Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Blinipannuja on vaikea löytää
Cittarista ostettiin.
Vierailija kirjoitti:
Kurpitsasosetta. Kertokaa ihmeessä jos tiedätte mistä voisi löytää.
Minä olen nyt tänä syksynä nähnyt niitä K-citymarketissa myytävän tyyliin yhdellä eurolla, meinasin jo mielenkiinnosta ostaa mutta jäi kuitenkin kauppaan. Kannattaa siis käydä katsomassa josko lähimmästä citymarketista sattuisi löytymään :)
Hyvin istuvia vaatteita pienelle aikuiselle naiselle, xxs -xs. Ei löydy.
Saumattomat miesten alushousut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Blinipannuja on vaikea löytää
Cittarista ostettiin.
Prismassakin niitä näytti olevan
Vierailija kirjoitti:
Porkkanaraastetta.
Siis kyllä, valmiiksi raastettua porkkanaa. Tämä siksi, että pidän porkkanaraasteesta todella paljon.
Mutta ongelmana on, että pelkään raastimia enkä halua missään nimessä käyttää niitä. Minulla on niistä huonoja kokemuksia. Olen lapsena onnistunut haavoittamaan niillä itseäni, ja vielä myöhemminkin (ainoa keittiöväline, jolla olen tuon onnistunut tekemään).
Monitoimilaitteissa on raastin vaihtoehto myös, siinä ei voi teloa itseään (tai voi varmastikin mutta sitten puhutaan jo isommasta haaverista). Kuorin 2 kilon pussin ja raastan kaikki yhdellä kerralla. Osa menee sitten pakkaseen.
Päärynäjäätelöä. Olen useamman kaupan kiertänyt mutta litran pakkauksissa (tai isommissa) ei vain ole päärynää. En tiedä onko tuutteinakaan, mutta haluaisin litran paketin.
Fazerin Tutti frutti -suklaalevyjä!!!
Vierailija kirjoitti:
Viiniä. Asuin nuorempana keskieuroopassa, sinne on ikävä.
Asuitko täällä työtätekevänä perheellisenä? Jos et, niin voin kertoa ettei tänne kannata kaipailla, varsinkaan korona-aikana.
Pirkan caffe latte jäätelö. Parasta ikinä! Ei ollu liian makeaa ja maistui oikeasti kahville. Ah!
Valmiita settejä, joissa olisi laatikossa esim. maitopurkki, margariini, juusto, leikkelepkt, jauhelihapkt ja näitä myytäisiin kaupan ovensuussa. Vieressä olisi leivät ja setit hedelmiä ja kasviksia. Nämä olisivat kiireisten perustarvikkeita hakevien osastolla oven ja pikakassan välissä.
Ymmärrän, että maidot sijoitetaan peränurkkaan, jotta siitä matkalta kerättäisiin kärry täyteen muita ostoksia, mutta jos on kiire, arvostaisin tuollaista perussettipalvelua yli kaiken.
Ois ihanaa jos sais reseptittä eläimille sopivaa särkylääkettä. Moni vuosikymmenten aikana sattunut koiravamma on ollut sellainen joka menisi ohi vain parin viikon levolla ja alkuun kipulääkettä pari kolme päivää. Ja nykyisin joka kerta pitää ensin soittaa, varata aika ja raahautua vastaanotolle että tämän saa hoidettua. Toki tän pilais kaikki hullut väärinkäyttäjät, niin kuin kaiken muunkin.
Red alea lasipullossa. Normihintaista olutta lasipullossa. Limsaa lasipullossa (joistakin kaupoista löytyy, mutta ei mun lähikaupoista).
Oululaisen halkaisematonta jälkiuunileipää. Vaasanin ison levyn tiivistä kuntonäkkäriä, josta voi itse lohkaista palan, eli ei valmiiksi sahattua höttönäkkäriä. Yleensäkin siivuttamatonta ja halkaisematonta leipää normaalihintaan, vain jotain kalliita "artesaanileipiä" on leikkaamattomina.
Punssileivoksia. Luumutorttua, enkä tarkoita joulutorttuja, vaan luumutorttua tai piirasta, josta myydään palasia. Yleensäkin haluaisin ostaa leivoksia palvelutiskiltä, mutta harvassa kaupassa tämä on mahdollista. Ei edes Helsingin keskustan Sokoksen herkussa, sekin on vain tavallinen S-marketti nykyään.
Milkan maitosuklaata. Ei myydä enää Suomessa.
Pakastettuja pieniä lanttukuutioita.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin istuvia vaatteita pienelle aikuiselle naiselle, xxs -xs. Ei löydy.
Totta! Koko 32 tuntuu olevan tuntematon suomalaisille vaatekaupoille. Ja koko 34 on nykyään jos ei nyt ihan jättimäinen, niin ainakin entinen keskikokoinen, vastaa parin vuosikymmenen takaista kokoa M.
Vierailija kirjoitti:
Valmiita settejä, joissa olisi laatikossa esim. maitopurkki, margariini, juusto, leikkelepkt, jauhelihapkt ja näitä myytäisiin kaupan ovensuussa. Vieressä olisi leivät ja setit hedelmiä ja kasviksia. Nämä olisivat kiireisten perustarvikkeita hakevien osastolla oven ja pikakassan välissä.
Ymmärrän, että maidot sijoitetaan peränurkkaan, jotta siitä matkalta kerättäisiin kärry täyteen muita ostoksia, mutta jos on kiire, arvostaisin tuollaista perussettipalvelua yli kaiken.
Näitä settejä pitäisi olla 600 erilaista aina kauramaitoja myöten. Kuinka paljon maksaisit ekstraa tällaisesta paketista? Tuskin senttiäkään. Mene kuule ihan siihen lähialepaan, jossa teet maito-ostosi minuutissa
Minä voisin ostaa DV12 pienoismallin Märklin valmisteena.