Kysymys miehille:
Kommentit (29)
Ei tietenkään. Naisessa on niin paljon muutakin kuin pillu, ainakin minun mielestä.
Onhan hänellä yleensä nimittäin suu ja persereikäkin.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 15:56"]
Sanotaanko näin että ensin ajattelin ettei olis tärkeintä. Mutta sitten aloin miettimään tarkemmin ja tulin tulokseen, että eihän se nainen ole jos pillua ei olis, joten lopputulos on että pillu on tärkeintä naisessa.
[/quote]
Entä jos oletetaan, että naisilla on aina pillu. Onko se tärkeintä naisessa?
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 15:48"]
Onko pillu tärkeintä naisessa?
[/quote] On se ainakin tärkeämpää kuin hiusten pituus tai väri. Jos joku sormi tai varvas puuttuisi, niin sekin kyllä häiritsisi aika paljon. Jos sormi vaikka puuttuisi, niin sitä ajattelisi koko ajan, koska se näkyisi koko ajan.
-Mies 28v-
Eikö tule mieleen mitään muuta kuin pantavuuteen tai ulkonäköön vaikuttavia juttuja? Herra jumala. Ne tosiaan ei pidä meitä ihmisinä.
Kovin erikoinen kysymys, mutta vastaan, että kyllä - pillu on tärkeintä naisessa, koska ilman pillua nainen ei ole nainen.
Eli jos naisen alapää silpotuu vaikka tapaturmassa, hän lakkaa olemasta nainen?
Hyvän pillun ansiosta nainen saa anteeksi melkein mitä vaan.
Voi paska. Nyt on pakko ottaa ero.
En voi hukata elämääni tyypin kanssa joka näkee minut ensisijaisesti seksileluna. Siirryn naisiin. Onneksi olen bi.
Kuinka paljon mies on valmis näkemään vaivaa pillun eteen? Esim. uuden tuttavuuden kohdalla? Voiko sen tulkita epätoivoiseksi, jos mies ymmärtää ja ymmärtää koko ajan, kun nainen ei voi vielä harrastaa seksiä. On ihana, hellä ja huomaavainen. Onko sellainen mies ihan epätoivoinen?
Tahdon miehen joka tahtoo olla ensisijaisesti kanssani siksi, että olen kiva, hauska ja terävä. Seksin pitäisi olla vain iso plussa. Onko tuollaisia inhimillisiä miehiä olemassakaan?
Ei ole minusta tärkein. Tosin olen vähemmistössä.
Voisin olla suhteessa vaikka naisen kanssa, jolla ei olisi pillua (!?) jos hän kuitenkin olisi muuten nainen; näyttäisi naiselta ja käyttäytyisi kuten naiset (paitsi kiukutella ei ole pakko).
Selvä juttu. Miehet on perseestä.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 16:03"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 15:48"]
Onko pillu tärkeintä naisessa?
[/quote] On se ainakin tärkeämpää kuin hiusten pituus tai väri. Jos joku sormi tai varvas puuttuisi, niin sekin kyllä häiritsisi aika paljon. Jos sormi vaikka puuttuisi, niin sitä ajattelisi koko ajan, koska se näkyisi koko ajan.
-Mies 28v-
[/quote]
Voi älä turhaan päätäsi vaivaa ja murehdi puuttuvista ruumiinosista.
Tulet viettämään elämäsi naimattomana peräkammarinpoikana joten ei pelkoa :)
"Ei ole. Vaan sydän." Vastasi mieheni :)
Täällä sanoi mies että pää on tärkein :)
Sanotaanko näin että ensin ajattelin ettei olis tärkeintä. Mutta sitten aloin miettimään tarkemmin ja tulin tulokseen, että eihän se nainen ole jos pillua ei olis, joten lopputulos on että pillu on tärkeintä naisessa.