Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys työkokeilusta

Vierailija
10.10.2020 |

Eli kun työkkärin sivulla mainitaan tuo työaika päivässä 4-8 tuntia eli vähimmillään 4 tuntia/pv niin eikö siihen voi itse vaikuttaa, että sanoo, että haluaa tuon 4 tuntia ja sillä siisti. Mitä järkeä tehdä samalla 9e/pv rahalla puolta pidempää työaikaa. Ei ole siis mitään työkokeilua vastaan jos siihen on pakko mennä, mutta 8 tuntia päivässä en aio orjatöitä tehdä.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pitää olla jokin peruste tuolle 4h/päivä, mutta perusteeksi kelpaa ihan vain sekin, että sanoo 8h olevan liian pitkä oman jaksamisen kannalta. Silloin kun itse olin työkokeilusa, niin sanottiin, että pyritään siihen että lopulta tekee 8h päiviä, mutta tämäkään ei ollut pakollista. 

Täh, siis kuka sitä perustelua on kysynyt?

Joo, tottakai ne koittaa saada ilmaiseksi kaiken työpanoksen mitä saavat ja siksi tuputtavat sitä, sillä ei ole sun työllistymisen kannalta mitään virkaa.

Kela tai joku työllisyyttä edistävä taho vaatii perusteluita noista 4h päivistä, koska normaali työaika on kuntouttavassa työtoiminnassa / työkokeilussa tavoitteena. Itse työpaikallahan ei ole mitään sanottavaa tuohon työaikaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi seitsemän