Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tove 100 vuotta "riillimuki"

Vierailija
02.01.2014 |

Kävittekö muumimukikeräilijät tänään metsästämässa kaupoista uutta muumimukia (rillilistä tietenkin)?

Onnistiko?

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei rillien & rillittömien suhdetta tehty toisinpäin? Eli rillittömät olisivat niitä joita trokarit keräisivät harvinaisuuksina ja normikäyttäjät saisivat juoda teensä rillillisistä. Ei meitä astioiden käyttäjiä taaskaan arvosteta vaan keräily on pääasia. :/

Vierailija
42/51 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikkelin Carlsonilla oli jono asiakkaita jo ennen avausta. Siellä on tosi kattavat Muumi-mukivalikoimat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
13.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole edes keräilijä eikä mulla ole yhtään muumimukia, mutta pyysin marketin myyjää ottamaan minulle rillimukin sivuun heti kun niitä tulee. Hän lupasi näin tehdä. Eli sain tartunnan hysteriasta, vaikken edes kerää mukeja... Aion ottaa mukin töihin kahvimukiksi:)

Vierailija
44/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hei tsekata joka päivä kauppaan mennessä et onko mukeja jäljellä... Itse menin lauantaina Prismaan eikä ollut, joten olin maanantaina eka asiakas kaupassa ja sain ainoan rillimukin... Iittala ym. ei enää edes myy niitä mukeja netistä varmaankin siksi kun kaikki palauttelevat tavallisia mukeja jos ei rillejä saa... Ja isotkin kaupat saavat ekan jättierän loputtua vissiin vaan 6 mukia kerrallaan, niin ainaki täällä Prismassa :o

Vierailija
45/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin muumimukien oston sen jälkeen, kun kuulin, että ne tehdään Thaimaassa. Ennen ostin vain kausimukeja, mutta vain jos tykkäsin kuvasta. Esim. kesämukit jäi ostamatta, kun en tykännyt niiden värityksistä. Ja ihan jokapäiväisessä käytössä ovat kaikki. 

Mutta eipähän tarvitse enää niitäkään ostella. 

Vierailija
46/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rillimukeja on kaupoissa!

Vierailija
47/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
48/51 |
18.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä kaupoissa?

Vierailija
49/51 |
10.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samapa tuo juoko teensä rillillisestä vai rillittömästä mukista, ei ne rillit siihen sisällön makuun vaikuta...

Vierailija
50/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita muumimukeja tehdään niin tuhansittain, että jälleenmyyntihinta nousee sitten muutaman tuhannen vuoden jälkeen. Niitä ei ole mitään järkeä keräillä ellei omaksi iloksi sitten.

Vierailija
51/51 |
03.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noita muumimukeja tehdään niin tuhansittain, että jälleenmyyntihinta nousee sitten muutaman tuhannen vuoden jälkeen. Niitä ei ole mitään järkeä keräillä ellei omaksi iloksi sitten.