Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok , että terapeutin oven takana kärkkyy jo seuraava potilas vuoroaan?

Vierailija
10.10.2020 |

Onko ok?

Kommentit (354)

Vierailija
161/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä varmaan yksi ja sama pakkomielteinen tyyppi jankuttaa kuinka ei saa mennä odotustilaan odottamaan ja esiintyy terapeuttinakin tuossa aiemmassa kommentissa. Jos terapeutilla on odotushuone, olisi perin kummallista, ettei siellä saisi odottaa :D kaikki eivät tule sinne terapiaan naapurirakennuksesta eli minuutilleen ajoittaminen voi olla hankalaa.

Palstalla taitaakin olla siis uusi hullu, eli terapiahullu.

Mikä sinä olet ketään hulluksi haukkumaan? Myös melko vainoharhaista väittää, että täällä olisi vain yksi jankuttaja. Eiköhän aloitussivun peukutukset jo kerro aivan muuta.

Ohis

En ole tuo lainaamasi, mutta kyllähän noista viimeisten sivujen kommenteista huomaa, että sama ihminen niitä jatkuvasti kirjoittelee ja välillä esittää terapeuttia. Ketjun alkupuolella oli toki vielä kommentoimassa useampia ihmisiä, jotka olivat sitä mieltä, että terapiasta pitää saada lähteä kenenkään näkemättä.

Minä voin kyllä ymmärtää sen, että joku saattaa haluta käydä terapiassa ilman että joutuu kohtaamaan terapeutin muita asiakkaita. Mutta sitä en ymmärrä, että syyllistetään näitä muita tästä ongelmasta ja raivotaan, että pitäisihän se nyt tajuta, ettei odotushuoneessa saa odotella.

Vierailija
162/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi se seuraava asiakas häiritsee? Eihän hän vie sinun ajastasi sekuntiakaan.

Jotkut eivät halua tulla nähdyksi terapeutin vastaanotolla, eli että ovat ko. palvelun käyttäjiä. Itse olin joskus syystä x tekemisissä psykiatrin yksityisvastaanoton kanssa. Siellä esim. eräs asiakas vaati, että hänelle soitetaan kun edellinen asiakas on poistunut paikalta vasta sen jälkeen tyyppi tuli autostaan ulos ja marssi vastaanotolle.

Ei siinä saahan yksityisyyttään vaalia.

Mm. tämän takia on ihanaa asua Helsingissä. Ei tunneta kaikkia tai olla kyttäämässä, kuka käy psykiatrin vastaanotolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menen viisi minuuttia etuajassa odotushuoneeseen, etten törmää edelliseen asiakkaaseen rapussa. 

Sinne odotushuoneeseen ei näe, joten parempi noin kuin törmäillään rapussa. 

Vierailija
164/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhean vihamielistä. Mä en mene etuajassa enkä myöskään halua muiden menevän. Ei mulla ole mitään tarvetta istua siellä aiemmin odottamassa. Elän hektistä elämää.

Vierailija
165/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen asiakkailleni, että eivät tule etuajassa.

Vierailija
166/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

😁

Vierailija
167/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon ny istunu tässä aulassa kohta kymmenisen minuuttia ja mun aika alkaa kolmelta. :D

Taidat olla neuroottinen myöhästymisen pelkääjä. Toi on todella röyhkeää toisia asiakkaita kohtaan.

En ole. Mulla oli muu meno josta tulin sillä aikataululla, että mielummin istuin siellä odotushuoneessa kuin ajoin puoli tuntia viereisessä liikenneympyrässä yhtä soittoa. Edellinen asiakas ei edes huomannut mua ja minäkään en häntä noteerannut.

Vierailija
168/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

2h aikojen välillä on ainoa oikea ratkaisu, ehtii palautua edellisestä asiakkaasta ja syödä eväät ja kirjata sekä perehtyä seuraavan asiakkaan asioihin

Vierailija
169/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä

Vierailija
170/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
171/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Notttt

Vierailija
172/354 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
173/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai on. Odotushuone on odotushuone. Siellä odotetaan omaa vuoroa.

Vierailija
174/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mulla olis jotain asiaa terapeutille, niin joutuisin menemään samaan rakennukseen, jossa äitini on töissä. Mikä yksityisyys. Sama parkkipaikka, sama rappukäytävä jne...

Vierailija
175/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos jokaisen asiakkaan välissä täytyy pitää tauko niin se syö terapeutin työpäivää parilla tunnilla per päivä. Eli kymmenen tuntia viikossa vähemmän töitä.

Vierailija
176/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liittyykö terapiassa käyntiin jotenkin enemmän stigmaa kuin ehkäisypoliklinikkaan tai sukupuolitautipoliklinikkaan? Näissä molemmissa on kuitenkin ihan odotushuone jossa kaikki istuvat yhdessä, vaikka potilasta ei nimellä kutsutakaan vaan vuoronumerolla.

Mua ei haitannut itse terapiassa käydessäni, että istuin Terveystalon odotusaulassa noin 10 muun ihmisen kanssa. Itse menin terapeutille, muut kuka minnekin (psyk.sairaanhoitaja, lääkäri ja tais olla fyseoterapeutti)

Vierailija
177/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kerran työpsykologilla ja avauduin sille ihan kunnolla. Tunti juteltiin. Kun tulin huoneesta ulos, siinä ihan oven vieressä olevassa tuolissa istui työkaverini. Tuli vähän ärsyttävä olo, vaikka ihan mukava työkaveri onkin. Mutta kyllähän siitä oven läpi kaikki jutut kuuluu.

Vierailija
178/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos jokaisen asiakkaan välissä täytyy pitää tauko niin se syö terapeutin työpäivää parilla tunnilla per päivä. Eli kymmenen tuntia viikossa vähemmän töitä.

Raharaharaharaharaha!

Vierailija
179/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raharaharaharaharaha!

Niin, on se kumma kun eivät kouluttaudu vaativasti vuosia tehdäkseen kutsumustyötään ilmaiseksi. Paskiaiset. 

Vierailija
180/354 |
14.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn psykoterapiassa ja sen paikan erillisessä odotushuoneessa on kahvia, kivennäisvettä ja välipalakeksejä. Radio on hiljaisella ja lehtiä lukemista varten. Kyllä tuo kaikki kielii siitä että odottaminen on ihan suotavaa.

Itsellä bussi on puoli tuntia aiemmin perillä enkä todellakaan jää johonkin nurkan taakse norkoileen, vaan mieluummin rauhotun, käyn vessassa ja kokoon ajatukseni odotustilassa.

Todellakin kannattaa puhua terpaeutin kanssa asioista ja vaihtaa paikkaa jos ei käytännöt miellytä. On se sen verran kallista hupia ja varmasti joku toinen toimija toimii tavalla mikä miellyttää just sinua. Muita asiakkaita näistä ei voi todellakaan syyllistää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kahdeksan