Rakastaisiko mies sinua edelleen, jos
1. Lihoisit 30 kiloa
2. Halvaantuisit kaulasta alaspäin
3. Kasvosi palaisivat tulipalossa
Entä sinä miestäsi?
Kommentit (10)
1. Olen tehnyt tämän avioitumisen jälkeen. Rakastaa.
2. Olen varma että rakastsaisi, mutta en ole varma jaksaisiko enää jakaa arkea kanssani. Eipä minusta paljoa iloa ja seuraa olisi. Päästäisin miehen mielelläni vapaaksi tässä tilanteessa.
3. Uskoisin että rakastaisi.
Itselläni aika samat, eli lihominen tai ulkonäön muuttuminen ei haittaa, muttta en ole varma haluaisinko sitoutua loppuiäkseni olemaan esim. omaishoitaja tai sidoksissa muuten mieheen jonka kanssa ei voi normaalia elämää viettää mitenkään.
varmaan, saisin tod näk duunista hillittömän eläkkeen
Varmaan lapsiensa äitinä, mutta ei kyllä ehkä naisena. Surullista, mutta totta. Omalla kohdallani 1. (mies on koko suhteemme ajan ollut lievästi ylipainoinen) ja 3. eivät olisi luultavasti deal breakereita, 2. kohdassa en lakkaisi välittämästä, mutta kyllä siinä pitäisi miettiä vaihtoehtoisia ratkaisuja esim. seksielämän ja sen suhteen, kuka miehen hoitaisi.
Rakastaisi.
Surullista on, että minä en rakadtaisi häntä jos hänelle kävisi joku noista tapahtumista. Jättäisin hänet.
Kaikki noista olisi aika rankkoja molemmille, mutta uskon, että jonkinlainen rakkaus säilyisi.
Vastaan vaimon puolesta, että rakastaisi, mutta tuo kakkoskohta voisi johtaa mielenterveyden pettämiseen, kun kokisin että hyvä elämä on eletty ja loppu on velvollisuuksien hoitoa muita kohtaan.
1. olen lihonut 20kg ja yhä rakastaa mutta niin on mieskin lihonut koska olimme nuorena molemmat tosi hoikkia.
2. voisi rakastaakin mutta käytännössä ei yhteiselämästä tulisi enää mitään enkä todellakaan haluaisi että mieheni olisi sidottuna minuun omaishoitajana.
3. En tiedä koska kasvot olisivat kuitenkin koko ajan näkyvissä ja en tiedä edes kuinka itse pystyisin elää kasvot tuhoutuneena.
1: varmasti 3: todennäköisesti 2: en osaa sanoa
1: varmasti 3: varmasti 2: todennäköisesti
Ei.