Miksi inhoatte vieraissa käyviä (erityisesti miehiä)?
Niin kertokaa mistä tuo loputon viha johtuu? Kyllä kai jokaisella pitäisi olla oikeus omaankin elämään.
Kommentit (31)
Uppista, saanko kysyä petätkö miehen vai naisen kanssa?
Jos ei halua/pysty olla uskollinen, ei pidä niin väittää puolisolleen, se on sitä pettämistä. Jos puolisolle se vieraissa käynti on ok, niin siitä sitten vaan, ja tietysti puoliso käy myös, samat säännöt molemmille.
Aika tyhmä kysymys että miksi pettäminen on inhottavaa, kaipa se missä tahansa asiassa on inhottavaa, saatika sitten kaikista intiimimmässä asiassa.
Jo se että "käydään vieraissa" kertoo siitä aika paljon, ei sanota että käydään omissa, tai että käydään tutuissa, vaan vieraissa, eli toisen omia ollaan viemässä ja ottamassa.
Milloin huomaatte että ei ap tuota tosissaan kysy? On vaan tehty vastaava aloitus tuosta "Miksi inhoatte lapsettomuushoidoissa käyviä (erityisesti nuoria)?"
Ap on tämän toisen ketjun aloittajan lassukkamies. Lassukka ja naisensa käyvät nostamassa näitä kahta ketjua, jotta saavat lisää huomiota.
Parasta tässä on se, että yllättävän moni on ollut sitä mieltä että kun nainen pettää miestään toisen naisen kanssa, se olisi jotenkin "vähemmän" pettämistä. Tietenkään kukaan av-mamma ei ole tätä mieltä, mutta kun olen sieltä täältä kalastellut mielipiteitä asiaan niin hämmentävän moni mies on ollut sitä mieltä ettei vaimon pettäminen olisi niin paha asia jos toisena osapuolena on nainen.. Toisaalta moni sanoi myös että saattaisi ääni muuttua kellossa jos vaimo oikeasti jäisi kiinni.
Mihin lassu katosit? Et kai pahoittanut mieltäsi viesteistä, joissa kerrottiin totuus sinusta?
Oletteko naisesi kanssa nyt perumassa ivf-hoitoa?
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:32"]
Eikö aikuinen ihminen tee omassa elämässään ihan itsenäisiä päätköksiä? Olen tähän mennessä kuvitellut ettei vieraissakäynti (miehen tai minun) kuulu kenellekään muulle kun asian hoitaa missään määrin tahdikkaasti. Ehkäisy kunnossa jne.
[/quote]
Minun mielestäni aikuisuus on juurikin sitä, ettei tee sellaisia päätöksiä, jotka voivat satuttaa omaa, itse valitsemaansa elämänkumppania - esim. kumppanin kusettaminen (sovittu yhdessä, ettei muita paneskella, eihän se muuten pettämistä olisikaan), kondomin rikkoutuessa potentiaalinen sukupuolitauti/lehtolapsi, eikä kondomi edes suojaa kaikilta sukupuolitaudeilta... Onneksi et ole minun puolisoni. Toivoakseni otin fiksumman.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:25"]
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:24"]
Uskollisuus on tärkeää.
[/quote]
Kenelle? Sinulle? Kiviäkin kiinnostaa mikä sinulle on tärkeää.
[/quote]
Pettäjien mielipiteet eivät kiinnosta minua. Tervemenoa klinikalle kiusallisiin kokeisiin.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:43"]
Toivoakseni otin fiksumman.
[/quote]
Toivossa on hyvä elää... Aivan saleen sen panee muita aina kun sun silmä välttää.
Seisooko sulla muka vieraan kanssa, hei? Kun ei taida sen omankaan kanssa, kun ette saa lapsia?
Aisiksella ei ole oikeutta omaan elämään.