Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Tyttärelle onnellisemman elämän. On yksinäinen. Jospa voisin ostaa kumppanin ja rakkautta.
Katsopa joskus tarkkaan Alkon valikoimia ja mieti sitten, että kuinka moneen ruokakauppaan sellainen määrä mahtuisi. Minä pidän siitä, että Alkossa on huomattava valikoima kaikenhintaisia viinejä, myös hinta/laatu -suhteeltaan hyviä. Ruokakaupoissa olisi lähinnä kuraa. Kuten liian usein siellä Yleis-Euroopassa. Olen joutunut monasti pettymään kun olen kuvitellut, että muutamalla eurolla saa ruokakaupasta hyvää viiniä. Ei saa.
Viiniä.
Ja oikeita maissista tehtyjä tortillalättyjä. Hyvin harvasta kaupasta löytyy maissisia, ne on miltei kaikki sotkettu vehnällä.
Haluaisin, että Ylevät Periaatteet kävisivät maksuksi kaupan kassalla. ("Ei ihminen rahaa tarvitse, riittää kun on Muita Parempi")
kingsize kokoluokan kortonkeja en löydä kaupasta. Pakko tilata verkosta.
Levysoitin vinyylilevyille. Myöskään VHS-videonauhureita ei enää saa. Netistä tietysti voi löytyä vielä ainakin käytettynä.
Vierailija kirjoitti:
neekerinsuukkoja
Lakupiippuja
Mustapekka-juustoa
Suklaa kastiketta ei ollut eikä makeita jaffoja oo ollut eikä kunnollisia aikuisten sukkia tyyliin sidoste sukka.
Isoja piirustus arkkeja ja uusia testamentteja mitään Vanhalla ei tee.Inri.
Vierailija kirjoitti:
Levysoitin vinyylilevyille. Myöskään VHS-videonauhureita ei enää saa. Netistä tietysti voi löytyä vielä ainakin käytettynä.
Vinyylilevysoittimia löytyy kyllä musiikkielektroniikkaliikkeistä. Sama sääntö kuin ennenkin: halvimpia ei kannata ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
neekerinsuukkoja
Lakupiippuja
Mustapekka-juustoa
Ei se neekerinsuukko tuote poistu historiasta, vaikka taukit sensuroijat siitä puhumisen täältä poistavatkin.
Vierailija kirjoitti:
Tyttärelle onnellisemman elämän. On yksinäinen. Jospa voisin ostaa kumppanin ja rakkautta.
Vanhemman, jolla kiinnostaisi onnellisuuteni.
Tyttäresi on onnekas, toivottavasti hän löytää onnellisen elämän, itsekseen tai kumppanin kanssa.
❤️
Banaanin makuisia Brunbergin suukkoja.
Vierailija kirjoitti:
Banaanin makuisia Brunbergin suukkoja.
TÄMÄ!!!
Muutenkin makuja voisi uusia esim. appelsiini , omena tai ananas voisi olla hyvää.
Tyylikkäitä mekkoja, joita oli vaikkapa -40-50 luvuilla.
Tyylikkäitä italialaisia kenkiä, ei mustia.
Mitä Juicen autosta ei löytynyt ;) eli P..VEE