Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies ei jätä rauhaan?

Vierailija
03.01.2014 |

Kyse exästä 10 vuoden takaa, ei yhteisiä lapsia. Ottaa säännöllisen epäsäännöllisesti yhteyttä, utelee asioitani, vetää herneet nenään, kun en todellakaan kerro mitään, kännissä mankuu takaisin (tämä on suurin yksittäinen syy, miksi en "ystävyyttään" kaipaa), selvänä leikkii frendiä ja luulee meitä läheisemmiksi kuin olemme, kutsuu kylään...ahdistaa mokoma hullu maanvaiva. Miten tuosta pääsee eroon? Ja millainen ihminen ylipäätään ei tajua jättää rauhaan? Alkuvuosina jaksoin vielä vastailla ystävällisesti, nyt en vastaa mitään, mutta ei mene jakeluun...

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikääntyvältä känniääliöltä, joka kaipaa 90-luvulle.

Vierailija
2/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hänen elämänsä nainen ja hän on päättänyt ettei anna periksi :D ihan hyvä asenne jossain tilanteissa mutta ihmissuhteissa vähän vaarallinen :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot hänen elämänsä nainen ja hän on päättänyt ettei anna periksi :D ihan hyvä asenne jossain tilanteissa mutta ihmissuhteissa vähän vaarallinen :)

Vierailija
4/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet jäänyt mieleen. Ehkä kännissä laittelee viestiä? 

Vierailija
5/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen onnellisesti naimisissa ja useamman lapsen äiti. Minua ei voisi vähempää kiinnostaa sen yhteydenotot.

Ap

Vierailija
6/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sanonut miehelle, että haluat ettei hän ota yhteyttä?

Vierailija
7/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ei elämä mene samalla tavalla eteenpäin kuin toisilla, sitten saattaa vaikka haikailla jonkun exän perään ja oikeasti kaipaa vain menetettyä aikaa.

Vierailija
8/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 14:05"]

[/quote]

En ole sanonut suoraan, mutta en ole enää vastaillut sen yhteydenottoihin. Mun mielestä se on pelottava sekopää, roikkuu ikivanhassa jutussa, vaikka minä en ole edes vapaa ja sen se kyllä tietää. Luulisi tajuavan ihan itse? Yököttää.

Vierailija
9/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitäs menit aikoinaan antamaan. oma vika

Vierailija
10/10 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 14:18"]

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 14:05"]

[/quote]

En ole sanonut suoraan, mutta en ole enää vastaillut sen yhteydenottoihin. Mun mielestä se on pelottava sekopää, roikkuu ikivanhassa jutussa, vaikka minä en ole edes vapaa ja sen se kyllä tietää. Luulisi tajuavan ihan itse? Yököttää.

[/quote]

Kokeile sanoa suoraan. Turhaan kärsit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kolme