Tove 100 vuotta "riillimuki"
Kävittekö muumimukikeräilijät tänään metsästämässa kaupoista uutta muumimukia (rillilistä tietenkin)?
Onnistiko?
Kommentit (51)
Kävin. Ei löytyny. Rilleillä tahi ilman, ei ollut tullut vielä kauppoihin.
juu tuli ostettua 12 kpl, 8:ssa rillit. :) eri kaupoista täytyi metsästää. ja niin kauniita kelpaa kahvia tarjoilla ystäville!!
Rillit? Mä olen muumimuki-fani, mutta en tiedä niistä mitään. Osassa on rillit ja osassa ei? Miksi?
Joka kuudennessa juhlamukissa on silmälasit mukin sisäpuolella. Ovat eräänlaisia keräilykappaleita. Eli tulevaisuudessa ovat arvokkaampia kuin tavalliset Tove 100 vuotta juhlamukit.
Huomenna täytyy taas lähteä aamusta rillimukeja metsästämään..
Mistä kannattaisi Tampereella lähteä etsimään? Onko kukaan löytänyt Stockmannilta?
Kaupoissa on myös uudet Muumimamma ja Muumipappa mukit. Tosi hienoilta näyttivät. Kyllä meitä Muumien ystäviä nyt hemmotellaan!
Prismassa ja Iittalan myymälässä tiedote että tulee vasta myöhemmin myyntiin.
Prismassa ja Iittalan myymälässä tiedote että tulee vasta myöhemmin myyntiin.
Onneksi sain yhden rillimukin. Heti join teetä sillä.
Mitä tuo muki maksaa? Maksaako se enempi sitten jos sisällä on rillit?
Ei kai niitä löydy kun kauppojen myyjät kerää ne itselleen. Kaupoissa vain kasat rillittömiä.
Noi ois pitänyt sinetöidä ettei näe ostaako rillittömän vai rillillisen, ei ois mahdollista myyjilläkään kerätä omaan myyntiin noita rillimukeja...
Mulla ois rillimukeja vaikka millä mitalla, mistäs teille saatais?
Mukia on kaupan hyllyt väärällään ja Kiina + muut halpamaat valmistavat todella suuria määriä.En maksaisi edes kaupan hintaa.
Meillä on kaikki mukit ja lautaset käytössä. Kuulemma ne matalat lautaset ovat myös hinnoissaan, joissa on pohjassakin kuvio.
en ole mikään keräilijä, mutta yhden ostin, koska on ehdottomasti kaunein muki aikoihin. tuosta voi yrittää teenjuojan uraa aloittaa, kun kahvi pitää jättää mahakipujen vuoksi pois. kävin aikaa tappamassa ennen elokuvaa. Oli muuten ainoa rillimuki.