkoista riisiä. Oli pettymys koska maksoin siitä 4e vaikka annos sisälsi vain vehnäjauho velliä ja valkoista riisiä.
"Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut."
Itse olen ratkaissut tämän niin, että liotan tavallisia kalapuikkoja tunnin-pari järvessä (talvella avannossa). Ennen pannulle tai uuniin laittamista puikot kannattaa kuivata kevyesti pellavapyhkeellä. Hätätilassa imukykyinen talouspaperikin käy mutta ei missään nimessä puuvilla- tai froteepyyhe (lähtee kuorrutukset mukana). Näin valmisteltuja tavallisia kalapuikkoja ei erota aidoista merikalapuikoista edes lasersäteellä.
Aikuisille toppahousuja ja hameita. XD
Hyvän mallisia ja näköisiä, ei mitään mummomammamallia.
Haluisin ostaa rokotteita jotta virus ei pääse yllättää pylättää tätä vanhaa pöppeli pesää. Hihihi
Matcha-vispilän telineitä. Vispilöitä myydään mutta ei niiden säilytys ja kuivaustelineitä, sellasia pieniä posliinikuppeja.
Kulhoja tietysti myös.
https://external-content.duckduckgo.com/iu/?u=https%3A%2F%2Fimages-na.s…
Bruce Campbellin suomentamattomia Ken Holt-sarjan kirjoja! Harmittaa, kun erinomainen sarja on jäänyt kesken, vain 7 ekaa suomenettua sain luettua! Jos joku tietää/jollsin on, vinkatkaa!!
Rahaa. Ostaisin sitä aina alennusmyynnistä ja paljon.
Sellaiset tossut, joissa mikrokuitupohja, ja joilla voisi hiihdellä sitten pitkin lattioita ja ne siinä samalla peseentyisi.
Jossain ulkomaan verkkokaupassa sellaiset näin, muttei löydy meidän S-kaupasta...:>
Joku kaipasi xs kokoisia naistenvaatteita! Niitä on kyllä runsaasti saatavilla - oikea osoite on lastenosasto tai kasvaminen naisen mittoihin!
Didi seven, tahranpoistoaine, jolla esim. marja tahrat lähtevät hetkessä. Tuubi.
Viiniä. Nytkin tekisi mieli ottaa lasillinen, mutta koska asun Suomessa se ei tietenkään ole mahdollista.
Puolukka ja lakka survos ilman sokeria eikä missään ole.
Revlon flex hoitoainetta hiuksiin ja kosteusvoidetta.
Rosmariini kalkkunaleikettä.
Salvia kalkkunaleikettä
Vierailija kirjoitti:
Wakame-merileväsalaattia, aasialaisia/australialaisia mausteisia (esim. Viinietikka) riisikeksejä, viiniä, string cheese ”juustoa”, valmiita sushi-riisikolmioita, semmosia erikois hillosipuleita...
Wakame-merileväsalaattia on ollut ihan Helsingissä S-marketissa ja K-kaupoissa, ainakin siellä missä on sushia myynnissä. Viimeksi taisin nähdä K-market Mustapekassa. Myös Helsingissä tunnelin S-marketista olen jokunen vuosi sitten ostanut sitä kalatiskiltä.
Wakamea (kuivattuna tms.) saa isoimmista marketeista, Ruohonjuuresta, ja aasialaisista liikkeistä, Tokyokan nyt etunenässä. Riisikeksejä saa Tokyokanista sekä aasialaisista liikkeistä.
Jos tarkoitat "sushi-riisikolmiolla" onigireja, niitä sai ainakin Järvenpään Cittarista. Ainakin ennen koronaa oli Helsingissä sellainen street-food paikka kuin Mr. Onigiri... Noita on myös helppo tehdä itse.
String cheese on totaalisen turha tuote, osta jotain hyvää kypsytettyä juustoa, leikkaa sopiviksi paloiksi ja kääräise kelmuun.
Hillosipuleita on joka kaupassa, en tiedä mitä "erikoissipuleita" kaipaat, kun et osannut sitä selittää.
Löytäähän. Minkä vain vaateliikkeen äippäosastolta? Toki jos et ole raskaana etkä kehtaa tai vakavasti sairas, sellaista mahaa en ole nähnyt jolle ei ruokavalio ja liikunta tekisi muodonmuutosta. Tikkarista saa lankun.