Tänne listaa aviomiesten tekosyistä pettää...
-Vaimo on kylmä, ja kunpa mulla olisi sunlaises, mut mulla aina ollut huono tuuri.
- Otettiin just laina, ja sä olet niin upee et jättäisit mut kuitenkin heti ja jäisin tyhjän päälle.
- Olet nii kaunis, että jättäisit kuitenkin heti. Tahdon pysyvää perhe.elämää
-Olet niin itsenäinen. Mun vaimo ei kestä 15 minuuttia yksin. Sä et välitä. vaan olet niin vahva ja kestät. Vaimo ei.
_Vaimon vanhemmat on niin naiveja... niiden takia jaksan joulut sun muut. kun olevat niin kilttejä..
Kommentit (20)
Olet mun unelma, ja pelkään että säkin jätät
Vaimo on nyt niin raskaasa vaiheessa, et olen mies joka ei jätä. Teen sen kun selviäää
Huonoja kokemuksia. Olet niin ihanana et pelkään pahinta.
Tyydyn tähän mut toivon parempaa... ethän ole pettymys... jaksan vain sun voimalla
Olet mun unelma, ja pelkään että säkin jätät
Vaimo on nyt niin raskaasa vaiheessa, et olen mies joka ei jätä. Teen sen kun selviäää
Huonoja kokemuksia. Olet niin ihanana et pelkään pahinta.
Tyydyn tähän mut toivon parempaa... ethän ole pettymys... jaksan vain sun voimalla
Vaimo on niin estoinen ja mies haluaisi kerrankin vapautunutta seksiä.
Se ei ole pettämistä jos se tapahtuu Lapissa , Turussa,
Tampereella (korvaa sopivalla kaupungilla)...
se ei ole pettämistä jos sen tekee humalassa kerran
se ei ole pettämistä jos ... (valitse tilanteeseen sopiva määritelmä, mikä vain käy)
Vaihtelu virkistää, panemalla muita mies itseasiassa parantaa vakisuhdettaan.
Jaa a, oma mieheni petti, koska oli kuullut jostakin että minä olisin pettänyt häntä. Eli kosto oli. Muuten ihan hyvä, mutta en todellakaan ollut edes harkinnut pettäväni. En pahemmin noin muutenkaan liiku kodin ja koulun väliä muualle joten aika minimaaliset mahdollisuudet moiseen edes olisi.
Mutta luultavasti on valhe, koska en yksinkertaisesti keksi, mistä mies olisi voinut moista kuulla. Meillä kyllä oli suhteessa vähän nihkeämpi vaihe mutta ei ainakaan minusta niin paha, että täytyisi lähteä pettämään (oli joku kännipano).
Sä olet niin ihana. En vaan voi erota, kun lapsen ylioppilasjuhlat on tulossa/työpaikka on ehkä menossa alta/koira kuoli/mitä sukulaisetkin ajattelisi, jos eroaisin/vaimo ei mitenkään pärjäisi itsekseen. Jos vaimo tietäisi millainen valittava, pettävä nuhjake ukkonsa on, pärjäisi varmasti oikein mielellään itsekseen.
Vaimo viettää paljon aikaa tietokoneella.
Vaimo ei tykkää kotitöistä, jäävät miesparan tehtäviksi.
Seksi vaimon kanssa ankeaa.
Vaimo on ikävä ihminen ja liian laiha.
Vaimon harrastus ärsyttää.
Vaimo on valinnut eteiseen vääränlaisen maton.
Siis ovatko nämä "miesten iskurepliikkejä"? Minä sanon ihan suoraan, että vaimosta on pikkuhiljaa tullut nalkuttava frigidi ja siksi toinen syli kelpaa aika ajoin. Ei jaksa keksiä mitään saippuaooppera potaskaa ;)
Sä olet niin kaunis ja ihana. Vaimo ihan muuta (joo ei ollut). Seksiä ei koskaan (joo ei niin) Aivan paska..a puhui. Vaimon kanssa kaikki hyvin ja vaimo jumaloi vieläkin miestään.
Näitähän ei ne he halua kuulla jotka niin rakastuneita jne.... Voin kertoa et et ukon avioero oli sitten totta kun aikansa sotki. Ilmeni et monta muutakin mun lisäksi. Syyt vai sain nisloilleni. Oli muka niin uhri. ja ei hänessä vikaa.
[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 22:06"]
Siis ovatko nämä "miesten iskurepliikkejä"? Minä sanon ihan suoraan, että vaimosta on pikkuhiljaa tullut nalkuttava frigidi ja siksi toinen syli kelpaa aika ajoin. Ei jaksa keksiä mitään saippuaooppera potaskaa ;)
[/quote]
Amen. Ja toisekseen, kenelle sitä oikein pitäisi selittää? Eihän satunnaisen horon tarvitse edes tietää, että olen naimisissa. Muna suuhun vaan niin ei turhia ehdi kyselemään.
8 korjaa: piti kirjoittamani "satunnaisen hoidon", ei horon.
Mitä se sitä Vaimoa haittaa jos mies harrastaa seksiä kauniiden naaraitten kanssa? Sehän on pelkkää lihallista himoa
Vaimot olivat viimeisillään raskaana, joten miehet pettivät.
Minä tietäisin kyseisille työkaverimiehille sopivan paikan, josta ei ole paluuta.
Itse kuulin vähän aikaa sitten sen syn, että vaimo ei anna läheisyyttä. Mutten usko näihin puheisiin.
Onneksi ei ole ikinä tarvinnut kuunnella tuollaista!
Huh huh
"Vaimo ei ymmärrä minua". Sitten selvitellään kaikki perhe ja seksiasiat. Voin kertoa, etten minäkään niitä kauaa kuuntele. Ellei mies sitten oli mahtosonni sängyssä. Usein ne ruikuttajat eivät ole.
No mulle varatut vaan kirjoittelevat ystävälliseen sävyyn,ei kukaan niistä ole alkanut keksimällä keksimään miksi haluavat seuraani..eikä se mulle kuulukaan.Pidän vaan hauskaa ja jos mies oikeasti sytyttää niin kyllä he sen tietävät,näytän sen ja saan miehen kuin miehen.On jo kaikenlaisia ehdotuksia tullut,yksi perheenisä haluaisi ostaa mulle auton ja toinen varattu mies heivasi naisensa ulkoruokintaan kun aloin puhumaan vakavoitumisesta. Yksi varattu mies tahtoisi käydä kahvilla useasti kanssani yms ja listaa voisin jatkaa vaikka kuinka pitkään. Ainoa ongelma tässä on se että,en ole kuitenkaan kusipää vaikka noi miehet ovatkin. En ole sänkyyn mennyt kenenkään kanssa ja se vasta niitä vituttaakin.
Jos te suhteisiinne tyytyväiset naiset tietäisittekin mitä ukkonne puuhaa selän takana...
-Eroaisin mutta kun noi lapset
-Vaimo on hyvä äiti
-Mun mielestä sä oot aina ollu kaunis
-Sä osaat suudella, minkälaista olis seksi sun kanssa
-Vaimo on raskaana