Miksi ryhmäliikunta on sallittu edelleen?
Kommentit (16)
Elixialla jotkut tunnit ihan täynnä, siinä ei kyllä turvavälit toteudu...
Ap
Kyttäättekö te täällä koko ajan, että mikä on auki ja miksi?
No eihän niitä lopetettu keväälläkään, vaikka muita rajoituksia oli. Meidän pikkupaikkakunnalla niihin kyllä otettiin vain max 10 hlöä rajoitusten mukaisesti. En tiedä kävikö kukaan, itse en käynyt.
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tuli vaan mieleen kun max 20 hlön kokoontumiset on sallittuja, ja ryhmäliikunnassa hönkii 25 hlöä täydessä salissa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Tuli vaan mieleen kun max 20 hlön kokoontumiset on sallittuja, ja ryhmäliikunnassa hönkii 25 hlöä täydessä salissa.
Ap
Just, teidän hysteerikkojen mielestä voidaan laittaa koko maailma kiinni ja istua seuraavat viisi vuotta kotona maskit varmuuden vuoksi naamalla.
Käyn, en käytä maskia, en ladannut vilkkua, en ota rokotusta.
Vain tämän hysterian ja kyttäämisen vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Just, teidän hysteerikkojen mielestä voidaan laittaa koko maailma kiinni ja istua seuraavat viisi vuotta kotona maskit varmuuden vuoksi naamalla.
En ole hysteerikko. Ihmettelen vaan miksi mun pitäis töissä käyttää maskia (vaateliike), mutta voin mennä ryhmäliikuntaan joka on täynnä.
Ap
Mun ystäväni kertoi tällä viikolla sairastaneensa Koronan, sai ryhmäliikunta-tunnilta.
Vierailija kirjoitti:
No eihän niitä lopetettu keväälläkään, vaikka muita rajoituksia oli. Meidän pikkupaikkakunnalla niihin kyllä otettiin vain max 10 hlöä rajoitusten mukaisesti. En tiedä kävikö kukaan, itse en käynyt.
Kyllä lopetettiin!
Ap
Joo, mä ihmettelen samaa. Ryhmäliikunnassa riittää kuulemma 1 metrin turvaväli. Kyllähän se hiki pidemmälle lentää. Jos olisi kunnon turvavälit, voisin käydä jumpissa, mutta en näin. Jumppaan siis kotona, Plääh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lopetettiin!
Ap
No ei lopetettu joka paikassa! Ainakin Ladylinet ovat jatkaneet koko ajan normaalisti, tosin välillä otettiin vain max 10 hlöä tunneille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Häh? Tuo max 20 hlön kokoontumiset on SUOSITUS ja vain Helsingissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lopetettiin!
Ap
No ei lopetettu joka paikassa! Ainakin Ladylinet ovat jatkaneet koko ajan normaalisti, tosin välillä otettiin vain max 10 hlöä tunneille.
Jep ja nyt lokakuussa Ladylineilla on ryhmäliikuntahaaste, kaikki jotka käyvät lokakuun aikana vähintään 10 kertaa ryhmäliikunnassa, osallistuvat ipad-arvontaan. Eli oikein kannustavat ihmisiä tunkemaan sinne ryhmäliikuntatunneille. Tosi vastuullista.
Vierailija kirjoitti:
Elixialla jotkut tunnit ihan täynnä, siinä ei kyllä turvavälit toteudu...
Ap
No älä mene, problem solved! Vai pitäisikö muiden jäädä pois, niin saat käydä yksin?
Kuntosalit ovat yökerhojen ohella pahimpia koronapesäkkeitä, tästä on maailmallakin tutkimusaineistoa. Miksei niihinkin kohdisteta rajoituksia?
Samaa ihmettelen.
Miksi teatterit on auki?