Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi vihaat jotakin tiettyä ihmistä?

Vierailija
27.11.2013 |

Millaista ihmistä vihaatte jo ensi tapaamisella vaikka ette ole nähneet häntä kuin yhden kerran? Mulle sattui tilanne jossa gynekologi osoitti mulle avointa väheksymistä ja halveksintaa vaikka ei oo tavannu kuin kerran vaan.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tiedä "vihaanko" yleisesti ihmisiä, mutta voin sanoa että yksinkertaiset ihmiset ottaa päähän. Ihmiset, jotka eivät vain ajattele. Jospa sun gynekologilla oli huono päivä? Vai onko sussa jotain mikä risoo? :S kokemuksesta tiedän, että hoitohenkilökunta saattaa olla joskus todella vittuuntunutta ja hoitaa hommat vain liukuhihantyönä. Olen itse törmännyt useisiin tällaisiin hoitajiin, lääkäreihin ym. Ovat liian rutinoituneita, eivätkä enää jaksa/osaa ajatella potilaan parasta.

Vierailija
2/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se on niin vitun idiootti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama homma. Tyhmät ihmiset ärsyttää.

Vierailija
4/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:33"]

No en tiedä "vihaanko" yleisesti ihmisiä, mutta voin sanoa että yksinkertaiset ihmiset ottaa päähän. Ihmiset, jotka eivät vain ajattele. Jospa sun gynekologilla oli huono päivä? Vai onko sussa jotain mikä risoo? :S kokemuksesta tiedän, että hoitohenkilökunta saattaa olla joskus todella vittuuntunutta ja hoitaa hommat vain liukuhihantyönä. Olen itse törmännyt useisiin tällaisiin hoitajiin, lääkäreihin ym. Ovat liian rutinoituneita, eivätkä enää jaksa/osaa ajatella potilaan parasta.

[/quote]

no mun kohalla oli syynä sairaalloinen ylipaino jota oli tullu vaan lisää vaikka olis pitäny laihduttaa...

Vierailija
5/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:35"]

Sama homma. Tyhmät ihmiset ärsyttää.

[/quote]

miten tuo tyhmyys näkyy käytännössä?

Vierailija
6/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis gynekologia vitutti sun ylipaino? Ok?

Vierailija
7/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska se esittää kaikkille jotain maailman ihaninta ihmisistä, jolla on täydellinen perhe, talo ja auto, oikeasti on kehuskeleva, kaksinaamainen kusipää, joka ei itse omista yhtään mitään.

Vierailija
8/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa etyä vihaisin, mutta joskus kemiat eivät vaan toimi. Sen vain oppii näkemään.

Vierailija
9/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan neekereitä ja niitten salaisia kekkereitä. t. anti-negroidi

Vierailija
10/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viha neekereitä kohtaan voi johtua kateudesta. Neekerit kun osaavat iloita ja tanssia ja laulaa avoimemmin ja välittömämmin kuin suomalaiset. Suomalaiset ovat kateellisia ja sen vuoksi vihaavat "neekereitä"

Vierailija
11/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen vaan näkee heti, että ton ihmisen kanssa en tule toimeen. Joidenkin ihmisten olemus ja naamataulu näyttää heti siltä et tekis mieli leipoo hiukan. Vaikkei olisi sanaakaan koskaan vaihtanut.

Intuitio.

Vierailija
12/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta on syytä mennä kallonkutistajalle, jos alkaa vihata ihmisiä välittömästi. Itse en pidä monistakaan ihmisistä, mutta en vihaa ketään. 

Vierailija
13/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en taida vihata ketään ihmistä. Ei tullut ainakaa ketään mieleen, vaikka yritin pohtia asiaa.

Vierailija
14/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:51"]

Sen vaan näkee heti, että ton ihmisen kanssa en tule toimeen. Joidenkin ihmisten olemus ja naamataulu näyttää heti siltä et tekis mieli leipoo hiukan. Vaikkei olisi sanaakaan koskaan vaihtanut.

Intuitio.

[/quote]

Todennäköisesti joku samannäköinen on joskus loukannut jotenkin. Kannattaa käydä mielessään läpi tämä aggressio.

Vierailija
15/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

tyhmät ja siihen kategoriaan kuuluu kaikki "uusnatsi naiset" ajeltuine päineen suomi tuulitakit lepattaen maiharit jalassa portaille sylkien, eikä yhteiskunnan asioista oo näillä neideillä tietookaa, mutku se jäbä on skini ja se on nii söde <3 <3

Vierailija
16/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en kyllä ensitapaamisella vihaa ketään. Saatan suhteutua välinpitämättömästi, jos haistan, että joku on aivan eri aaltopituudella kuin minä.

Vierailija
17/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:36"]

[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 18:33"]

[/quote]

no mun kohalla oli syynä sairaalloinen ylipaino jota oli tullu vaan lisää vaikka olis pitäny laihduttaa...

[/quote]sori, alapeukutin vahingossa

Vierailija
18/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilkeitä ja epäkohteliata ihmisiä. 

Vierailija
19/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sanoa vihaavani ketään. Välinpitämättömyys ja vastuuttomuus esim. omasta terveydestä joskus ärsyttää. Itse ei oikein olla valmiita tekemään mitää oman terveyden eteen mutta hoitajan tai lääkärin olisi pystyttävä ihme parantamiseen.

Vierailija
20/21 |
27.11.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en vihaa ketään, mutta ärsyynnyn helposti jos joku valittaa elämästään sellaista asiaa minkä itse voisi korjata helposti. Esimerkiksi yksi tuttava ärsytti työttömyysaikanaan, kun valitti työttömyyttään, mutta ei kirjoittanut yhden yhtään hakemusta koko puolen vuoden aikana (onneksi suurin osa työttömistä ei todellakaan näin toimi). Saikin sitten duunin tutun kautta, ihan soiton ja haastattelun kautta. Toinen tuttava jaksaa aina itkeä omaa lievää ylipainoa. Toki tiedän että laihduttaminen on hankalaa, mutta jos haluaa joka päivä syödä karkkia (hänellä oli tapana), niin tarviiko joka ikinen kerta marissa siitä että pitäisi alkaa syödä terveellisemmin... Tosin en kyllä kovinkaan avoimesti ärtymystäni näytä.