Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?

Vierailija
10.10.2020 |

Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.

Kommentit (2614)

Vierailija
1561/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit pienirintaiselle, joissa olisi leveät olkaimet, ei kaaritukia, ei saumoja, eikä pitsiä. Herkkäihoisen on vaikea löytää kunnollisia, tukevia liivejä.

Samoin rintsikat pienellä ympärysmitalla, nykyäänkin saa vain jostain Cubuksesta, ihan käsittämätöntä!

Pienirintaiselle liivejä isolla ympärysmitalla, niitä ei oikein löydy mistään.

Vierailija
1562/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rintaliivit pienirintaiselle, joissa olisi leveät olkaimet, ei kaaritukia, ei saumoja, eikä pitsiä. Herkkäihoisen on vaikea löytää kunnollisia, tukevia liivejä.

Samoin rintsikat pienellä ympärysmitalla, nykyäänkin saa vain jostain Cubuksesta, ihan käsittämätöntä!

Lidlillä on todella pienillä ympärysmitoilla liivejä, olen aina ihmetellyt niitä että miksi siellä myydään sen kokoisia vain, valmistettu kai aasialaisten mittojen mukaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1563/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uunituoretta leipää.

Vierailija
1564/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija111 kirjoitti:

Ben&Jerrysin banaanijäätelö.

Iso ikävä.

Tätä ja muita hyviä makuja, esim. kirsikan.

Miksi Suomeen onkin valittu kaikki huonoimmat Ben & Jerry-maut?

Oksettaa jo ajatus toffeista tai kekseistä, keksitaikinasta, brownieista jäätelössä.

Vierailija
1565/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kariniemen kahden fileen pehmomuovipakkaus. Ei siis mikään rasia, vaan läpinäkyvään muoviin muovitetut fileet. Jos jossain näitä on ollutkin, niin ei enää. Kaupat tilaavat neljän kappaleen pakkausta tai lopettavat kokonaan pehmeiden pakkausten tilaamisen. Näin teki Tampereen Sokos Herkku ja näin teki Kuninkaankulman K-market. Mistäköhän Tampereella enää kahden fileen pakkausta saisi?

Vierailija
1566/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakkaa kauniissa askissa. Päättäjät luulevat, että tupakointi loppuu, kun painaa askiin syöpäsairaiden kuvia. Ei lopu, vaan siirrän savukkeet kauniiseen peltiseen savukerasiaan.

Vierailija
1567/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Portin Pariisinpiiraan. Tiedän etten ole yksin:) Näille on kai nykyään jo joku Facebook-sivukin. Myynti loppui kaupoissa suunnilleen 2010. Nuorena söin noita monta joka viikko.

- Lidlistä sai joskus 2000-luvun alkupuolella sellaista, jossa oli kananfileepalat upotettu sellaiseen majoneesi-tyyppiseen kastikkeeseen. Se oli hyvää.

- Kolmen Kaverin mansikkavaniljajäätelöä.

Vierailija
1568/2614 |
30.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkähihaisia pitkiä paitoja. Lidlillä esimerkiksi on välillä myynnissä pitkiä t-paitoja, kuten nyt tummanharmaat ja raidalliset, ja pitkiä puolihihaisia paitoja (puolihihat ovat epäkäytännöllisiä ja epämukavia), mutta kaipaisin saman pituisia pitkähihaisia paitoja myös.

Vierailija
1569/2614 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siroja, tai edes vähän kauniimpia nastakenkiä. Kävelen työmatkat kelillä kuin kelillä, ja katujen hoito on talvella vähän mitä sattuu. Olen kyllästynyt liukastelemaan pääkallokelillä, joten olen ajatellut ostaa nastakengät. Olen yrittänyt etsiä sellaisia joiden ulkonäkö miellyttää, mutta vaihtoehtona tuntuu olevan joko urheilulenkkarien tai lasten toppasaappaiden näköiset kengät. Sellaisia siistejä nilkkureita, joissa on vähän vartta ja nauhakiinnitys, sekä pitävä nastapohja, ei vaan löydy mistään.

Vierailija
1570/2614 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puffattuja hunajavehnämuroja, ruotsista saa edelleen, meiltä ei enää, harmittaa, varsinkin kun hyllyt notkuu  valtavia määriä ihan samoja muroja keskenään, jotain mysliä ja cornflakesia löytyy 10-30 eri versiota jotka lähes samoja, eri valmistaja tai joku vähän lisätty sitä tai tätä.

Vierailija
1571/2614 |
25.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkish Pepper Firewood pussin sellainen lyhyt ja paksu ruskea "kekäle", poistui pussista joskus 3-5 vuotta sitten, oli kaikkien aikojen paras karkki, en ole myöskään irtokarkeista tuota löytänyt, arrrrrggghhh, ärsyttää.

Vierailija
1572/2614 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://genuinecoconut.com/new-genuine-coconut-drink-eat/

Kookoksia joissa oli pilli mukana, ilman sitä karvaista kuorta.

Niitä oli Tammiston Citymarketissa pitkään, mutta juuri kun ajattelin ostaa sellaisen, ne oli kadonneet myynnistä, enkä ole nähnyt muualla enää.

Tietääkö kukaan myydäänkö näitä Suomessa jossain?

Vierailija
1573/2614 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimpia hu ume ita. Ei piikitet täviä, mutta syötäviä ja nenutettavia. Alas kieltolaki, tilalle valvottu myynti täysi-ikäisille. Toteutuneeko ikinä, tuskin.

Vierailija
1574/2614 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus 90-luvun lopulla - 2000-luvun alkuvuosina kauppojen leluosastoilla ja vähän muuallakin oli pienoismalliautoja, siis vähän parempia ja isompia kuin ihan pienet leikkiautot. Sitten ne on hävinneet ja joutuu tilaamaan erikoisliikkeistä sitten jos näitä haluaa ja käy kalliiksi.

Muutenkin leluosastojen autopuoli on kuihtunut todella olemattomaksi, tyttöjen ällöpinkkejä leluja sen sijaan kyllä riittää hyllymetreittäin, jopa useita hyllyköitä. Törkeää epätasa-arvoa!!

Vierailija
1575/2614 |
30.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupoista ei löydy kunnon talvitakkeja sopivaan hintaan. Varsinkin värit on aina samoja, mustaa, mustaa, punaista, viininpunaista, keltaista, vihreää ja aina samaa perussävy,mallitkin on aina samoja. Vuodesta toiseen saa etsiä itselle mieleistä ja sitten joutuu tyytymään johonkin perusjuttuun, koska en ala maksamaan talvitakista 600-1000 € vai pitäiskö sittenkin? Nettikaupoista vähän hankala housuja/takkeja ostaa kokeilematta, ei jaksa sitä palautuspuljaamista. Netistä voisin ostaa tuttua merkkiä, jota on jo vaatekaapissa, jotta on jo jotain ennakkotietoa malleista, kokoluokista jne.

Voi kun miehillekin olisi värejä! Meille on vain mustaa ja tummansinistä!

Ehkä joo, mutta mulle tulee jotain kenkkua mieleen aina jos näen miehellä päällä jotain muuta kuin perinteisiä miesten värejä.  Exä osteli aina itselleen kaikenlaisia värikkäitä ja kirjavia vaatteita, ja paljastuikin sitten viimein transvestiitiksi.  No ihan sen takia ei erottu, mutta vieläkin yököttää se vaaleanpunainen takki, minkä se jostain oli itselleen löytänyt. Se oli sille vielä inasen liian pieni, mutta se ei kuulemma haitannut, kun väri oli siitä niin hyvä.

Niin kuin siis huomaat, ihmisten asenteet vaikuttaa vieläkin paljon näissä jutuissa, mutta joskus niillä on perustettakin.  

Mitä sitten jos joillekin tulee kenkkuja ajatuksia väreistä! Niihin kyllä tottuisi, jos kaikki käyttäisivät niitä. Ja minä olen jo eläkepappa, jota ei hetkauta muiden mielipiteet, mutta on kurjaa kulkea synkissä vaatteissa synkässä ilmassa. Väriä elämään, niin ihmisetkin piristyvät. Ja ihan hetero olen, mumma kulkenut jo 45 vuotta mukana värikkäissä vaatteissaan.

Värit kenkuttaa!! :D Jostain syystä repesin tälle täysin

Vierailija
1576/2614 |
01.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siroja, tai edes vähän kauniimpia nastakenkiä. Kävelen työmatkat kelillä kuin kelillä, ja katujen hoito on talvella vähän mitä sattuu. Olen kyllästynyt liukastelemaan pääkallokelillä, joten olen ajatellut ostaa nastakengät. Olen yrittänyt etsiä sellaisia joiden ulkonäkö miellyttää, mutta vaihtoehtona tuntuu olevan joko urheilulenkkarien tai lasten toppasaappaiden näköiset kengät. Sellaisia siistejä nilkkureita, joissa on vähän vartta ja nauhakiinnitys, sekä pitävä nastapohja, ei vaan löydy mistään.

Harkitse vielä niitä tavallisia, ei-niin siroja nastakenkiä. Sijoitin itse pari vuotta sitten mustiin goretex-Icebugeihin ja ovat kyllä ihan älyttömän laadukkaat kengät.

Vierailija
1577/2614 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä myös yksi, joka ikävöi jäätelökääretorttua -70luvulta. Se olisi oiva tarjottava myös yllätysvieraalle. Muistaako kukaan, mikä yritys sitä aikoinaan valmisti.

Vierailija
1578/2614 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää englantilaista fudgea. Harvoin löytää, joskus Lidlistä saa mutta vain rahoitettuja erikoiseriä. Huonompaa fudgea saa useammin.

Vierailija
1579/2614 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuuskaa.

Vierailija
1580/2614 |
12.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomiohuoran

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi viisi