Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ryhmäliikunta on sallittu edelleen?

Vierailija
10.10.2020 |

Tuli vaan mieleen..

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa ihmettelen.

Miksi teatterit on auki?

Vierailija
2/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elixialla jotkut tunnit ihan täynnä, siinä ei kyllä turvavälit toteudu...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyttäättekö te täällä koko ajan, että mikä on auki ja miksi?

Vierailija
4/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän niitä lopetettu keväälläkään, vaikka muita rajoituksia oli. Meidän pikkupaikkakunnalla niihin kyllä otettiin vain max 10 hlöä rajoitusten mukaisesti. En tiedä kävikö kukaan, itse en käynyt.

Vierailija
5/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tuli vaan mieleen kun max 20 hlön kokoontumiset on sallittuja, ja ryhmäliikunnassa hönkii 25 hlöä täydessä salissa.

Ap

Vierailija
6/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Häh? Tuli vaan mieleen kun max 20 hlön kokoontumiset on sallittuja, ja ryhmäliikunnassa hönkii 25 hlöä täydessä salissa.

Ap

Just, teidän hysteerikkojen mielestä voidaan laittaa koko maailma kiinni ja istua seuraavat viisi vuotta kotona maskit varmuuden vuoksi naamalla.

Vierailija
7/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn, en käytä maskia, en ladannut vilkkua, en ota rokotusta.

Vain tämän hysterian ja kyttäämisen vuoksi.

Vierailija
8/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Just, teidän hysteerikkojen mielestä voidaan laittaa koko maailma kiinni ja istua seuraavat viisi vuotta kotona maskit varmuuden vuoksi naamalla.

En ole hysteerikko. Ihmettelen vaan miksi mun pitäis töissä käyttää maskia (vaateliike), mutta voin mennä ryhmäliikuntaan joka on täynnä.

Ap

Vierailija
9/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ystäväni kertoi tällä viikolla sairastaneensa Koronan, sai ryhmäliikunta-tunnilta.

Vierailija
10/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No eihän niitä lopetettu keväälläkään, vaikka muita rajoituksia oli. Meidän pikkupaikkakunnalla niihin kyllä otettiin vain max 10 hlöä rajoitusten mukaisesti. En tiedä kävikö kukaan, itse en käynyt.

Kyllä lopetettiin!

Ap

Vierailija
11/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, mä ihmettelen samaa. Ryhmäliikunnassa riittää kuulemma 1 metrin turvaväli. Kyllähän se hiki pidemmälle lentää. Jos olisi kunnon turvavälit, voisin käydä jumpissa, mutta en näin. Jumppaan siis kotona, Plääh.

Vierailija
12/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lopetettiin!

Ap

No ei lopetettu joka paikassa! Ainakin Ladylinet ovat jatkaneet koko ajan normaalisti, tosin välillä otettiin vain max 10 hlöä tunneille.

Vierailija
13/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Häh? Tuo max 20 hlön kokoontumiset on SUOSITUS ja vain Helsingissä.

Vierailija
14/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä lopetettiin!

Ap

No ei lopetettu joka paikassa! Ainakin Ladylinet ovat jatkaneet koko ajan normaalisti, tosin välillä otettiin vain max 10 hlöä tunneille.

Jep ja nyt lokakuussa Ladylineilla on ryhmäliikuntahaaste, kaikki jotka käyvät lokakuun aikana vähintään 10 kertaa ryhmäliikunnassa, osallistuvat ipad-arvontaan. Eli oikein kannustavat ihmisiä tunkemaan sinne ryhmäliikuntatunneille. Tosi vastuullista.

Vierailija
15/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elixialla jotkut tunnit ihan täynnä, siinä ei kyllä turvavälit toteudu...

Ap

No älä mene, problem solved! Vai pitäisikö muiden jäädä pois, niin saat käydä yksin?

Vierailija
16/16 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntosalit ovat yökerhojen ohella pahimpia koronapesäkkeitä, tästä on maailmallakin tutkimusaineistoa. Miksei niihinkin kohdisteta rajoituksia?