Olipa eilinen naisten huumoriohjelma ihan surkea!
Olivat järjestäneet oikein televisiouutisiin ohjelmastaan mainoksen ja sitten se oli aivan surkea. Ilmeisesti olivat keksineet jutut ihan itse: pelkästä ulkonäöstä kaikki jutut! Näin pinnallisiako ne naisnäyttelijät todella olevat? Ettei muu kiinnosta kuin omien rintojen koko! En muista edes ohjelman nimeä...
Kommentit (39)
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:32"]
Olivat järjestäneet oikein televisiouutisiin ohjelmastaan mainoksen ja sitten se oli aivan surkea. Ilmeisesti olivat keksineet jutut ihan itse: pelkästä ulkonäöstä kaikki jutut! Näin pinnallisiako ne naisnäyttelijät todella olevat? Ettei muu kiinnosta kuin omien rintojen koko! En muista edes ohjelman nimeä...
[/quote]
Paras ikinä lukemani parodia av-kirjoituksesta tämä! :D :D :D
Mun mielestä oli hauska, hyvää huumoria.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 14:05"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 10:32"]
[/quote]
Paras ikinä lukemani parodia av-kirjoituksesta tämä! :D :D :D
[/quote]
Mäkin rakastan just tämänkaltaisia mielipiteitä. "En ymmärtänyt kirjasta/tv-ohjelmasta mitään, oli huono kirja/tv-ohjelma." Hih.
Mä naurahdin siteenpoistolle ja yllätyskyykylle (ja sille pierulle, hihi). Ben-musavideo oli lähinnä vaivaannuttava, vaikka plussat Benille että lähtee tuollaiseen mukaan.
Hittejä ja huteja, mutta aion katsoa muutkin jaksot. Kiva, että tarjolla on muutakin kuin Putousta, joka taas ei avaudu mulle yhtään.
Parodia, ironia ja sarkasmi (muun muassa) ovat oikeasti vaikeita lajeja. Jos vitsi ei ihmiselle avaudu, ei se avaudu selittämälläkään. Muistan myös, kuinka sketsihahmo Sanna-Raipe Helminen (oma kaikkien aikojen suosikkini) teilattiin tällä palstalla sillä perusteella, että "eihän siinä ole mitään hauskaa, mun naapurini/työkaverini/sukulaiseni/minä itse on ihan samanlainen"...
Odotin enemmän niiltä muilta. Pirjo täytti odotukset, ei ihme että sitä sanotaan suomen hauskimmaksi naiseksi.
Mä olisin itsekin keksinyt parempia, loppuun asti vietyjä sketsejä. Muttakun noita ohjelmia ei pääse tekemään ne ketkä osaa vaan ne ketkä on naimissa tai ollut naimisissa jonkun staran kanssa. Tyttöjen laulutaidoista tuli kyllä positiivinen yllätys
pirjo onkin lahesta. se on menny kiparin taakke rypäsee.
Terkkuja Lahtiselle joka aina lukee näitä:)
Mun mielestä se oli hauska ohjelma, nauroin monessa kohdassa.
Ainoa turha oli Krisse, en tiedä ketään jonka mielestä sen bimboblondi-hahmo olisi hauska.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:43"]
Repesin nauraan siinä siteen poisto sketsissä!
[/quote]
Sama täällä. Ja mies hohotti myös vieressä :)
Ihan kelvollista sketsiviihdettä.
Katsoin ohjelman juuri ja tykkäsin! Se silikonirinta sketsi upposi hyvin, varsinkin kun se sille miehelle meni kiemurtelemaan =D
Parodian pitäisi olla hauskaa eikä typerää.
Jos vertaa heitä vaikka Justimukseen, niin heidän amatöörihuumorinsa heikkouksistaan huolimatta miljoona kertaa parempaa.
Jos noita juttuja ei ilmesty tubeen katsottavaksi eivätkä ne saa siellä katsojia, niin se tarkoittaa nykyaikana sitä että ovat surkeita eikä niitä kukaan viitsi katsoa.
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 13:45"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:52"]
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 12:43"]
Repesin nauraan siinä siteen poisto sketsissä!
[/quote]
Muhun ei osunut eikä uponnut sketsin lähtökohta - taidan olla ainoa nainen, jota siteen, pikkuhousunsuojan tms. poisto naisten vessassa ei nolota millään lailla...? Toteutuksena sketsi oli toki hauska, itsekin nauroin lopussa :)
[/quote]
Osuit asian ytimeen, sä olet se ainoa. Meitä muita on pirun paljon :D
[/quote]
OK, kiitos tiedosta. Huomaa, että sain siitä silti ihan hyvät naurut huonosta lähtökohdasta huolimatta ;-)
Yli 800.000 katsojaa, hyvä tytöt!
En katsonut ohjelmaa, koska siinä oli Krisse Salminen. Se nainen ei naurata, aiheuttaa vain syvää myötähäpeää.
Oli kyllä aivan pohjanoteeraus todellakin. Aivan älyvapaata sähläämistä koko ohjelma, ei mitään nokkelaa eikä mitään hauskaa.
Ainoa valopilkku oli Pirjo Heikkilä, ihan luontainen komedienne ja ainoa, joka ei ole liian turhamainen laittaakseen itseään ihan täysillä likoon nolaamisen pelossa. Ainakin itse olin huomaavinani, että kaikki sketsit, joissa nainen oli oikeasti todella naurunalainen, olivat Heikkilän heiniä.
Pystyn niin nimeämään ne ystäväni/tuttavani, jotka ovat istuneet tv:n ääressä naama kurtussa ohjelmaa katsoen, kun "ei vaan voi ymmärtää tuollaista!".
:D