Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä haluaisit ostaa kaupasta, mutta sitä ei saa kaupasta?

Vierailija
10.10.2020 |

Minä haluaisin ostaa järvikalapuikkoja, mutta niitä ei jostain syystä saa kaupasta. Ei ole pitkään aikaan saanut.

Kommentit (2614)

Vierailija
2261/2614 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emätintä

Kysypä teurastamosta. Varmaan toimittavat sinulle lehmän tai emakon emättimen, jos pyydät. Itse satuin kerran tarvitsemaan pari lehmän sarvea, ja kyllä onnistui.

Vierailija
2262/2614 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion ihan perus greippimehua! Sitä oli mun lapsuudessa myynnissä ja meillä aina aamupalapöydässä, mut nykyään lähin greippimehu mikä miltään merkiltä löytyy on verigreippimehu ja siitä en tykkää.

Minä taas haluaisin Rybb & Deckers -greippimehua. Se oli ihan parasta, mutta harmikseni valmistus on lopetettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2263/2614 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia ystäviä

Ei kiitos ihmiskauppaa.

Vierailija
2264/2614 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Heti syötäviä kasvisvalmisruokia. Siis esim. täytettyjä patonkeja/ sämpylöitä/ kolmioleipiä, pasteijoita, salaatteja, JOTAIN 😄

Useammin kuin kerran olen nälissäni kävellyt kauppaan ja ei; viimeksikin ihan joka ikisessä leivässä oli lihaa (S-market). Siis jokaisessa. En voi käsittää. Samoin salaatit oli sarjaa kanasalaatti. Kiva.

Jos joskus vahingossa löytyykin kasvisversio, on se automaattisesti vegaaninen, eli ei esmes juustoa ja anteeksi nyt, muttei myöskään maistu yhtään miltään ja tietenkin jollain paprika-tomaatti- kolmiomössöleivällä hintaa se 4€.

Kahviloista yleensä saa, mutta aina sellaista ei ole lähettyvillä.

Tämä! Mitähän sekin on että kaikissa kaupoissa salaattihyllyllä on vain maalaiskanasalaatti, kana-caesarsalaatti, kana-cheddarsalaatti, kanasalaatti ja mausteinen kanasalaatti 😅

Vierailija
2265/2614 |
22.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkelipiimää

Vierailija
2266/2614 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suklaata, joka maistuu yhtä hyvältä kuin tavallinen suklaa mutta sisältää energiaa vaikka vain jonkun 1/10 tavallisen suklaan energiasta eikä siis lihota ellei sitä ahmi kilokaupalla.

Vierailija
2267/2614 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalarin teippiä

Vaniljapulveria

* Fairy vaahtoavaa astianpesuainetta

* Chifonet rättejä

Kuumemittarin pattereita

Camelina öljyä

Homeettomia hedelmiä

Luomu inkivääriä

Vierailija
2268/2614 |
24.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soijajogurttia makuina luumu, kirsikka, puolukka, herukka, sitruuna. Löytyispä edes maitopohjaisina. Ja Yosa sitrusta kaipaan kovasti!

Vierailija
2269/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yosa ruusunmarja oli paras joskus, ei ole moneen vuoteen saanut.

Vierailija
2270/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valion ihan perus greippimehua! Sitä oli mun lapsuudessa myynnissä ja meillä aina aamupalapöydässä, mut nykyään lähin greippimehu mikä miltään merkiltä löytyy on verigreippimehu ja siitä en tykkää.

Se oli parasta greippimehua. En ole vähään aikaan ostanut, en ole huomannut että se on kadonnut.

Vierailija
2271/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heti syötäviä kasvisvalmisruokia. Siis esim. täytettyjä patonkeja/ sämpylöitä/ kolmioleipiä, pasteijoita, salaatteja, JOTAIN 😄

Useammin kuin kerran olen nälissäni kävellyt kauppaan ja ei; viimeksikin ihan joka ikisessä leivässä oli lihaa (S-market). Siis jokaisessa. En voi käsittää. Samoin salaatit oli sarjaa kanasalaatti. Kiva.

Jos joskus vahingossa löytyykin kasvisversio, on se automaattisesti vegaaninen, eli ei esmes juustoa ja anteeksi nyt, muttei myöskään maistu yhtään miltään ja tietenkin jollain paprika-tomaatti- kolmiomössöleivällä hintaa se 4€.

Kahviloista yleensä saa, mutta aina sellaista ei ole lähettyvillä.

Tämä! Mitähän sekin on että kaikissa kaupoissa salaattihyllyllä on vain maalaiskanasalaatti, kana-caesarsalaatti, kana-cheddarsalaatti, kanasalaatti ja mausteinen kanasalaatti 😅

Kanaraukat.

Vierailija
2272/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko lonkerotehtaat vieneet kaikki greippimehuraaka-aineet, ettei kuluttajille löydy enää harmaata greippimehua myytäväksi?

Vierailija
2273/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täältä sivuilta löytyy kaikenlaista mitä olisi hyvä olla Suomenkin kaupoissa, ei vain juustoja.

https://www.rimi.ee/epood/en/search?page=3&pageSize=20&query=%3Arelevan…

Vierailija
2274/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllätysmunia (Ei kindereitä) tekisi mieli ostaa, mutta niitä taitaa saada vain pääsiäisenä. 

Tuli mieleeni, että saako kaupasta yllätyksettömiä suklaamunia? Ei niitä pieniä eikä toki sitä munan kuoren sisällä olevaa, vaan kindertyylisiä?

Vierailija
2275/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Findus lopetti pakastetun korianterin tekemisen (pakkaamisen?). Sitä olen kaivannut.

Vierailija
2276/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puffattua riisiä. Tekisin riisisuklaata.

Kaipaan Pantteri-jäätelötuutteja, Estrella kantarelli-sipsejä, DrÖtker Tradizzionale spinachi & ricotta pakastepizzaa...

Vierailija
2277/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Findus lopetti pakastetun korianterin tekemisen (pakkaamisen?). Sitä olen kaivannut.

Korianteri on hyvää. Ensimmäisillä kerroilla kun maistoin sitä en pitänyt, mutta nykyään rakastan sen makua.

Vierailija
2278/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelvollista valmisruokaa

Vierailija
2279/2614 |
29.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saarioisen lauantai makkara

Vierailija
2280/2614 |