Löysin mielettömän hienon sisustusblogin, vaikka ei taida suomalainen olla
Kommentit (9)
Kiitos, minäkin tykkäsin. Luulin ensin että ap kehui itse :D
Ihan jees, tuota tyyliä on aika paljon. Kivaa on se että persoonalliset vanhat tavarat tekevät tästä tyylistä yksilöllisen, vaikka se toteuttaakin tiettyä kaavaa. Kuten sopivasti uutta, vanhaa, mustavalkoista ja luonnon sävyjä, piristeenä väriläiskiä siellä täällä ja myös avaruutta ja tilaa, ei liikaa rojuja.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 14:09"]
Ihan jees, tuota tyyliä on aika paljon. Kivaa on se että persoonalliset vanhat tavarat tekevät tästä tyylistä yksilöllisen, vaikka se toteuttaakin tiettyä kaavaa. Kuten sopivasti uutta, vanhaa, mustavalkoista ja luonnon sävyjä, piristeenä väriläiskiä siellä täällä ja myös avaruutta ja tilaa, ei liikaa rojuja.
[/quote]
joo, tuo tyyli on itse kunkin helppo toteuttaa pienellä rahalla.
en ymmärrä otsikkoa: "..vaikka ei taida suomalainen olla". Siis hä, onks suomalaiset blogit jotenkin parempia kuin muun maalaiset??
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 14:11"]
[/quote]
[/quote]
Minä kyllä näin noissa kuvissa tuhansilla ja tuhansilla euroilla design-tuotteita. Jos ne kaikki vaihtaisi Ikean pienen rahan "vastaaviin", ei näyttäisi enää likimainkaan samalta.
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 14:23"]
[quote author="Vierailija" time="27.11.2013 klo 14:11"]
[/quote]
[/quote]
Minä kyllä näin noissa kuvissa tuhansilla ja tuhansilla euroilla design-tuotteita. Jos ne kaikki vaihtaisi Ikean pienen rahan "vastaaviin", ei näyttäisi enää likimainkaan samalta.
[/quote]
Pienemmällä rahalla vaatisi kenties vähän vaivannäköä enemmän - omaa tuunausta, kirpparilöytöjä... näin niin kuin huonekalujen osalta. Tuollaiseen tupaan itsessään voisi jo _vähän_ rahaa palaakin.
Mutta sisustustyylinä sinänsä ystävällinen, että antaa paljon tilaa luovuudelle. :) Ja ehkä kannustaa vähän kädentaitoihinkin.
On hieno, just mun tyylinen :)