Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ok , että terapeutin oven takana kärkkyy jo seuraava potilas vuoroaan?

Vierailija
10.10.2020 |

Onko ok?

Kommentit (354)

Vierailija
281/354 |
18.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

psm kirjoitti:

On ok. Mikä tässä olisi ongelma? On aika vaikea järjestää vastaanottoa niin, etteivät potilaat koskaan kohtaa, ja kyllähän sitä vaikka lääkärissä tai labrassakin usein törmää edelliseen potilaaseen vastaanottotilassa.

Terapiakontekstissa on toki syytä huomioida terapiatilan äänieritys: puheen ei tule kuulua huoneen ulkopuolelle. 

Tästä tuli mieleen, että omaa lääkärivuoroani odotellessa kuulin sisällä olevan potilaan puheen, sain siis ihan sanoista selvää edes mitenkään keskittymättä kuuntelemaan. Lääkärinkin ääni kuului, mutta puhui sen verran hiljaisemmin, ettei sanoista saanut selvää. Miten voi olla lääkärin vastaanotolla näin surkea äänieristys? Noh, tiesinpä ainakin itse puhua vähän matalammalla äänellä.

Vierailija
282/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok. Oveen hakkaaminen ei ole ok.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, jos istuu odotushuoneessa asiallisesti eikä koputtele ovelle tai soita ovikelloa jne ennen oman aikansa alkamista.

Vierailija
284/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä raivohulluja tässä ketjussa! Jos joku alkaisi valittaa minulle odotushuoneessa ODOTTAMISESTA niin sanoisin moiselle Huuhentaalille suorat sanat 🤬

Vierailija
285/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa aivan mielettömästi, jos tiedän terapeutilla olleen asiakas juuri ennen minua. Haisee vielä huoneessakin. Olisi kohtuullista, jos edeltävä asiakas ymmärtäisi lähteä ainakkn 20min ennen minun aikaani, että huoneet saa tuuletettua.

Vierailija
286/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ahdistaa aivan mielettömästi, jos tiedän terapeutilla olleen asiakas juuri ennen minua. Haisee vielä huoneessakin. Olisi kohtuullista, jos edeltävä asiakas ymmärtäisi lähteä ainakkn 20min ennen minun aikaani, että huoneet saa tuuletettua.

SAMAA MIELTÄ!

Vierailija
287/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ!

Mikä saa edeltävän asiakkaan niin itsekkääksi, että ei suostu lähtemäään ajoissa, niin, että minun ei tarvitse haistaa häntä terapiahuoneessa?

Vierailija
288/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jestas miten itsekkäitä jotkut on. Ette voi vaikuttaa toiseen asiakkaaseen. Huolehtikaa omista asioistanne.

Vierailija
289/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ!

Mikä saa edeltävän asiakkaan niin itsekkääksi, että ei suostu lähtemäään ajoissa, niin, että minun ei tarvitse haistaa häntä terapiahuoneessa?

on varmaan niin riippuvainen terapeutista että roikkuu

Vierailija
290/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ!

Meinaat oikeasti, että jos edeltävän asiakkaan aika on tunnin, niin hänen täytyy lähteä pois jo 45 minuutin kuluttua?

Vierailija
291/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hajusta ja penkin lämmöstä tietää sen, onko terapeutilla ollut asiakas ennen mua! Ei auta, vaikka terapeutti muuta koittais väittää.

Vierailija
292/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketjun innottamana tulen entistä aikaisemmin paikalle odottamaan vuoroani. Siinähän valitatte, uniikit lumihiutaleet.

Vierailija
293/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terapeuttini ei salli asiakkaiden tulla odottamaan vaan vasta sitten ku aika on niin silloin tullaan! Aiemmin ovea ei avata

Vierailija
294/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ!

Meinaat oikeasti, että jos edeltävän asiakkaan aika on tunnin, niin hänen täytyy lähteä pois jo 45 minuutin kuluttua?

Miksi ei voi, jos kuitenkin kestää ainakin vartin, että haju lähtee pois huoneesta?

Vierailija
295/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SAMAA MIELTÄ!

Miksi ei voi, jos kuitenkin kestää ainakin vartin, että haju lähtee pois huoneesta?

Et voi olla tosissasi. Toisen aika on tunnin, ei 45 min. Pidä nenästä kiinni, jos häiritsee. Todella itsekkäitä ihmisiä taas tässä ketjussa.

Vierailija
296/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nopeaaaa

Vierailija
297/354 |
19.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Xd

Vierailija
298/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kuka käy nykypäivänä terapiassa? Ettekö ole kuulleet enkelihoidoista?

Vierailija
299/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käyn, enkä malta odottaa että pääsen taas. Onneksi on tänään aika!

Vierailija
300/354 |
20.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monikin. Enkelihoidot eivät korvaavaa fysioterapiaa, toimintaterapiaa, psykoterapiaa ratsastusterapiaa jne. Terapioita on monenlaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kaksi