Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Minä olen monesti etsinyt ihan niitä tavallisia halpoja kalapuikkoja, mutta tyhjänä on hyllyt aina kun etsin.
Onhan niitä kyllä älyttömästi tuotteita joita tällaisen pienen kunnan kaupoista ei saa. Ja joskus on tullut tilattua ulkomailta ruokatarvikkeita joita tuskin on koko Suomessa kauppojen hyllyillä,
Lidlissä ainakin on täällä Helsingissäkin kalapuikot välillä loppu ja muissakin kaupoissa, niin halvat, kuin kalliitkin.
Nyt kun joulu ja suklaalahjat ajankohtasia taas.
Maitosuklaalevyjä, maustettuja:
banaanimaitosuklaata
kirsikkamaitosuklaata
inkiväärimaitosuklaata
persikkamaitosuklaata
ym.
Pehmeillä täytteillä tai mausteilla maustettuja suklaita, koska joka makua on kovilla muruilla, mutta missä ne pehmeät jotka sulaa suuhun?
Suklaan idea katoaa kun se täytetän hampaisiin tarttuvilla tai kovilla muruilla.
Sama pätee jäätelöihin.
Vierailija kirjoitti:
Miinustehoisia silmälaseja samaan hintaan kuin plussa lukulaseja
Tää olis loistobisnes, vois olla irtinapsautettavat linssit, jotka ostettais erikseen, kun yleensä ihmisillä on eritehoiset silmät.
pluoti-luumuja, omenoita joiden hedelmäliha on punainen.
Vierailija kirjoitti:
Nyt kun joulu ja suklaalahjat ajankohtasia taas.
Maitosuklaalevyjä, maustettuja:
banaanimaitosuklaata
kirsikkamaitosuklaata
inkiväärimaitosuklaata
persikkamaitosuklaata
ym.
Pehmeillä täytteillä tai mausteilla maustettuja suklaita, koska joka makua on kovilla muruilla, mutta missä ne pehmeät jotka sulaa suuhun?
Suklaan idea katoaa kun se täytetän hampaisiin tarttuvilla tai kovilla muruilla.
Sama pätee jäätelöihin.
Tätä olen itsekin miettinyt! Ihanaa etten ole ajatuksieni kanssa yksin. :) Olen vieläpä sillä tavalla "ruokavammainen" etten siedä ns. sattumia sellaisissa syötävissä, jotka kaiken järjen mukaan pitäisi olla suussa sulavia - tähän kastiin kuuluvat juurikin jäätelöt sekä suklaat. Lisäksi nuo ehdottamasi makuparit olisivat sellaista uutta ja ihmeellistä, mitä odottaisi ilmestyvän markkinoille vuosittain. Rohkeaa ja repäisevää leikittelevyyttä!
Huolettomuutta ja mielenrauhaa! Jos olisi helposti löydettävissä, maksaisin mitä vain.
Satumaista croissant valmistaikinaa, sitä on olemassa, mutta ei näy kaupoissa!
Pari viikkoa sitten oli Kaaren Prismassa mutta ei enää sielläkään.
Paljon parempaa kuin se purkkitaikina.
Vierailija kirjoitti:
Hellaksen Ruusu-konvehtisuklaalevyjä! Myytävinä ei ole enää konvehtisuklaalevyjä, paitsi minttutäytteellä.
Tämä! Oi kuinka kaipaan tätä suklaata, en vaan muistanut sen nimeä! Eikös kääre ollut suurimmaksi osaksi oranssinvärinen? Mistä muuten johtuu, että enää ei valmisteta suklaalevyjä/patukoita/konvehteja valuvalla täytteellä, paitsi minttu- tai toffeetäytteellä? Muistaakseni Ruusu-suklaalevyssä oli sekä mansikan-, appelsiinin- että vaniljanmakuista täytettä. Keskustelussa mainittu Verraton-konvehti kuuluu mös tähän sarjaan. (Nykyisissä suklaarasioissa saattaa olla yksi konvehti löysällä hedelmänmakuisella täytteellä mutta se ei ole sama asia.)
Radeon 6800XT-näytönohjaimen. Ei saa edes ennakkotilattua.
Pirkan juustoriisikakkuja, niitä isoja, ei enää saa K-kaupoista. Ei ole ollut muutamaan kuukauteen enää. Niitä ostaisin, jos voisin.
Pontikkapannun ja rankkitynnyrin.
Mitchum deodoranttia -tehokasta, ei aiheuta kutinaa
Revlon colorstay meikkivoidetta
Brut partavettä
Haluaisin enemmän suolattomia tai hyvin vähäsuolaisia tuotteita. Pikkumarketeissa ei monesti ole edes naturel kanaa, aina pitää ostaa jauhelihaa, kun on suolavammainen perheessä.
No onpahan opittu tekemään itse ruokaa alusta asti, leivät ja kaikki yleensä.
Kannabista. Pilvi on ihanaa mutta kun ei ole mitään yhteyksiä alamaailmaan niin ei tiedä mistä sitä saisi ja millä riskeillä. Haluaisin myös ettei tarvitsisi tukea rikollisia, vaan laatu olisi valvottua ja verot menis valtiolle.
Niin ja K-kaupoissa oli pari vuotta sitten täydellistä suolakinuskijäätelöä, Tesco finest. Nyt ei saa kuin Häegen Daszin jätskiä, se on aika lähelle mutta ei yhtä hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miinustehoisia silmälaseja samaan hintaan kuin plussa lukulaseja
Tää olis loistobisnes, vois olla irtinapsautettavat linssit, jotka ostettais erikseen, kun yleensä ihmisillä on eritehoiset silmät.
Ainakin Aliexpressistä saa tilata omilla vahvuuksilla laseja. Ainakin lukulaseiksi kelpaavia olen saanut, eivätkä maksa paljon. Monitehot varmaan tarvitsevat enemmän ammattilaisen mittauksia.
Kylpyvaahtoa. Tilasin loppujen lopuksi Saksasta. (BOsy Shopissa oli parikymppiä purkki, juu kiitos ei)
Ihan sama kuin ap! Järvikalapuikot! Mihin ne hävisi kaupoista, ovatko järvikalat loppuneet Suomesta?
Fazerin sinistä 100 gramman ohuena suklaalevynä, jota joskus oli myynnissä. Puru- ja suutuntuma ohuessa levyssä tekee maitosuklaasta monta kertaa paremman makuista kuin paksut levyt.