Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?
Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.
Kommentit (2614)
Vierailija kirjoitti:
Valion ihan perus greippimehua! Sitä oli mun lapsuudessa myynnissä ja meillä aina aamupalapöydässä, mut nykyään lähin greippimehu mikä miltään merkiltä löytyy on verigreippimehu ja siitä en tykkää.
Minä taas haluaisin Rybb & Deckers -greippimehua. Se oli ihan parasta, mutta harmikseni valmistus on lopetettu.
Vierailija kirjoitti:
Uusia ystäviä
Ei kiitos ihmiskauppaa.
Vierailija kirjoitti:
Heti syötäviä kasvisvalmisruokia. Siis esim. täytettyjä patonkeja/ sämpylöitä/ kolmioleipiä, pasteijoita, salaatteja, JOTAIN 😄
Useammin kuin kerran olen nälissäni kävellyt kauppaan ja ei; viimeksikin ihan joka ikisessä leivässä oli lihaa (S-market). Siis jokaisessa. En voi käsittää. Samoin salaatit oli sarjaa kanasalaatti. Kiva.
Jos joskus vahingossa löytyykin kasvisversio, on se automaattisesti vegaaninen, eli ei esmes juustoa ja anteeksi nyt, muttei myöskään maistu yhtään miltään ja tietenkin jollain paprika-tomaatti- kolmiomössöleivällä hintaa se 4€.
Kahviloista yleensä saa, mutta aina sellaista ei ole lähettyvillä.
Tämä! Mitähän sekin on että kaikissa kaupoissa salaattihyllyllä on vain maalaiskanasalaatti, kana-caesarsalaatti, kana-cheddarsalaatti, kanasalaatti ja mausteinen kanasalaatti 😅
Suklaata, joka maistuu yhtä hyvältä kuin tavallinen suklaa mutta sisältää energiaa vaikka vain jonkun 1/10 tavallisen suklaan energiasta eikä siis lihota ellei sitä ahmi kilokaupalla.
Maalarin teippiä
Vaniljapulveria
* Fairy vaahtoavaa astianpesuainetta
* Chifonet rättejä
Kuumemittarin pattereita
Camelina öljyä
Homeettomia hedelmiä
Luomu inkivääriä
Soijajogurttia makuina luumu, kirsikka, puolukka, herukka, sitruuna. Löytyispä edes maitopohjaisina. Ja Yosa sitrusta kaipaan kovasti!
Yosa ruusunmarja oli paras joskus, ei ole moneen vuoteen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Valion ihan perus greippimehua! Sitä oli mun lapsuudessa myynnissä ja meillä aina aamupalapöydässä, mut nykyään lähin greippimehu mikä miltään merkiltä löytyy on verigreippimehu ja siitä en tykkää.
Se oli parasta greippimehua. En ole vähään aikaan ostanut, en ole huomannut että se on kadonnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heti syötäviä kasvisvalmisruokia. Siis esim. täytettyjä patonkeja/ sämpylöitä/ kolmioleipiä, pasteijoita, salaatteja, JOTAIN 😄
Useammin kuin kerran olen nälissäni kävellyt kauppaan ja ei; viimeksikin ihan joka ikisessä leivässä oli lihaa (S-market). Siis jokaisessa. En voi käsittää. Samoin salaatit oli sarjaa kanasalaatti. Kiva.
Jos joskus vahingossa löytyykin kasvisversio, on se automaattisesti vegaaninen, eli ei esmes juustoa ja anteeksi nyt, muttei myöskään maistu yhtään miltään ja tietenkin jollain paprika-tomaatti- kolmiomössöleivällä hintaa se 4€.
Kahviloista yleensä saa, mutta aina sellaista ei ole lähettyvillä.Tämä! Mitähän sekin on että kaikissa kaupoissa salaattihyllyllä on vain maalaiskanasalaatti, kana-caesarsalaatti, kana-cheddarsalaatti, kanasalaatti ja mausteinen kanasalaatti 😅
Kanaraukat.
Onko lonkerotehtaat vieneet kaikki greippimehuraaka-aineet, ettei kuluttajille löydy enää harmaata greippimehua myytäväksi?
Täältä sivuilta löytyy kaikenlaista mitä olisi hyvä olla Suomenkin kaupoissa, ei vain juustoja.
https://www.rimi.ee/epood/en/search?page=3&pageSize=20&query=%3Arelevan…
Vierailija kirjoitti:
Yllätysmunia (Ei kindereitä) tekisi mieli ostaa, mutta niitä taitaa saada vain pääsiäisenä.
Tuli mieleeni, että saako kaupasta yllätyksettömiä suklaamunia? Ei niitä pieniä eikä toki sitä munan kuoren sisällä olevaa, vaan kindertyylisiä?
Findus lopetti pakastetun korianterin tekemisen (pakkaamisen?). Sitä olen kaivannut.
Puffattua riisiä. Tekisin riisisuklaata.
Kaipaan Pantteri-jäätelötuutteja, Estrella kantarelli-sipsejä, DrÖtker Tradizzionale spinachi & ricotta pakastepizzaa...
Vierailija kirjoitti:
Findus lopetti pakastetun korianterin tekemisen (pakkaamisen?). Sitä olen kaivannut.
Korianteri on hyvää. Ensimmäisillä kerroilla kun maistoin sitä en pitänyt, mutta nykyään rakastan sen makua.
krokotiili salmiakki irtokarkki. Valmistus on kuulema lopetettu😢
Kysypä teurastamosta. Varmaan toimittavat sinulle lehmän tai emakon emättimen, jos pyydät. Itse satuin kerran tarvitsemaan pari lehmän sarvea, ja kyllä onnistui.