Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Viiniä. En ymmärrä miksei sitä voi Suomessa saada ihan perus ruokakaupasta niinkun muualla Euroopassa.
Ei mitään järkeä. Silloin tarjolla olisi pirkka-viinejä.
Alko on hieno liike laadukkaine valikoimineen. Tätä ei vaan Suomessa tajuta.
Bravo suklaa-banaani-jäätelöä. Elin tällä ekat opiskeluvuoteni mutta sen valmistus lienee lopetettu :(.
Haluaisin Valio Pingviini pienen suklaa-vaniljajäätelöpikarin. Niitä oli kun olin lapsi, nykyään on vain Pingviinin vaniljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kurpitsasosetta. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte mistä voisi löytää.
K-kauppojen Amerikka-hyllyissä saattaa olla syksyisin. Jos kaupungissasi on englantilaisiin tuotteisiin keskittynyt kauppa, niin siellä saattaa olla.
Hinta ol järjettömät 8-9 e/tölkki.
Tavallisia naisten villaneuleita. Ei laatikkomallia jotka ovat lisäksi liian lyhyitä. Vaan ihan tavallinen, klassinen, hiukan vartaloa myötäilevä mutta ei liian tiukka. Pituus lantiolle saakka. Hyvälaatuista villaa, ei kuvioita korkeintaan ihan pieni huomaamaton logo. Sellaista neuletta tarkoitan jota voi käyttää toimistossa esim paitapuseron kanssa. Hinnalla ei ole väliä, plussaa jos hyvin laadukas kasmir/mohair/alpakka sekoite.
Olen etsinyt monta vuotta, viimeksi eilen taas kävin Helsingin keskustan Stockmannilla kyselemässä ja tyrkyttivät taas niitä laatikkomalleja.
Keittiötasolla seisovan maustehyllyn, jota ei tarvitse kiinnittää seinään. Käytännössä ainoat tarjokkaat ovat kaapin sisään asennettavia hyllynrunkoja, ja liian leveitä omaan tarkoitukseeni.
Nattoa. Totuin Japanissa sen syöntiin vaikka alussa oli haasteita.
Laadukkaita vaatteita jotka kestää nyppyyntymättä ja kuosissa vuosikymmeniä. Laadukkaita jalkineita jotka kestää vuosia käytössä . Kodinkoneita jotka eivät hajoa muutaman vuoden jälkeen ja joita ei voi edes korjata.
Kenkiä jotka ei hierrä mistään ja joilla pysyy pystyssä jäällä.
Juoksumaton joka on kestävä ja jonka saa pieneen tilaan vaatehuoneeseen.
Edullisen ja pienen muovipussikuumasaumaajan.
Patjan jossa ei särje selkää yöllä.
Ikkunaventtiiliin suodattimen, josta ei tule läpi venttiilihormissa muhivat 70 vuoden homemoska-itiöt.
Fiksun demarin, niitä ei enää ole missään...