Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lopeta mies se ruikuttaminen

Vierailija
15.11.2013 |

Mikä noita miehiä vaivaa? Kun ei saa p*llua niin ollaan kuin 4v. lapset.
"ai jaa, no en mä sua haluakkaan"
"ai jaa, no et saiskaan vaikka kerjäisit" jne. Ja nämä sanotaan tosi katkerana, pettyneinä ja loukattuna :O
Ja kun ainakaan minun mieheni ei ole mitenkään puuttessa elävä, joka vko rakastellaan. Mut mikä idiootti siitä kuoriutuu kun joskus sanonkin, että EI tänään.

Miksi ei vois heittää jotain vitsikästä:
" kyllä mä sut vielä kesytän" tms ;)
Ostais kukkia seuraavana päivänä, lähettelis tahallaan kaikkia ällö romanttisia viestejä..kyllä mä varmasti lämpenisin nopeammin kuin noihin sen lapsellisiin kiukutteluihin, ihan kuin lapsi,joka jää kaupasta ilman tikkaria. Turha kuvitella saavansa tänäänkään ;)

Lopettakaa miehet se ruikuttaminen!

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on se sinun mies. Minulle ei ole yksikään mies koskaan sanonut noin.

Vierailija
2/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet miehesi valinnut. Nyt kun olet lapsesi saanut niin varmaan kohtelet häntä samalla tavalla kuin omani minua..Onneksi petän.

t. mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies ikinä sano noin. 

Ei kiukuttele tai mitään, tosin meillä rakastellaan lähes joka päivä. 

Vierailija
4/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

no pitääkö niistä tunteista puha vai ei????

Vierailija
5/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Porvoossa tuollaisia miehiä?

Vierailija
6/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieti ihan oikeasti, mitä siitä tulisi jos mies se olisikin mies, joka suhteessa päättäisi milloin pari harrastetaa seksiä.

Ja mikä NOITA miehiä vaivaa...puhu ihan omastasi vaan.

Vierailija
7/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Vaikka mies käyttäytyisikin haluamallasi tavalla, olisit edelleen tyytymätön häneen.

Kukkia= mitä pahaa nyt olet tehnyt

Ällö romanttinen viesti = mitä se pelle nyt oikein yrittää

Vierailija
8/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä kiukuttelin tässä muutama viikko sitten miehelle, kun seksiä oli edellisen kerran ollut kaksi viikkoa aikaisemmin ja mies kieltäytyi vedoten siihen, että oli töihin kiire. olihan hänellä, mutta sain silti raivarin ja huusin, että "sä et voi tehdä näin sen ainoan kerran, kun uskallan aloitteen tehdä. joka vtun kerta on jokin tekosyy, stna!" 

sen jälkeen seksiä olikin parin viikon ajan joka päivä. 

Vierailija
9/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 10:36"]

minä kiukuttelin tässä muutama viikko sitten miehelle, kun seksiä oli edellisen kerran ollut kaksi viikkoa aikaisemmin ja mies kieltäytyi vedoten siihen, että oli töihin kiire. olihan hänellä, mutta sain silti raivarin ja huusin, että "sä et voi tehdä näin sen ainoan kerran, kun uskallan aloitteen tehdä. joka vtun kerta on jokin tekosyy, stna!" 

[/quote]

Kumma juttu kun miehen pitäisi olla aina valmis ja innokas siltä varalta, jos naista sattuu kiinnostamaan. Tosin sitä ei saa näyttää ellei naista kiinnosta.

Naisten reaktiot, jos mies kieltäytyy seksistä, ovat uskomattomia. Mykkäkoulua tai välillä jopa väkivaltaisia raivareita.

Sain kerran puoli iltaa baarissa avareita jo ihan siitä, että ilmoitin parien treffien jälkeen naamakkain, etten halua viedä juttua sen pidemmälle. Olis kai pitänyt laittaa tekstari.

Jos teitä naiset jännittää tehdä aloite, niin miten te luulette, että mies uskaltaa tehdä aloitteen, jos hänet torjutaan? Miettikääpä ite millä tavalla olette kieltäytyneet. Oliko äkäinen tuhahdus vai kaunopuheinen selitys, että muuten kyllä, mutta...

Vierailija
10/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ensin pihdataan, ja kun puoliso käy vieraissa, kun tona ei saa, nousee hirvee haloo. Aikansa kun koittanut kaikin keinoin miellyttä puolisoa ja palkkiona on ne pakit, niin arvaahan sen että kylitä kyllä löytyy sellainen henkilö joka mielellään pitää hyvänä ja poistaa pahimmat paineet. Koskee molempia sukupuolia..

Vierailija
11/11 |
15.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 11:17"]

[quote author="Vierailija" time="15.11.2013 klo 10:36"]

[/quote]

Kumma juttu kun miehen pitäisi olla aina valmis ja innokas siltä varalta, jos naista sattuu kiinnostamaan. Tosin sitä ei saa näyttää ellei naista kiinnosta.

Naisten reaktiot, jos mies kieltäytyy seksistä, ovat uskomattomia. Mykkäkoulua tai välillä jopa väkivaltaisia raivareita.

Sain kerran puoli iltaa baarissa avareita jo ihan siitä, että ilmoitin parien treffien jälkeen naamakkain, etten halua viedä juttua sen pidemmälle. Olis kai pitänyt laittaa tekstari.

Jos teitä naiset jännittää tehdä aloite, niin miten te luulette, että mies uskaltaa tehdä aloitteen, jos hänet torjutaan? Miettikääpä ite millä tavalla olette kieltäytyneet. Oliko äkäinen tuhahdus vai kaunopuheinen selitys, että muuten kyllä, mutta...

[/quote]lainaamasi vastaaja ei ole kieltäytynyt koskaan seksistä, kun mieheni on tehnyt aloitteen. kerran sanoin, että mulla on kuukautiset, mutta voin ottaa suihin. mieheni taas kieltäytyy aina, kun minä teen aloitteen, koska hänen mielestään on miehen tehtävä tehdä aloite. yhtään kertaa ei seksiä ole minun aloitteestani ollut. usko pois, jos ensimmäiset viisi vuotta on torjuttu ja sen jälkeen uskaltaa kerran vuodessa tehdä aloitteen, se tuntuu helvetin vaikealta. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi yksi