Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Ruusunterälehdistä tehtyä hilloa
Ruusuhilloahan on saatavilla aika monissa kaupoissa. Pieni purkki on noin viisi euroa, mutta saatavilla on.
-Suomessa valmistettua kondensoitua maitoa
-Sweet Home-makeisia
Vierailija kirjoitti:
Kunnollisen ergonomisen näppiksen. Niitä ei saa kaupoista, koska kukaan ei edes valmista.
Sitten erinäisiä tuotteita, joita ei enää valmisteta, esim. Pirkka-lakritsijäätelöpuikkoja.
Joitakin sellaisia luostarioluita, joiden jälleenmyynnin luostari itse on kieltänyt.
Tähän lisäisin tarpeeksi pieniä hiiriä, naisen käteen sopiviksi. Kotiin olen sellaisen löytänyt isolla vaivalla, mutta töissä on aina pakotettu käyttämään mun käteen ihan liian isoja hiiriä. Niin isoja, että työpäivän jälkeen kämmenpohjaa särkee.
Savustettuja katkarapuja. Olen ostanut aina Ruotsista lomaillessani siellä. Suomessa sai vähän aikaa meidän Cittarista, mutta nyt täytyy taas savustaa itse. Mutta en saa niitä onnistumaan niin hyvin.
Sikälikin kummallista, että aina kehutaan Suomen olevan merten ympäröimä. Mutta silti eletään kuin Sveitsissä.
Ihan mieletön herkku aiolin kanssa. Ja kätevä pika-ateria.
Vierailija kirjoitti:
Valmiita settejä, joissa olisi laatikossa esim. maitopurkki, margariini, juusto, leikkelepkt, jauhelihapkt ja näitä myytäisiin kaupan ovensuussa. Vieressä olisi leivät ja setit hedelmiä ja kasviksia. Nämä olisivat kiireisten perustarvikkeita hakevien osastolla oven ja pikakassan välissä.
Ymmärrän, että maidot sijoitetaan peränurkkaan, jotta siitä matkalta kerättäisiin kärry täyteen muita ostoksia, mutta jos on kiire, arvostaisin tuollaista perussettipalvelua yli kaiken.
Mä ratkaisin tämän ongelman ruuhkavuosina käymällä ruokakaupassa ABC:n S-Marketissa. Pieni ja nopea, mutta kaikki tarvittavat peruselintarvikkeet löytyi 24/7.
Nyttemmin samainen kauppa on valitettavasti muutettu kalliimmaksi ja huonommaksi Saleksi.
Vierailija kirjoitti:
Jolt Colaa en ole nähnyt täällä Suomen kaupoissa myytävän. Kertokaa jos joku olette bonganneet.
Löytyy ainakin osssta pk seudun K-supermarket liikkeistä, k-citymarketeista ja verkkokaupa.comista. Porin puuvillan cittarissa muistan kanssa nähneeni.
Jäätelöä, joka ei olisi niin kamalan makeaa, ja sipsejä, jotka eivät olisi niin kamalan suolaisia. Miksi ne kaikki ovat niin äärimmilleen maustettuja? Luulisi, että on muitakin ihmisiä, jotka tykkäisivät miedommasta.
Älkää nyt ehdottako niitä suolattomia maissinaksuja, tahtoisin nimenomaan perunalastuja.
Vierailija kirjoitti:
Milkan maitosuklaata. Ei myydä enää Suomessa.
Eilen hankin k-citymarketista Espoon sellosta. 100gr levyinä myydään. Joskus nähnyt stockman herkussa.
Minä toivon valmiiksi silputtua kaalilaatikkoon sopivaa kaalia ettei tarttis kantaa kotiin kokonaista josta jää hukkaan osa ja on isotöistä kotona pilkkoa
Isokokoiselle naiselle mustia t-paitoja, jotka eivät olisi tyköistuvia ja joissa ei olisi mitään glitterpantteria tai muuta karseeta kuvaa edessä. Sellaisia laatikkomallisia, joita ennen käytettiin.
Maustekurkkua, joka ei olisi niin kauhean makeaa kuin nykyiset.
Grahampiirakoita ei saa enää mistään??
Apua sietämättömään ahdistukseen ym. mielialaongelmiin
Vierailija kirjoitti:
Lidlistä saa toisinaan Myrttisen maitohappobakteerihapatettua suolakurkkua, kerrassaan ihanaa eikä makeaa. Mutta ainakaan meidän Lidlissä sitä ei ole aina. Saattaahan sitä saada muualtakin?
Vierailija kirjoitti:
Felix Maku viipaloituja kurkkuja mausteliemessä ilman lisättyä sokeria on.
Tietokoneelle hiiri ja näppäimistö, jotka olisi muotoiltu ergonomisesti vasenkätisille sopivaksi. Ja oikeastaan mikä tahansa käsillä käytettävä tavara, joka olisi vasenkätisille tehty tai edes hyvin sopiva.