Omatuntoa kolkuttaa! Vieraita miehiä joka yö
Tosiaan, olen seurustellut avomieheni kanssa päälle nelisen vuotta. Rakastan häntä ja haluan olla hänen kanssaan lopunelämäni...
Mutta... Suhteemme tasaisuus varmaankin osasyynä, kaipaan alkuhuumaa niin paljon että välillä meinaa pää seota ja kyseenalaistan suhdettamme. Yleensä saan asian järkeiltyä että ei sekään ikuisesti kestä ja omat ahdistukset on siinäkin vaiheessa kun kaikki on niin epävarmaa ja vihaan epävarmuutta, mutta uneni ei auta yhtään asiaa. Näen melko usein hyvin todentuntuisia unia joissa olen milloin jonkun vetävän julkkismiehen, milloin ihan vaan randomin ja milloin eksäni kanssa ja meidän välillämme on ihan tajuton kipinä ja ihana alkuhuuma. Nämä unet vetää aina aamuisin mieleni kaihoisaksi, joskus koko päiväksikin.
Ei tunnu kamalan täysijärkiseltä nyt. Eikä kamalan oikealta miestäni kohtaan.
Kommentit (4)
Voi hyvänen aika. Mä nään jatkuvasti seksiunia. Joskus omasta miehestä, joskus vieraasta. Masturboidessanikin mietin vieraita miehiä. Ei siinä ole mitään väärää. Siinä on, että lähtee oikeasti pettämään.
Te ette nyt tajua. Ei näissä unissa olekaan siinä mielessä vikaa, vaan siinä millaisen olon ne aiheuttaa. Ne unet on suurin syy mikä saa kaipaamaan alkuhuumaa niin paljon että välillä joudun vakavasti miettimään pitäiskö lähteä tästä suhteesta vain jotta saisi taas tuon alkuhuuman koettua.
JUU, lähde suhteesta. Saat 50 alkuhuumaa sen yhden tilalle. Onhan se paljon isompi ja näyttävämpi luku.
Unien näkemisessä, tai edes valveilla fantasioinnissa, ei ole mitään väärää tai normaalista poikkeavaa.
-mies