Tove 100 vuotta "riillimuki"
Kävittekö muumimukikeräilijät tänään metsästämässa kaupoista uutta muumimukia (rillilistä tietenkin)?
Onnistiko?
Kommentit (51)
Muki rilleillä samanhintainen, mutta on "keräilykappale". Itse en aio ostaa. Noitahan oli Helsingin Stockalla jo ennen joulua. Pidin jopa kädessä rillimukia, mutta totesin ettei me tarvita yhtään muumimukia lisää enkä niiden myyntiä harrasta.
katselin noita tänään, nyt selvisi, miksi osassa oli rillit sisällä ja osassa ei. Järkky hinta, jäi kauppaan.
Ajattelin itseasiassa laittaa kaikki vanhat muumimukit myyntiin - mikä on paras kanava myydä esim. noita kausimukeja? Haluan luonnollisesti niistä hyvän hinnan, mutta haluan myös päästä eroon, täyttävät turhaan kaappeja.
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:41"]keräilymukista teetä!!!!!!
[/quote]
Hah. Meillä on ihan arkikäytössä ne 150euron keräilykappaleet. Ilmeisesti nipsumukistakin pyydeyään jo ihan hulluja summia. Mitäs sitten kun teillä on ne kaikki mukit sielä vitriinissä? Myyttekö pois vai otatteko käyttöön vai mitä
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:46"]
katselin noita tänään, nyt selvisi, miksi osassa oli rillit sisällä ja osassa ei. Järkky hinta, jäi kauppaan.
Ajattelin itseasiassa laittaa kaikki vanhat muumimukit myyntiin - mikä on paras kanava myydä esim. noita kausimukeja? Haluan luonnollisesti niistä hyvän hinnan, mutta haluan myös päästä eroon, täyttävät turhaan kaappeja.
[/quote]
Huuto.net
Nro 20. (lainaus ei onnistu).
Jos haluat myydä muumimukejasi ja olet fb:ssä, niin liity muumiryhmiin. Niitä on siellä useita. Siellä tavara tuntuu liikkuvan aika hyvin ja arvot tiedetään.
https://store.iittala.fi/Kattaminen/Muumit-Muki-Toven-Juhla-03-l/p/A018900
Myyntikikka, jolla saadaan varsinkin mukien trokaajat riehaantumaan ;) Joku myy jo rikki-mukiaan huutonetissä hintaan 69€
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:47"]
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:41"]keräilymukista teetä!!!!!!
[/quote]
Hah. Meillä on ihan arkikäytössä ne 150euron keräilykappaleet. Ilmeisesti nipsumukistakin pyydeyään jo ihan hulluja summia. Mitäs sitten kun teillä on ne kaikki mukit sielä vitriinissä? Myyttekö pois vai otatteko käyttöön vai mitä
[/quote]
Ai maksetaan vai? Meillä ihan jokapäiväisessä käytössä :) Hemulikin oli, kunnes meni viime viikolla rikki - joku sanoi, että hemulin valmistaminen on lopetettu.
Huutonet tsi muumimuki sivusto facessa
Mulla on ainakin muumimukit muiden arabian keräilyesineiden seassa vitriineissä!Kerään ainoastaan erikoismukeja!Ei niiden arvo ainakaan laske!Rillimukia oon kans metsästäny mut eihän sitä mistään saa kun trokarit vie suurimman osan huuto.nettiin myyntiin kun ei kerkiä meneen aamulla kyttään niitä kun uusi erä tulee kauppaan kun täytyy käydä töissä!Noo on tässä melkein vuosi aikaa,ehkä saa sen säkällä joskus kun suurempi buumi on ohi!
[quote author="Vierailija" time="06.01.2014 klo 19:46"]
[/quote]
Jos haluat luopua mukeista, niin olen kiinnostunut. Laita yv:tä helmienkimallus (ät) gmail.com
Trokarit/kauppojen työntekijät vievät kaikki "rilli"mukit ja kauppaavat huutonetissä kowahkoon hintaan 80-120€kpl .
Mukin ideoija iskenyt kultasuoneen. Mukin sisäpuolella oleva simppeli rilli-kuvio saa ihmiset maksamaan mukista maltaita.
Täysin järjetöntä, kun tarkemmin ajattelee. Muumien uusgrafiikkakaan ei ole hääppöistä verrattuna Toven tai Toven veljen vanhoihin kuviin. Siis virallistettua idean kopioinnin ja plagioinnin ihannointia. Tästä ei ole marimekot kaukana.
Mistä saisin Nipsu-mukin!?!?!?!?!?
[quote author="Vierailija" time="24.01.2014 klo 23:16"]
Mistä saisin Nipsu-mukin!?!?!?!?!?
[/quote]
Turkoosia on varmaan kaupoissa ja ruskeaa ei enää valmisteta, eli kirppareilta tai huutonetistä. Tosin nyt on tämä buumi menossa ja myyjät osaavat hinnoitella. Itselläni ollut kolme muumimukia, joista juuri se ruskea Nipsu meni rikki. Mun tuuria - nyt sitä myydään huutiksessa satasella, eli ainoa mukeistani, jolla olisi ollut jotain arvoa.
Mulle noilla muumimukeilla ei oo mitään arvoa, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Mulle on ihan sama mistä mukista kahvini juon oli keräily tai ei.. Muumimukit on hirveän rumia mielestäni. Jotenkin oudoksun ajatusta että kiinalaisella massatuotannolla mukit joskus nousis kovaan arvoon? Tuntuu että jokasella on joku muumimuki.. itse en niistä edes välitä.. varmasti meitä vapaaehtoisesti muumittomia on myös useampi kuin vain minä..
[quote author="Vierailija" time="03.01.2014 klo 08:13"]
Kaupoissa on myös uudet Muumimamma ja Muumipappa mukit. Tosi hienoilta näyttivät. Kyllä meitä Muumien ystäviä nyt hemmotellaan!
[/quote]
Ja Iittalaa vasta hemmotellaankin!
[quote author="Vierailija" time="31.01.2014 klo 23:15"]
Mulle noilla muumimukeilla ei oo mitään arvoa, ei nyt eikä tulevaisuudessa. Mulle on ihan sama mistä mukista kahvini juon oli keräily tai ei.. Muumimukit on hirveän rumia mielestäni. Jotenkin oudoksun ajatusta että kiinalaisella massatuotannolla mukit joskus nousis kovaan arvoon? Tuntuu että jokasella on joku muumimuki.. itse en niistä edes välitä.. varmasti meitä vapaaehtoisesti muumittomia on myös useampi kuin vain minä..
[/quote]
Kysyn vain, että miksi vaivauduit avaamaan ketjun ja vielä vastaamaan...kommenttisi on täysin turha. (joo vaivaudin lukemaan ja jopa vastaamaan siihen)
heh, varmaan prismat myyjät joutuu jatkuvasti vastailemaan, koska uusia mukeja tulee myyntiin, siksi tuo tiedote. Ja hinta on sama, oli rillejä tai ei.