Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko siittiöt elää touhutipoista

Vierailija
03.01.2014 |

Pitelen peukkuja. Eli mieheni kanssa pupusteltiin 17 - 18 yönä ja olimme hieman nauttineet alkoholia, joten mieheni ei lainkaan lauennut, akti ei myöskään kestänyt muutamaa minuuttia pidempään.

Kysyisin, että onkohan mahdollista että olisin raskaana? Ovulaatiopäiväni oli 22.pvä. Emme ole harrastaneet tuon jälkeen lainkaan seksiä sillä mies on työmatkalla. + Oli työmatkalla myös ennen sitä. Onko kuitenkin ihan mahdollista että vaikka ei laukea niin siittiöitä pääsisi lymyämään ja ne odottelisi sen 5vrk ovulaatiota? Onkohan täysin toiveajattelua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

+ onko väliä humalatilalla siihen minkälaisia siittiöitä touhutipoissa on?

Vierailija
2/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin, että toiveajattelua on. Touhuilkaahan seuraavassa kierrossa tehokkaammin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Touhutipoissa on osalla miehistä oikein pirteitä siittiöitä. Kuuluuko miehesi tähän joukkoon, sitä emme voi tietää.

Vierailija
4/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 13:11"]

Touhutipoissa on osalla miehistä oikein pirteitä siittiöitä. Kuuluuko miehesi tähän joukkoon, sitä emme voi tietää.

[/quote]

Jee eli toivoa löytyy :)

Vierailija
5/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

tottakai voi. Meidän touhutipan tulos makaa sohvalla ja lukee kirjaa ;)

Vierailija
6/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä on erittäin epätodennäköistä.

Vierailija
7/7 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon 48v mies. Mun tipat on niin vahvoja, että vaimo ei halua edes hieroa itseään ja paikkojaan mun kepakolla :) Tykkäisin siitä, mutta...