Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Vanhaa kunnon Royal-suklaata!
Keravan aseman R-kioskista ostin tänään niitä patukoita, oli sekä punaisia että vihreitä vielä jäljellä.
Keto-ruokavaliotuotteita eli valmisruokia, joissa ei juurikaan hiilareita, esim. ei riisiä tai perunaa puolta annoksesta.
Sellaista vähän kellertävää aitoa maukasta vaniljajäätelöä, jossa niitä mustia pilkkuja.
Oikeasti hyvää gluteenitonta leipää.
Vierailija kirjoitti:
Ostaisin lämpöiset talvihousut ja muitakin housuja normaalijalkaiselle, pienipyllyiselle, mutta isomahaiselle naiselle.
Miksi tikkarimallinen ei löydä mistään vaatteita?
Omenalihava siis.
Vanha Royal suklaa, Cream of tartar ja Flora pehmeä curry ruokakermaa
Pekonimurua sitä jota USA:sta saa jokaisesta ruokakaupasta.
Asun Ruotsissa ja peruna-sipulisekoitusta ei saa ostettua lainkaan. Oli ehkä pahin ruokakulttuurishokki kun tottunut sitä pitämään yhtenä perheen kokkailun pääraaka-aineena kiusauksiin ja perunaruokiin :D
joo joo helposti tekee itse mutta aikaa menee...
Kannabisöljyä (ei huumaavaa).
Sieniä pitäisi olla paremmin saatavilla, siis ihan tölkissä. Monessa kaupassa on vain ja ainoastaan herkkusieniä tölkissä jotka nekin mun mielestä hyviä mutta muitakin sieniä haluaisin ja halvemmalla.
Kirsikkatäyte piirakkaan, tätä saa Jenkeistä muttei Suomesta.
Muutenkin valmiskakku- ja kuorrutejauheita. Niitä saa tosi halvalla Jenkeistä ja ovat hyviä ja helppoja. Suomesta jos saa niin ovat tosi kalliita.
Enemmän pastamuotoja, Suomessa on tosi huono pastavalikoima. Angel hair pasta olisi kiva, se on siis ohutta spaghettia.
Suomessa on pitkälti jäänyt kauppojen valikoima johonkin 90-luvulle. Uusia maailman hittituotteita ei tule tai tulee joskus 2 vuoden päästä kalliilla.
Vierailija kirjoitti:
Wakame-merileväsalaattia, aasialaisia/australialaisia mausteisia (esim. Viinietikka) riisikeksejä, viiniä, string cheese ”juustoa”, valmiita sushi-riisikolmioita, semmosia erikois hillosipuleita...
String cheeseä saa ainakin Tampereella Virokaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Sieniä pitäisi olla paremmin saatavilla, siis ihan tölkissä. Monessa kaupassa on vain ja ainoastaan herkkusieniä tölkissä jotka nekin mun mielestä hyviä mutta muitakin sieniä haluaisin ja halvemmalla.
Muutenkin valmiskakku- ja kuorrutejauheita. Niitä saa tosi halvalla Jenkeistä ja ovat hyviä ja helppoja. Suomesta jos saa niin ovat tosi kalliita.
Enemmän pastamuotoja, Suomessa on tosi huono pastavalikoima. Angel hair pasta olisi kiva, se on siis ohutta spaghettia.
Suomessa on pitkälti jäänyt kauppojen valikoima johonkin 90-luvulle. Uusia maailman hittituotteita ei tule tai tulee joskus 2 vuoden päästä kalliilla.
Menepäs ensi kesänä sienimetsään, niin saat muuta kuin herkkusientä ja tölkkipaskaa. Ja ihan ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Wakame-merileväsalaattia, aasialaisia/australialaisia mausteisia (esim. Viinietikka) riisikeksejä, viiniä, string cheese ”juustoa”, valmiita sushi-riisikolmioita, semmosia erikois hillosipuleita...
String cheeseä saa ainakin Tampereella Virokaupasta.
Aivan järkyttävän pahaa.
Vierailija kirjoitti:
Punajuuria pakastettuina kuutioina, ilman öljyjä ja muita lisukkeita.
Juuressekoituksissa harvoin on punajuurta ja jos on, niin siihen on sotkettu kaiken maailman auringonkukkaöljyseoksia tai home/-vuohenjuustoa (yök).
Sulatejuustoviipaleita, jotka olisivat kooltaan puolet nykyisistä. Semmoisia hapankorpun päälle sopivia, kiitos.
Punajuuria saa esikeitettynä vakuumissa ilman mitään lisiä.
Sulatejuustoviipaleen saa puolitettua keksinnöllä nimeltä veitsi.
Vierailija kirjoitti:
Punaisia Jambo-patukoita.
Luotettavia miehiä.
Tehokkaita nesteenpoistolääkkeitä.
Jambo oli kyllä maukas patukka.
Minulta saat ilmatteeksi miehen mahlaa.
Kahvi ja sauna toiminut minulla nesteen poistossa.
Vierailija kirjoitti:
Pirkka parhaat -merkillä on hyviä pakastekirsikoita. Niistä voi ainakin itse tehdä kirsikkapiiraan.
Sikuri"kahvia", ois mainio kahvinkorvike esim. iltaisin :)
Punaisia Jambo-patukoita.
Luotettavia miehiä.
Tehokkaita nesteenpoistolääkkeitä.