Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monella viltillä neljän hengen perhe pärjää?

Vierailija
03.01.2014 |

Teen inventaariota kaapeille. Hyllyt tursuaa tavaraa, mutta mitään en raatsisi heittää poiskaan :( Esim. vilttejä meiltä löytyy 9 kpl ! Mutta meillä lapset paljon käyttää niitä leikkeihin, välillä peittoina. Onko liikaa? Tyynyjä täytyy olla reilusti esim. yökylävieraiden varalta. Vievät vaan niin pirusti tilaa!

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista! Taidetaan olla aika hamstraajia, laskin juuri isot pyyhkeet. Niitä löytyy 17 kpl :)

Vierailija
2/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lisään vielä..siis siksi pyyhkeitä noin paljon, kun kaikilla on omat suosikkipyyhkeensä. Mies tykkää isoista paksuista, minä ohuista ja lapset tietty kuviollisista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kans vilttejä joku 4 kpl, ostettu siltä varalta että jos joskus kun grillataan ja on vieraita, onkin viileä ilma...:) eli, käytännössä ei oo ikinä siihen käytetty, joskus autossa ovat mukana kun on yöllä ajoa, takapenkkiläiset kun nukkuvat. 

Vierailija
4/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis onhan tämä provo, eihän kukaan oikeasti ole niin urpo, että kyselee tämmöisiä.

Päivän ekat naurut sain!

Minulla on 96 lusikkaa, 98 veistä ja 102 haarukkaa, lisäksi hopeiset, mutta ne on pankin lokerossa, niitä on ne perinteiset 12 kpl kutakin.

Onko määrät vääröt, mitä ostan lisää tai annanko osan pois? Auttakaa, pliiiis!

Vierailija
5/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://prisma.s-verkkokauppa.fi/fi/prisma/aino-tyhjiosailytyspussi-110-x-100cm

osta tuollaisia niin eivät vie tilaa ja saat säilytettyä kaiken :)

Vierailija
6/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

meillä on 5 hlöä ja ei yhtään vilttiä. Majat tehdään pyyhkeistä ja pussilakanoista

Vierailija
7/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaksi vilttiä ja lisäksi pari vanhaa päiväpeittoa joita käytetään uimarannalla alustana ja majanrakennuksessa. 3 henkeä. Vierastäkkejä on kolme, lisäksi kaksi makuupussia.

Vierailija
8/8 |
03.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on yksi viltti ja sitäkin käytetään tosi vähän. Majat rakennellaan tavallisista lakanoista ja peitoista, peittona vilttiä käyttää joskus mies oman peittonsa päällä. Sohvalla joskus tulee istuttua viltin alla. Uimarannalla käytetään yleensä pyyhkeitä tai sitten yhtä isompaa kangaspalaa, joka oli aikanaan vauvalla alustana lattialla.

Meillä siis koko perhe selviää yhdellä viltillä eikä sekään ole kovin tarpeellinen, enkä ole keksinyt sille erityistä tarvetta ollenkaan. (Itse asiassa meillä on kaapissa toinenkin viltti, mutta ei ole koskaan tullut otettua edes paketista pois, kun ei ole tarvittu.)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän seitsemän