Onko ok , että terapeutin oven takana kärkkyy jo seuraava potilas vuoroaan?
Kommentit (354)
Olen kuullut, että terapia maksaa lähes satkun kerta. Olen pitänyt sitä aika suurena hintana, mutta tämän ketjun luettuani kannusta kaikkia terapeutteja tuplaamaan taksat. En ymmärrä miten te pystytte.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on asiakkaiden välissä 15 minuuttia tyhjää. Silti hyvin usein seuraava on odottamassa kun edellinen lähtee. Jos haluaisin varmistaa etteivät asiakkaat varmasti kohtaa joutuisin pitämään väliä reilusti yli 30 minuuttia, jolloin täytyisi jo pohtia onko käyttösuhde niin hyvä että minulla on varaa maksaa vuokraa.
Miksi ihmeessä et sano potilaillesi, että he saavat tulla odottamaan vain pari min ennen aikaa? Sinullakin on suu, jolla voit heitä ohjata oikeanlaiseen käytökseen, jotta muut potilaat eivät häiriintyisi. Vai eikö sinulla ole pokkaa?
Eli jos tulee esimerkiksi kauempaa ja on hankala minuutilleen ajoittaa saapumisaikaa niin pitäisi ulkona norkoilla että joku maailman napa ei pahoita mieltään? Ai hyvää päivää. Paljon jaksamista kaikilla terapeuteille kun tuollaisten kanssa pitää työskennellä.
Ohis
mikä siinä ulkona odottamisessa onn niin vaikeaa? Oletko joku vilukissa ja sisähiiri? Ulkona oleminen tekee hyvää mielelle, suosittelisin sitä enemmänkin sinulle.
Itse taidat olla maailmannapa, kun änkeät terapiatiloihin etuajassa, vaikka tiedät hyvin, että kaikki potilaat eivät siitä tykkää! Olet itsekäs.
Täällähän jo ehdotdttiin, että maksa tupla-ajasta, niin ei tarvitse nähdä seuraavaa asiakasta.
En suostuisi siihen että joku hönkii ovella
On kyllä kummallista hiihtäjää täällä, kun pitää kirmata vastaanotolle etuajassa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on asiakkaiden välissä 15 minuuttia tyhjää. Silti hyvin usein seuraava on odottamassa kun edellinen lähtee. Jos haluaisin varmistaa etteivät asiakkaat varmasti kohtaa joutuisin pitämään väliä reilusti yli 30 minuuttia, jolloin täytyisi jo pohtia onko käyttösuhde niin hyvä että minulla on varaa maksaa vuokraa.
Miksi ihmeessä et sano potilaillesi, että he saavat tulla odottamaan vain pari min ennen aikaa? Sinullakin on suu, jolla voit heitä ohjata oikeanlaiseen käytökseen, jotta muut potilaat eivät häiriintyisi. Vai eikö sinulla ole pokkaa?
Eli jos tulee esimerkiksi kauempaa ja on hankala minuutilleen ajoittaa saapumisaikaa niin pitäisi ulkona norkoilla että joku maailman napa ei pahoita mieltään? Ai hyvää päivää. Paljon jaksamista kaikilla terapeuteille kun tuollaisten kanssa pitää työskennellä.
Ohis
mikä siinä ulkona odottamisessa onn niin vaikeaa? Oletko joku vilukissa ja sisähiiri? Ulkona oleminen tekee hyvää mielelle, suosittelisin sitä enemmänkin sinulle.
Itse taidat olla maailmannapa, kun änkeät terapiatiloihin etuajassa, vaikka tiedät hyvin, että kaikki potilaat eivät siitä tykkää! Olet itsekäs.
ODOTUShuone.
Menette varmaan etuajassa töihinkin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ohis
Itse taidat olla maailmannapa, kun änkeät terapiatiloihin etuajassa, vaikka tiedät hyvin, että kaikki potilaat eivät siitä tykkää! Olet itsekäs.Täällähän jo ehdotdttiin, että maksa tupla-ajasta, niin ei tarvitse nähdä seuraavaa asiakasta.
Pitää varata kolme aikaa, sekä edeltävä että omaa aikaa seuraava niin saa rauhassa luimistella sisään ja ulos.
Se ei ole millään tavalla ok. Raivostuttavaa, kun jotkut potilaat tuppaavat tulevan reilusti etuajassa. Olen koittanut heille vihjata, ettei saa tulla niin aikaisin, mutta tuntuu ettei mene jakeluun. T. Terapeutti
Jos olemassa on odotushuone, odotan siellä. Jos ei, yritän ajoittaa tarkemmin. En kyllä tajua, mitä eroa on terapeutin tai gynen odotushuoneella, jos äänieristys on ok. Samalla asialla siellä ollaan. Eri asia sitten, jos kaikki ääni kuuluu niin, että ollaan käytännössä yhdessä terapiassa.
Vierailija kirjoitti:
Se ei ole millään tavalla ok. Raivostuttavaa, kun jotkut potilaat tuppaavat tulevan reilusti etuajassa. Olen koittanut heille vihjata, ettei saa tulla niin aikaisin, mutta tuntuu ettei mene jakeluun. T. Terapeutti
Just näin!
Vierailija kirjoitti:
Tuplaa hinnat ja varaa joka asiakkaalle puoli tuntia släkkiä ennen ja jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos olemassa on odotushuone, odotan siellä. Jos ei, yritän ajoittaa tarkemmin. En kyllä tajua, mitä eroa on terapeutin tai gynen odotushuoneella, jos äänieristys on ok. Samalla asialla siellä ollaan. Eri asia sitten, jos kaikki ääni kuuluu niin, että ollaan käytännössä yhdessä terapiassa.
Minusta on myös parempi että nuo asiakkaat skitsoilevat odotushuoneessa eivätkä oven edessä kadulla huppari silmillään kynsiään purren.
Vierailija kirjoitti:
Menette varmaan etuajassa töihinkin
Minulla on tunnin työmatka ja usein sitä kyllä tosiaan varaa aavistuksen reilummin aikaa työmatkaan jos vaikka liikenteessä sattuu jotain. Joten kyllä, olen joskus vähän aiemmin töissä kuin mitä työaika alkaisi. Onko tämä joku suurikin rikos?
Mulla on tänään terapia, pitäisikö tämä keskustelu ottaa esiin siellä? :D :D :D
Itse pyrin ihan muutoinkin skarppaamaan, että en aina myöhästelisi, enkä ole osannut (itsekkyyttäni??) edes ajatella että ajoissa oleminen olisi jotenkin pahasta. Kaikkea sitä oppii kun av:tä lukee. Itse en haluaisi kauheasti julistaa, että "hei olen nyt menossa piälääkärille!!", mutta enpä ole kyllä tuntenut edellisiä ja seuraavia asiakkaita jos heitä on sattunut näkemään, eivätkä he tunnista minua.
Vierailija kirjoitti:
Täällä varmaan yksi ja sama pakkomielteinen tyyppi jankuttaa kuinka ei saa mennä odotustilaan odottamaan ja esiintyy terapeuttinakin tuossa aiemmassa kommentissa. Jos terapeutilla on odotushuone, olisi perin kummallista, ettei siellä saisi odottaa :D kaikki eivät tule sinne terapiaan naapurirakennuksesta eli minuutilleen ajoittaminen voi olla hankalaa.
Palstalla taitaakin olla siis uusi hullu, eli terapiahullu.
Mikä sinä olet ketään hulluksi haukkumaan? Myös melko vainoharhaista väittää, että täällä olisi vain yksi jankuttaja. Eiköhän aloitussivun peukutukset jo kerro aivan muuta.
Ohis
Henkiläkohtaisesti en tykkää siitä, että potilaas istuvat odottamassa jo 15min ennen aikaansa. Max 5min ennen saa tulla ja silloinkin teen selväksi, ettei etuajassa ole asiaa vastaanotolle, sillä jotkut tuppaavat luulemaan että pääsisivät aiemmin alottamaan. T. terapia työtä takana jo useampi vuosi
Ei ole ok. Minun terapiasopimuksessanikin luki, että paikalle saa saapua vasta paria minuuttia aiemmin. En koskaan törmännyt muihin asiakkaisiin, joten terapeutti jätti asiakkaiden väliin todennäköisesti vartin tauon tms. Ja teille, jotka narisette, että kannattaa jättää käymättä, jos tuntuu niin vaikealta: se ettei yksityisyydensuoja toteudu julkisella puolella, ei tarkoita etteikö sen pitäisi toteutua.