Tulin juuri kauppakeskusesta, arvatkaapa moniko käytti maskia
Kommentit (60)
95/100? Riippuu varmaan missä päin Suomea liikkuu. Vaasassa, Helsingissä ja Jyväskylässä kannattaisi ainakin käyttää maskia,
Vantaan Tammiston eri kaupoissa arviolta 60% käytti tänään maskia sisätiloissa. Selvä muutos tapahtunut viikon takaisesta.
Kävin juuri Tampereella kaupassa. Suurimmalla osalla asiakkaista oli maski ja työntekijöistä kaikilla.
Taisin kaupassa nähdä yhden maskin. Kassatytöllä oli visiiri naaman edessä. Se ei suojaa kuin roiskeilta.
Täällä Vaasassa harvassa ovat ne jotka ei käytä.
Täällä pikkukaupungissa, jossa ei ole pariin viikkoon ollut yhtään tartuntaa vain hyvin harva käyttää.
Jumbossa tänään ehkä 60-70% ihmisistä käytti maskia.
Kaikkein vähiten käyttää ei ihan suomalaisen näköiset ihmiset (korrekti nimitys).
Kävin juuri Espoossa kaupassa ja muutamaa lukuun ottamatta kaikilla oli maski. Oli paljon asiakkaita.
Jyväskylässä Prismassa lähes kaikilla oli maskit.
Jyväskylässä kävin isoimmassa Prismassa. Arviolta 80% oli maski naamalla. En havainnut eroa ikä- ja sukupuoliryhmien välillä. Tosin enpä kovin tarkkaan kytännytkään.
Kannattiko ylipäätään mennä ostoskeskukseen?
Kaiken tarvittavan saa netistä tai lähikaupasta. Itse asiassa yllättävän vähän sitä ihminen tarvitsee.
Prisma on meidän lähikauppa. Seuraava on viiden kissan päässä.
Tänään kävimme Prismassa ja yli 90% ihmisistä käytti maskia. Hyvä Kokkola! ♡
Seinäjoella näyttää siltä, että 70% käyttää kuapiossa maskia.
Jalasjärvellä taas maski oli vain vanhoilla naisilla. Mutta viisaus asuukin vanhoos naisis.
Hölmö arvuuttelu, kun heti aloituksessa kertoo oikean vastauksen :(
Mä olen tällä hetkellä Tampereen Lielahden Prismassa ja arvioisin, että noin kahdella kymmenestä on maski naamalla.
Lähi lidlissä oli maski ehkä yli puolella. Amikset oli herkku ostoksilla suurina laumoina ilman maskia.
Käytän ihan lähikaupassakin, siellä työntekijätkin käyttävät. Ja esim tänään useimmat asiakkaatkin. Minulla on aina kassin taskussa kotona yksittäispakattuja maskeja mukana.
Minä kävin täällä Vantaalla ruokakaupassa ja enemmistöllä oli maski. Naiset enemmistönä.