Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Pillua mä haluaisin sieltä ostaa.
Vierailija kirjoitti:
Hapankaalimehu. Ostin sitä aikoja sitten - enkä muista mistä, mutta hyvää oli. Nyt en ole löytänyt sitä mistään.
Ruohonjuuresta saa hapankaalimehua.
Haluaisin tavallista, maustamatonta viiliä isommassa purkissa, koska syön sitä PALJON. Voit, margariinit ja levitteet sais sen sijaan olla esim. 250 g:n paketeissa.
Kokkelipiimää.
- Rügenwalder Teewurst. Saksassa saa Lidlistä, vaan ei Suomessa.
- Mango-chilimehu. Joskus kymmenen vuotta sitten oli Citymarketissa, ja se oli tosi hyvää.
- POCARI Sweat -juomajauhe. Aasialainen ihmelääke suonenvetoon.
Brunbergin vihreitä suukkoja
Haribon lentävä lautanen -irtokarkkeja (salmiakkivaahtomakeinen)
Rasvatonta kaurajuomaa
Voilla leivottuja, palmuöljyttömiä keksejä ja pikkuleipiä
Elovena pikapuuropussi, jonka makuna proteiini-kaneli
Tummalla suklaalla päällystettyjä laktoosittomia juustonaksuja.
Reseptivapaita lääkkeitä. Buranaa ja sen sellaisia
Valmiiksi jauhettua digestive- tai kaurakeksimurua, jota voisin käyttää erilaisten juusto- tai rahkakakkujen pohjiin. Tykkään itse tehdyistä hyydytetyistä kakuista, mutta työlästä jauhaa käsipelillä niitä keksejä. Mitään koneita en halua tuota tarkoitusta varten.
Gallen-Kallelan öljyvärimaalauksen, sopisi meidän olkkariin kivasti.
Prisma lakkasi lempimurojeni myymisen. :,( En ole muualtakaan löytänyt.
Sinkkukeittiö kirjoitti:
Haluaisin tavallista, maustamatonta viiliä isommassa purkissa, koska syön sitä PALJON. Voit, margariinit ja levitteet sais sen sijaan olla esim. 250 g:n paketeissa.
Kokkelipiimää.
Tee itse viiliä, sen tekeminen on ihan helppoa ja saat tehtyä suuria määriä kerrallaan.
Lidlin lasipulloissa olevaa appelsiinimehua muista kaupoista, en ehdi Lidliin.
Vegemite !!!! Kyllä haluaisin ostaa vedzimaittia. Sitä ei saa mistään.
Vegemite on Australian kansallisherkkua, vaalean paahtoleivän päälle levitettävää mustaa suolaista tahnaa.
Päälle kuppi mustaa kahvia ja aamiainen oli siinä.
On olemassa myös vastaavaa brittiläinen tuote, Marmite. Mutta siinä on erilainen purkki, joten ainoa mahdollinen valinta on Vegemite.
Verilettujauhot takaisin ja sassiin.
Hunajamurot samoin kiitos.
Samaa mieltä. Lisäksi joissain konditoria-kahviloissa voi olla todella upeannäköisiä kakkuja ja leivonnaisia myynnissä, ja sitä kuvittelee, että ne ovat myös tosi hyviä, mutta ne ovatkin täysin teollisen makuisia. Hyvää on vain ulkonäkö.