Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?

Vierailija
10.10.2020 |

Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.

Kommentit (2614)

Vierailija
741/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Buranaa, ei tarttis aina mennä apteekkiin.

Verkkoapteekista voi tilata. 

Itse tilailen etenkin talvisin apteekkituotteita verkkoapteekeista ihan siitä syystä,

että olen autoton eikä tee mieli lähteä liukastelemaan mahdollisesti huonossa kelissä paikkakunnan apteekille, johon on matkaa. Nyt toki kontaktien välttelykin on yksi syy lisää hyödyntää verkkokauppoja.

Jos haluaa ostaa nimenomaan oman paikkakunnan apteekista, niin kannattaa tarkistaa onko heillä verkkokauppaa. 

Särkylääkkeissä on aika pitkä päiväys, niin voi ottaa useamman paketin samaan tilaukseen. 

Vierailija
742/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite haikailen edelleen reilu kymmenen vuotta jälkikäteen Leafin Faarao mix karkkien, ja Pepsi Mocca limpparin perään silloin tällöin.

PS: Joskus tekee myös satunnaisesti mieli sitä Max aarrearkku jäätelöä missä oli se leijona maskottina ja siellä arkun pohjalla oli aina joku tarra tjsp. Vieläkin tallessa se pieni vihko jossain porukoilla minkä liimailin täyteen niitä tarroja :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
743/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

A- tai B-kuppiset rintsikat, joiden ympärysmitta olisi 90 ja joissa olisi kunnon leveähköt olkaimet, jotka ei alkaisi missään vaiheessa valua.

Valmistajilla kun se näköjään menee niin, että kuppikoko ja ympärysmitta kulkee samaa matkaa, eli kaikki pienirintaiset on valmistajan mielestä myös kapoisia n. 70-75 -senttisiä.  No sellainen minäkin olin ihan nuorena, mutta nyt on vaan tullut ikäkiloja tai mitä lie tapahtunut, mutta en enää mahdu siihen mittaan.  Tissit ei ole kasvaneet samassa suhteessa.

Ja sitten sanotaan, että rintaliivejä pitäisi uusia aina määrävälein, koska ne "kulahtaa" eikä tue rintaa enää kunnolla.  No just joo, kun on vaikea saada ostetuksi niitä yksiäkään sopivia mistään, niin vai vielä ostella niitä jatkuvasti uusia.

Tässäpä yhdet:

https://www.ateliergs.fi/kaarituettomat-pitsirintaliivit-valkoinen-8453…

Malleja on muitakin. Toimitusaika voi olla kolmekin viikkoa jos koko on erikoinen. Tekevät tilauksesta. Yritin tuohon linkkiin valita koon 90B, saa nähdä viekö linkki oikeaan malliin ja kokoon.

Vierailija
744/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Corned beef -purkkilihaa

Nuuskaa

Marokkolaista peruslätkää

Seksiä

Vierailija
745/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Buranaa, ei tarttis aina mennä apteekkiin.

Verkkoapteekista voi tilata. 

Itse tilailen etenkin talvisin apteekkituotteita verkkoapteekeista ihan siitä syystä,

että olen autoton eikä tee mieli lähteä liukastelemaan mahdollisesti huonossa kelissä paikkakunnan apteekille, johon on matkaa. Nyt toki kontaktien välttelykin on yksi syy lisää hyödyntää verkkokauppoja.

Jos haluaa ostaa nimenomaan oman paikkakunnan apteekista, niin kannattaa tarkistaa onko heillä verkkokauppaa. 

Särkylääkkeissä on aika pitkä päiväys, niin voi ottaa useamman paketin samaan tilaukseen. 

Ei voi kun on ostorajoitus.. 30 kpl paketti on tietenkin halvin per pilleri ja näitä voi ottaa tasan yhden paketin.

Vierailija
746/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaupan lakkahillot on kyllä ihan pärsiistä.  Niissä on lakkaa joku 30 prossaa.  Loput jotain muuta.  Ja hinta kova.

Kun itse ei pysty enää mihinkään lakkasoille rämpimään eikä niitä näillä main juuri olekaan, niin täytyy ostaa joka syksy torilta sen verran, että saa edes vähän pakasteeseen ja muutaman purkin hilloa tehtyä.  On se niin hyvää sitten talvella herkutella.  Mutta kyllä osaa torikauppiaatkin tuotteensa hinnoitella.  En silti siitä valita, siihenhän talouden pyöriminen perustuu, että yksi tekee tuotteen (tai tässä tapauksessa poimii) ja toinen ostaa.  

Kun joku vielä täällä sisä-Suomessakin kasvattaisi kunnon isoja avomaankurkkuja.  Täällä ei myydä kuin laihoja pieniä pipanoita,  S-marketissa.  Torilla en ole nähnyt myynnissä ollenkaan.  Itä-Suomessa lomaillessamme ostin sieltä torilta ison muovikassillisen suuria, kiinteitä ja kauniin sileitä avomaankurkkuja.  Tuli hyviä säilökurkkuja melkein koko vuoden tarpeeksi. 

Ja sitten haluaisin ostaa kuulakärkikyniä, jotka ei sottaa.  En ole vielä löytänyt.

Mä en ole ballografia saanut sottaamaan ja siitä kätevä kun säiliön voi vaihtaa eikä tarvii viskaa koko kynää roskiin..

Kunhan siis vaan muistaa pitää aina sen yhden säiliön varalla.

Vierailija
747/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klassisen kauniita ja yksinkertaisia perusvaatteita. Löytyy yleensä vain röyhelörimpsua ja epäimartelevia leikkauksia, tai sitten 300 euron design-mammakaapuja.

Vierailija
748/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tokaran oliiviöljyä. Sai ennen Capreon kautta, mutta eivät toimita enää Suomeen.

Vierailija
749/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päänselvennyspillereitä salaliittoteoreetikoille.

Vierailija
750/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä valkoisia isoja sokeripalan näköisiä karkkeja. Pehmeitä, mutta jämäkämpiä kuin perus vaahtokarkki. Ihanan jäystettäviä!

Candy kingin irtokarkeissa joskus 15v sitten ainakin myytiin, muutama vuosi sitten löysin vielä Haaparannan candy worldin irtokarkeista. Sittemmin en ole nähnyt enää sielläkään, toki ei nyt vuoteen ole tullut käytyä tarkistamassa.

Mutta ne on ollu mun suurin karkkirakkaus kautta aikojen :(

Vierailija
751/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ölömölö kirjoitti:

Niitä valkoisia isoja sokeripalan näköisiä karkkeja. Pehmeitä, mutta jämäkämpiä kuin perus vaahtokarkki. Ihanan jäystettäviä!

Candy kingin irtokarkeissa joskus 15v sitten ainakin myytiin, muutama vuosi sitten löysin vielä Haaparannan candy worldin irtokarkeista. Sittemmin en ole nähnyt enää sielläkään, toki ei nyt vuoteen ole tullut käytyä tarkistamassa.

Lähetä kysymys onko niitä vielä ja pyydä että aloittavat nettimyynnin

http://www.candyworld.se/sidor/kontakt-oeppettider.aspx

Vierailija
752/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
753/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
754/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku keksisi "selkäänpiirtelijän", niin ostaisin heti. Eli laite, jossa sormet tai muut, jotka "kutittelisivat" selkää.

Vierailija
755/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pancettaa. Tai edes pekonia, jossa olisi vähän purtavaa, eikä tätä ohuenohutta mitä Suomessa myydään.

Laajemmalla valikoimalla tuoreita yrttejä, esim. rakuunaa ei taida saada.

Broilerinreisiä, joissa olisi nahka ja luu tallella. Meillä myydään vaan paistileikkeen nimellä ilman näitä. Ylipäätänsä lihassa olisi kiva saada esim. jenkeissä yleisiä leikkuita.

Vierailija
756/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ölömölö kirjoitti:

https://www.amazon.co.uk/Cloetta-Sugar-Cubes-Foam-Full/dp/B01EPCJO5K

noitako ne oli?

Vierailija
757/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ölömölö kirjoitti:

noitako ne oli?

https://cdon.fi/kodit-ja-puutarhat/cloetta-sockerbitar-0-82kg-p47700364

758/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin sokerijuurikkaita ja kokeilisin niistä keittää omaa siirappia. Myös kokeilisin, eikö niitä oikeasti voi syödä kuten lanttua jne. No, eihän tällasta myydä.

Vierailija
759/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ölömölö kirjoitti:

noitako ne oli?

https://cdon.fi/kodit-ja-puutarhat/cloetta-sockerbitar-0-82kg-p47700364

https://fi.gotterian.se/produkt-kategori/gotterian/karkit/irtokarkit/va…

Vierailija
760/2614 |
28.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne vanija ja sitruunsmakuiset linnupiim suklaakuorutetut karkit olivat tosi hyviä. Ei paljon muistuttaa vaahtokarkkeja, mutta kuitenkin...