Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok , että terapeutin oven takana kärkkyy jo seuraava potilas vuoroaan?

Vierailija
10.10.2020 |

Onko ok?

Kommentit (354)

Vierailija
301/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se ei ole ok

Se on enemmän kuin ok. Pussi päähän, jos sua häirittee.

Vierailija
302/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa aivan mielettömästi, jos tiedän terapeutilla olleen asiakas juuri ennen minua. Haisee vielä huoneessakin. Olisi kohtuullista, jos edeltävä asiakas ymmärtäisi lähteä ainakkn 20min ennen minun aikaani, että huoneet saa tuuletettua.

SAMAA MIELTÄ!

Mikä saa edeltävän asiakkaan niin itsekkääksi, että ei suostu lähtemäään ajoissa, niin, että minun ei tarvitse haistaa häntä terapiahuoneessa?

Mikä saa asiakkaan niin itsekkääksi ja omanapaiseksi, että hän haluaa ja vaatii moista? Oletko tosissasi? Syytäkin käydä terapiassa. Käytä pyykkipoikaa, jos häiritsee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terapeuttini ei salli asiakkaiden tulla odottamaan vaan vasta sitten ku aika on niin silloin tullaan! Aiemmin ovea ei avata

Tekisin tällaisesta terapeutisra valituksen.

Vierailija
304/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa aivan mielettömästi, jos tiedän terapeutilla olleen asiakas juuri ennen minua. Haisee vielä huoneessakin. Olisi kohtuullista, jos edeltävä asiakas ymmärtäisi lähteä ainakkn 20min ennen minun aikaani, että huoneet saa tuuletettua.

Pitäisiköhän sinun puhua tästä sille terapeutuille. Ahdistaako, jos käyt kampaajalla,  hierojalla, fysioterapeutille jne.. Aina siellä on joku asiakas sinua ennen. 

Vierailija
305/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se potilas siellä kärkkyy, vaan odottaa kiltisti vuoroaan. Jos hän roikkuu ovenkahvassa, niin sitten voit valittaa, muuten et.

Vierailija
306/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinun ongelma, ei muiden. Valitse päivän viimeinen aika jos häiritsee. Tosin suosittelen siedätyshoitoa, sillä aina törmää muihin ihmisiin.

Vierailija
307/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilkeää tulla aiemmin

Eikä ole. On päinvastoin ilkeää puuttua toisen terapiaan ja aikatauluihin. Huolehdi omista asioistasi.

Vierailija
308/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on

Komppaat taas itseäsi sivupersoonilla. Taidat tarvita lisää terapiaa...

Vierailija
309/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi vaikuttaa siihen, mihin aikaan toinen asiakas tulee odotushuoneeseen. Sellaista syytä ei ole.

Vierailija
310/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On ilkeää tulla aiemmin

Ei ole. On ilkeää puuttua muiden asioihin.

Vierailija
311/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin on

Ei ole.

Vierailija
312/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi jotkut luulevat, että he ja heidän terapiansa ovat maailman napa? Newsflash, ette olem

Vierailija
313/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraisin päin naamaa, jos oikeassa elämässä joku tulisi avautumaan aiheesta.

Vierailija
314/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo oli paras, että pitää lähteä 15 min aikasemmin edellisen asiakkaan pois 😂🤣😂 Hyvä vitsi 🤣😆

Vierailija
315/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanokaa yksikin oikeasti hyvä syy, miksi en saisi tulla odottamaan asiallisesti odotushuoneeseen. En ole vastuussa myiden mielenterveysongelmista tai terapioista.

Vierailija
316/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sinusta tuntuu, että jälkeesi vastaanotolle tuleva potilas kärkkyy oven takana, tarvitset todennäköisesti lisää terapiaa ja äkkiä.

Vierailija
317/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saisi tehdä näin? Sanokaa yksikin hyvä syy.

Vierailija
318/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei huomaa ettei osa kommentoijista tajua miksi se seuraavan asiakkaan kohtaaminen voi olla häiritsevää.

Esimerkki:

Itse olen pikkupaikkakunnalta kotoisin. Terapeutin vastaanotto on pienessä talossa, jossa ei ole muita vastaanottoja eikä ovessa lukkoa. Tämän vuoksi aikojen välissä on muistaakseni 15-30min aikaa. Jos seuraava aika on pian (eli jo 15min päästä), terapeutti sanoo minulle että hänelle tulee seuraava asiakas 15min päästä. Välissä oleva aika on tärkeää myös terapeutin valmistautumisen jne kannalta.

Koska olen pikkupaikkakunnalta, noissa kohtaamisissa on se riski, että joku juoruaa minun käyvän terapeutilla ja sitten tehdään johtopäätöksiä. Varmaan eri juttu isommilla paikkakunnilla, joissa seuraava asiakas on tuntematon eikä riskiä kesken vastaanoton kävelevästä asiakkaastakaan ole.

Terapiakäynnit ei todellakaan ole tk-käyntiin verrattavia. Mä itseasiassa kävin ennen toisten vastaanottojen (myös labran) kanssa samassa aulassa sijaitsevassa toimipisteessä traumataustan vuoksi. Näin siellä jonottamassa samassa aulassa mun työpaikalta "asiakkaita" ym. Ei mennyt varmaan kuin 1kk kun mun huhuttiin olevan burn outin partaalla, koska olinhan ollut sairaslomalla jopa viikon poskiontelotulehduksen ja kuumeen vuoksi. Menetin tämän huhun vuoksi ilmeisesti työni koeajalla, vaikka olin tehnyt kaiken mitä pyydettiin. Ei auttanut vaikka hain ko. terapeutilta lausunnonkin, ettei minulla ole burnoutia ja olen työkykyinen. Myös terapeutti oli järkyttynyt siitä, miten mut potkittiin tuosta vain pois vedoten johonkin "burnoutiin", mistä ei ollut mitään merkkejä.

Kyseessä sama paikkakunta, mutta terapia nykyään muualla keskellä korpea. Sinänsä ironista että lähdin vapaaehtoisesti terapiaan (jotta pystyisin perustamaan perheen joku päivä) vanhan trauman vuoksi... en silti kadu itse terapian aloitusta, mutta ihmisiin olen suunnattoman pettynyt.

Vierailija
319/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsekin käyn pienehköllä paikkakunnalla terapiassa. Juuri tänään kävin ja edellinen asiakas tuli istunnolta kun olin odotushuoneessa ja samoin seuraava asiakas oli odotushuoneessa kun minä tulin ulos. Jos joku olisi tunnistanut minut (en edes katsonut muita asiakkaita, sen huomasin että minun jälkeen tuli nainen, kun näin penkillä käsilaukun), olisin voinut olla hyvinkin selvittämässä unettomuusongelmaa tai mitä tahansa asiaa mitä kyseinen terapeutti palveluinaan tarjoaa. Ei se odottelija tiedä, että mitä me istunnolla puhuttiin, vaikka minulla olisi väkivaltainen suhde mistä toipua, tai joku avaranpaikan kammo.

Vierailija
320/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No itsekin käyn pienehköllä paikkakunnalla terapiassa. Juuri tänään kävin ja edellinen asiakas tuli istunnolta kun olin odotushuoneessa ja samoin seuraava asiakas oli odotushuoneessa kun minä tulin ulos. Jos joku olisi tunnistanut minut (en edes katsonut muita asiakkaita, sen huomasin että minun jälkeen tuli nainen, kun näin penkillä käsilaukun), olisin voinut olla hyvinkin selvittämässä unettomuusongelmaa tai mitä tahansa asiaa mitä kyseinen terapeutti palveluinaan tarjoaa. Ei se odottelija tiedä, että mitä me istunnolla puhuttiin, vaikka minulla olisi väkivaltainen suhde mistä toipua, tai joku avaranpaikan kammo.

Ei tiedäkään, mutta ongelma onkin nämä joille terapiassa käyvä ihminen on jonkinlainen kummastus. :) Meillä muuten kuului sielläkin oven taakse osittain asioita. Mutta en vitsaillut siitä kun sanoin että työnantaja vetosi johonkin "burn outiin", jota ei ollut. Vein asian liittoon ja hankin toditukset just tuolta terapeutilta ym ettei mitään viitteitä mistään sellaisesta ole , olen sosiaalinenkin, ammattiin sopiva ja työkyky hyvä. :) En jaksanut taistella vastaan enkä vienyt asiaa enää eteenpäin. Tämä jätti kyllä kammon mennä enää yhteenkään työpaikkaan ja oli oikeasti traumaattinen kokemus jo itsessään.

T. 318

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi viisi