Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri puhuu PITKIÄ puheluja, voinko tehdä valituksen????

Vierailija
22.03.2024 |

Äskeinen ketju ei enää näy, en tiedä miksi.

Mutta minulla on iso ongelma naapurini kanssa:

Siis tänään hän aloitti ilmeisesti puhelun, kello 9 jälkeen ja lopetti juuri ennen kymmentä.

Kyseessä on seinänaapuri, en päässyt nukkumaan sen mutinan ja satunnaisten äänien vuoksi!

Ei ole ensimmäinen kerta ja rappukäytävään kuuluu kovaa tuo puheääni.

Voinko tehdä valituksen???

Olen ihan poikki!!!

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi valittaa. Ja muista, että vain otettu lääke auttaa ap.

Vierailija
2/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kuulen tälläkin hetkellä, miten naapurissa pariskunta puhuu. Sanoja en erota sentään. Ei tulisi mieleenkään valittaa. Kyllä omassa kodissaan pitää sentään saada puhua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit, mutta se onki eri asia kiinnostaako ketään.

Vierailija
4/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa kodissaan saa puhua vaikka 24/7. Huutaminen olisi jo eri asia. 

Vierailija
5/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei aloittajan isännöitsijä voi kieltää sitä naapuria puhumasta omasta kämpässään/häätää ketään puhumisen takia! Olisi mielenkiintoista nähdä sen isännöitjän ilme, kun sillä tulisi valitus siitä, miten aloittajan naapuri kehtaa edes puhua kämpässään:)

Vierailija
6/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienet on ap:n murheet. Minulla on ollut mm useita sekakäyttäjä/mt-potilaita naapureina. Häiriöt olleet aina massiivia. Ja ap on jo ihan poikki, kun sillä naapuri puhui puhelimeen...

Vierailija
7/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä voit, valitse vain oikea foorumi missä kateus aiheena. 

Vierailija
8/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin isännöitsijänä olen hullumpiaki valituksia saanut, esim lapsista liukumäessä klo 18 jälkeen, naapurin herätyskellosta, vessassa käynneistä ja hissin käytöstä muuton aikana.

Vierailija
9/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ennen hiljaisuutta ei omassa kodissaan saisi muka puhua edes? Mitä se naapuri saa asunnossani enää kohta tehdä?

Vierailija
10/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua, teen etätöitä kotona ja ikävä kyllä työnkuvaan kuuluu myös puhelinvuoroja muutama/vko. Jos joku naapuri kuuntelee korva seinässä, saattaa kuulla jopa salassapidettäviä tietoja 😱 Lakatkaa kuuntelemasta naapureitanne! 

Vierailija
11/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin isännöitsijänä olen hullumpiaki valituksia saanut, esim lapsista liukumäessä klo 18 jälkeen, naapurin herätyskellosta, vessassa käynneistä ja hissin käytöstä muuton aikana.

Eivät tainneet nuo valitukset johtaa jatkotoimenpiteisiin?😂🤣

Vierailija
12/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noista muista ei voi valittaa, mutta hissinkäytöstä muuton aikana löytyy montakin juttua, joista valittaminen on täysin aiheellista. Kuten se, että muuttosakki varaa tuntikausiksi hissin vain omaan käyttöönsä, eikä päästä muita kulkemaan.

Vierailija
13/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, klo 9-10 välinen nukkuminen on juuri nautinnollisin. t. pitkäaikaistyötön

Vierailija
14/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noista muista ei voi valittaa, mutta hissinkäytöstä muuton aikana löytyy montakin juttua, joista valittaminen on täysin aiheellista. Kuten se, että muuttosakki varaa tuntikausiksi hissin vain omaan käyttöönsä, eikä päästä muita kulkemaan.

Kyllä se aika kohtuuton ajatus on, että esim pesukoneet jne raskaat tavarat pitäisi kantaa esim ylimpään kerrokseen.

Siis jos talossa on hissi.

Jatkuva ravaaminen rappusissa tavaroita ja laatikoita kantaen häiritsee taatusti myös jopa enemmän, kuin muuton tekeminen hissiä käyttäen.

Toki hissiin pitäisi päästää muut käyttäjät ensin, jos siihen ei ole jo kasattu täyttä kuormaa.

Mutta vähän joustoa kyllä pitäisi naapureiltakin tulla, muuttoa ei varmaan samat naapurit joka päivä tee.

Vierailija
15/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jep. Ei aloittajan isännöitsijä voi kieltää sitä naapuria puhumasta omasta kämpässään/häätää ketään puhumisen takia! Olisi mielenkiintoista nähdä sen isännöitjän ilme, kun sillä tulisi valitus siitä, miten aloittajan naapuri kehtaa edes puhua kämpässään:)

;)

Vierailija
16/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kyllä noilla tiedoilla on ihme ettei naapuriasi ole ap jo häädetty. Valituksia ei varmaan ole tehty? Tee jo huomenna valitus! Ja jos naapurisi vielä puhuu asunnossani, niin soita ensi kerralla poliisit. Taatusti loppuu se omassa asunnossa puhuminen naapurisi kohdalla.

Vierailija
17/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatko sinä ap puhua omassa kodissasi vai voivatko mielestäsi naapurisi kieltää sen? Niin, sitähän minäkin.

Vierailija
18/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan etätyöntekijä jolla alkaa tiimipalaveri klo 9. Ei voi mitään.

Vierailija
19/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä naapuri tuli alaovesta, nousi raput kolmanteen kerrokseen, avasi ulko-ovensa, avasi vessansa oven pissasi ja veti vessan. Joi lasin vettä ja meni nukkumaan. Tuntui ihan kotoisalta ei minua häirinnyt lainkaan.

Olin itse hereillä vessassa käynnin jälkeen;)

Eletään ja annetaan toistenkin elää, jookos.

Vierailija
20/48 |
22.03.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

https://www.minilex.fi/q/%C3%A4%C3%A4nek%C3%A4s-naapuri

Eli ketään ei voida kieltää puhumasta omassa asunnossaan, yöaikaan on pyrittävä kohtuullistamaan puheääntä. Ap:n tapauksessa edes hiljaisuus ei ollut alkanut. Eli et voi valittaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kolme