Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten olette tunaroineet ihastuksenne kanssa?

Vierailija
10.10.2020 |

Itselläni se jutellessa tuppaa ainakin olemaan liiallinen negatiivisuus ja mielipiteiden puute. Jos ihastus vaikka kysyy että pidänkö jostain asiasta tai mitä ajattelen siitä, niin vastaan että ei ja en tiedä. Pitäisi varmaan hankkia jotain harrastuksia ja maailmankatsomusta, ketäpä tällainen tyhjä hylsy kiinnostaisi.

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löin munille. Älkää edes kysykö miten onnistuin, en hitto vie osaa sanoa. Vahinko se oli tietysti.

Vierailija
2/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikin mahdollisin tavoin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Löin munille. Älkää edes kysykö miten onnistuin, en hitto vie osaa sanoa. Vahinko se oli tietysti.

Taisi olla vaan refleksi. "Ai sori sä olitkin kiva mies, ei ollu tarkotus!"

Vierailija
4/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muuten kuin olemalla liian rehellisesti oma itseni. Se yleensä riittää.

Vierailija
5/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin liian tylsä ihminen vai missä mättää?

Vierailija
6/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekat treffit. Olin kännissä ja vitsailin siitä, että mulla on kyky tuntea ihmisten kodeissa siellä aiemmin kuolleiden ihmisten sielut. Jostain syystä jatkoin tämän asian jankkaamista niin pitkään, että mies luuli, että olen tosissani. Siis sillä tavalla kun kännissä kuvittelee, että se oma vitsi on hauskin, ja sit kertoo sen 1000 kertaa. Olin tosiaan todella juovuksissa. Mies vei kotiinsa ja esitin siellä sitten vähän aikaa, että kyllä, katonrajassa on aistittavissa menneitä elämiä. Sitten iski laskuhumala ja oksensin suurin piirtein kaikkialle, siis itseni päälle ja lattialle. Mies laittoi mut nukkumaan sänkyyn ja nukkui itse sohvalla. Aamulla pyysin 1000 kertaa anteeksi. Ei pelästynyt sekoiluistani onneksi, ollaan yhä yhdessä.

Vierailija
7/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian innokas kouraisu?

Vierailija
8/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän liikaa yhteyttä ja olen liian mukava. Miehet alkavat nopeasti pitää itsestäänselvyytenä ja liian helppona, jolloin kiinnostus katoaa ja lopulta katoaa se mieskin.

Osat on siis tavallaan väärin päin. Pitäisi malttaa jättää vastaamatta ja antaa kylmää, mutta kun en jaksaisi mitään pelejä.

Vierailija
9/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtasin täydellisen miehen ja vaikutushan siinä piti tehdä. Aivan automaatiolla alkoi tunkea suusta ulos mitä hämmentävintä legendaa, siis aivan täysiä VALHEITA. Ihmettelin siinä itsekin, että mitä ihmettä nyt, mutta niitä vain tuli ja tuli.

Parasta oli se, kun siinä koko ajan keskustelun edetessä näin, miten kiinnostus hiipui ja hiipui. Ja kuoli kokonaan.

Olisikohan kannattanut vaan olla oma itsensä.

Vierailija
10/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ekat treffit. Olin kännissä ja vitsailin siitä, että mulla on kyky tuntea ihmisten kodeissa siellä aiemmin kuolleiden ihmisten sielut. Jostain syystä jatkoin tämän asian jankkaamista niin pitkään, että mies luuli, että olen tosissani. Siis sillä tavalla kun kännissä kuvittelee, että se oma vitsi on hauskin, ja sit kertoo sen 1000 kertaa. Olin tosiaan todella juovuksissa. Mies vei kotiinsa ja esitin siellä sitten vähän aikaa, että kyllä, katonrajassa on aistittavissa menneitä elämiä. Sitten iski laskuhumala ja oksensin suurin piirtein kaikkialle, siis itseni päälle ja lattialle. Mies laittoi mut nukkumaan sänkyyn ja nukkui itse sohvalla. Aamulla pyysin 1000 kertaa anteeksi. Ei pelästynyt sekoiluistani onneksi, ollaan yhä yhdessä.

Varsinainen yhdistetty Aaveenmetsästäjä ja Manaaja :D

Vierailija
11/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, ku kysyi miult mitää teen kesällä, nii jäädyin. :D Meni varmaan 10 sekunttia, ku olin hiljaa ja hän katsoi suoraan silmiin ja sit alkoi hymyilemään. Sit tietenkin punastuin ja möläytin, et en mitää erikoista. Eli se huonoin mahollinen vastaus. Sit sanoin, et pitää lähtee, ku linja-auto lähtee. :D Nolotti kyl iha tarpeeksi. Se kesä meni terassin rakentamisessa vanhemmille ja harrastusten parissa. En sit tajunnu tuota sanoo hänelle. :) M25

Vierailija
12/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin ihastukselleni ja vaikka puhelu kestikin about vartin, niin lopuksi tajusin jankanneeni yhtä ja samaa asiaa kokoajan. Löin itseäni päähän ja voin kuvitella, miten toinen oli siellä "pfffff onneksi se lopetti".

Vierailija
13/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

IHANA! :D

Vierailija
14/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko sinäkin liian tylsä ihminen vai missä mättää?

Juu. Tylsä ja liian suora.

Vierailija
15/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksoin ekat treffit eikä akka antanut

Vierailija
16/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiennyt mitä oli jäätee.

Vierailija
17/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pidän liikaa yhteyttä ja olen liian mukava. Miehet alkavat nopeasti pitää itsestäänselvyytenä ja liian helppona, jolloin kiinnostus katoaa ja lopulta katoaa se mieskin.

Osat on siis tavallaan väärin päin. Pitäisi malttaa jättää vastaamatta ja antaa kylmää, mutta kun en jaksaisi mitään pelejä.

Itse annoin naisen jatkaa omaa matkaa kun ei vastaillut kysymyksiin ja vaikka päivällä laitoin kaiken näköisiä viestejä. Naisesta ei kuulunut kuin illalla ja jätti vastaamatta kysymyksiin.

Toisin sanottuna et ole vielä löytänyt ihmistä jolla olisi samanlaiset arvot kuin sinulla ja samat tarpeet! Älä missään nimessä ala pelaamaan pelejä ellet sitten halua vain jotain sänkyseuraa välillä.

Vierailija
18/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liiallinen innokkuus karkottaa aina kaikki. En voi sille mitään, olen täysin on/off. Kun olen "on", olen sitä täysillä.

Vierailija
19/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa omituiselta, minua ainakin ärsyttää kuuma-kylmäpelleily ja olisi just mahtavaa jos nainen olisi tuollainen.

Vierailija
20/30 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuulostaapa omituiselta, minua ainakin ärsyttää kuuma-kylmäpelleily ja olisi just mahtavaa jos nainen olisi tuollainen.

Ghostaaminen on trendikästä ja muijat ovat trendien perään. Esim. koirafiltteri ja duckface.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kaksi