Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

haluaisin vaihtaa kaverustoa

Vierailija
27.11.2013 |

Olen kyllästynyt vanhoihin kavereihin eikä meillä löydy paljon yhteistä.

Mistähän löytäisin mielenkiintoisia ihmisiä, joiden porukkaan solahtaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin liian aikaisin.

Onko kukaan vaihtanut "piirejään" ja miten tässä on onnistunut? Voiko siinä onnistua esim. ilman muuttoa? Mulle tuntuu yhtä vaikealta päästä eroon noista vanhoista, kuin löytää uusia.

Vierailija
2/7 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vaihdoin kokonaan asuinpaikkakuntaa. Hain kouluun ja läksin. Paras päätös koskaan! Nyt on elämällä suunta!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa. Olen päälle kolmekymppinen, ja tässä viime vuosina on elämässä mennyt moni asia uusiksi. Sitä myötä myös aiemmat kaverisuhteet ovat alkaneet tuntumaan siltä, ettei paljon yhteistä enää ole. En enää tämän ikäisenä jaksa pelkästään bilettää, mutta tuntuu ettei kavereita kiinnosta mikään muu. Olen yrittänyt kysellä ystäviäni mukaan urheilutapahtumiin (ketään ei kiinnosta, vaikka olevinaan ovat hyvinkin sporttisia) tai kulttuurisempiin juttuihin. Tai vaikka käytäisikin bilettämässä, on esim. vähänkään paremmassa ravintolassa syömässä käynti samalla reissulla jotenkin liikaa. Tai ehkä olen vaan niiden mielestä liian tylsä. Tämän ikäisenä on vaan jotenkin vaikeaa löytää uusia samanhenkisiä ystäviä.

Vierailija
4/7 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:00"]

Mä vaihdoin kokonaan asuinpaikkakuntaa. Hain kouluun ja läksin. Paras päätös koskaan! Nyt on elämällä suunta!

[/quote]

Olen miettinyt varmaan neljä vuotta jos muutettais pois täältä. Ajattelen vaan aina, että kyllä mä saan asiat kuntoon täällä lopulta. Lähteminen tuntuis jotenkin luovuttamiselta. Toisaalta en ehkä edes itse osaa muuttua täällä, pienellä paikkakunnalla mut tunnetaan jo ja sitä on kai jämähtänyt tiettyyn rooliin...

Vierailija
5/7 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menemällä mukaan uusiin harrastuksiin ja esim. luottamustoimien kautta tutustuu uusiin ihmisiin.

Vierailija
6/7 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.11.2013 klo 00:03"]

Olen miettinyt samaa. Olen päälle kolmekymppinen, ja tässä viime vuosina on elämässä mennyt moni asia uusiksi. Sitä myötä myös aiemmat kaverisuhteet ovat alkaneet tuntumaan siltä, ettei paljon yhteistä enää ole. En enää tämän ikäisenä jaksa pelkästään bilettää, mutta tuntuu ettei kavereita kiinnosta mikään muu. Olen yrittänyt kysellä ystäviäni mukaan urheilutapahtumiin (ketään ei kiinnosta, vaikka olevinaan ovat hyvinkin sporttisia) tai kulttuurisempiin juttuihin. Tai vaikka käytäisikin bilettämässä, on esim. vähänkään paremmassa ravintolassa syömässä käynti samalla reissulla jotenkin liikaa. Tai ehkä olen vaan niiden mielestä liian tylsä. Tämän ikäisenä on vaan jotenkin vaikeaa löytää uusia samanhenkisiä ystäviä.

[/quote] 

Totta että vaikeampi aikuisena löytää uusia ystäviä. Sulla on käynyt kavereiden kanssa just noin, että on kasvettu eri suuntaan.

Huomasin kaverini kyläillessä yksi päivä, että kummallakaan ei ole mitään sanottavaa toisen juttuihin. 13-vuotiaina olimme samanlaisia, ei enää... Mulla oli hänen seurassaan yhtä tylsää kuin vaikka töissä jotain asiakasta palvellessa. Jos muuttaisi toiselle paikkakunnalle, niin sekin "ongelma" olisi vältetty, kun tämä kaveri soittaa ja ehdottaa tapaamista.

Vierailija
7/7 |
28.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInä muutin ulkomaille suurkaupunkiin. Minusta tuntuu niin hassulta kun jotkut sanovat, että isoissa kaupungeissa on vaikea ystävystyä. Päinvastoin, pikkukaupungeissa piirit sen sijaan niin pieniä ja usein niihin vaikea päästä sisälle. Täältä olen saanut helposti uusia ystäviä. On vaan niin paljon muita, jotka ovat samassa tilanteessa. Täällä järjestetään myös paljon erilaisia kokoontumisia oman mielenkiinnon mukaan. Voit ilmoittautua baari-iltaan, sunnuntaibrunssille tai vaikka sunnuntaikävelylle näiden ryhmien kautta. Tämmöistä toimintaa kaipaisin enemmän Suomeenkin.