Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Silmät ovat sielun peili-pitääkö paikkansa?

Vierailija
10.10.2020 |

?

Kommentit (60)

Vierailija
41/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaaottelijat on tuolla logiikalla kaikki pahoja. Kehässä pitää olla aggressiivisuutta. Ja nyrkkeilijt. Varmaan murhaajia.

Vierailija
42/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaapa Ewa Wahlström kehässä. Siinä sulle paha ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko. Jos joku on murhaaja ja sanotaan, että silmistä sen jo näki niin sen huomaa vasta tuomion jälkeen (moni sarjamurhaaja myös hyvin karismaattinen ja kauniit silmät).

Sanon myös, että kerran kirkossa kaksi mummoa riensi luokseni halaamaan ja antoivat semmoiset virkatut kauniit ristit. Kuulemma tapaamme uudestaan taivaassa, koska silmistäni näkee, että menen sinne. No, on mulla kauniit silmät, mutta muutoin helvetin syntinen, että tokkopa sinne menen jos on oikea paikka.

Kenelläkään murhaajalla ei ole kauniita lempeitä silmiä, yhtäkään tuollaista en ole nähnyt päinvastoin.

Katso vaikka Penttilän silmiä, Bundyn silmiä, Breivikin silmiä, karmeita hirviöitä ja näkee jo ulospäin.

Niitä murh@ajia on monta noidenkin lisäksi. Itse olen kyllä nähnyt lempeitä silmiä. No, noista mainitsimistasi en osaa juuta enkä jaata sanoa, koska ovat tulleet juurikin tuomituiksi ja kahden kesken saattaisivat olla aivan erilaisia.

Tunsin muuten erään murh@ajan. Hällä oli todella lempeä katse. Melkein aloimme seurustelemaan, mutta onneksi emme koska murh@si kylmäverisesti tyttöystävänsä, joka yritti erota. Se jälkeen riisti oman henkensä. En nyt muista ottiko muitakin siinä samassa rytäkässä.

Anteeksi, tyhmät sensuroinnit, jouduin sensuuriin.

Vierailija
44/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ewan tunnetila muuttuu rauhallisesta aggressiiviseksi. Mitä sulle pitää selittää?

Vierailija
45/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla onnettomuudesta näkövamma. Taisi palstalaisten mielestä sieluni lähteä ruhjeiden myötä samalla

Vierailija
46/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole koskaan nähnyt ihmistä joka on iloinen ja vihainen? Ympärilläsi on tasaista ja rauhallista ja katsot maailmaa hyvin mustavalkoisesti. Et juurikaan ole erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Vierailija
47/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole koskaan nähnyt ihmistä joka on iloinen ja vihainen? Ympärilläsi on tasaista ja rauhallista ja katsot maailmaa hyvin mustavalkoisesti. Et juurikaan ole erilaisten ihmisten kanssa tekemisissä.

Olen nähnyt montakin erityisen hyväsydämistä ihmistä täysin

raivoissaan ja vihaisena jolloin luonnollisesti myös viha on näkynyt heidän silmissään, samoin olen nähnyt erään oikeasti pahan väkivaltaisen häiriintyneen ihmisen raivoissaan useasti, hänen silmiensä ilmeen viha oli erilaista kuin muiden, siitä näki pahuuden.

Vierailija
48/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka näette pahuuden silmistä miten esim. Cosby tai Rolf Harris? Miksi ette ole tehneet jo vuosia sitten heistä keskusteluja miten ovat pahoja vaikka esittävät itsensä hyvinä?

Vierailija
49/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ihminen kuvittelee näkevänsä. Cosbystä ei kukaan nähnyt. Kiltti ja mukavan oloinen saa touhuta pahuuksia rauhassa. Juurikin sellaiset ihmiset ei jää kiinni.

Vierailija
50/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rolf näyttää kivalta sedältä.

Vierailija
51/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla myös intuitiivista näkökykyä silmien tulkinnassa, "kaikki ei ole sitä miltä näyttää"

Vierailija
52/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulkitsepa intuitiivisesti cosbyä. Olisit tiennyt hänen teot 10 vuotta sitten toki.

Vierailija
53/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäisit sitä intuitiivista kykyäsi ja ottaisit rosvoja kiinni jos sellainen mielestäsi olet.

Vierailija
54/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sieluja jaettiin, narsistit jäi ilman.

Vierailija
55/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siinä tapauksessa mulla on kiero sielu 😲

Vierailija
56/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos on sokea? Miten sieluun sitten näkee? Tai jos on silmäproteesi?

Vierailija
57/60 |
10.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset Axelia käräyttänyt. Näit sen tvstä vuosien ajan, eipä tainnut olla sulla tällaista kykyä.

Vierailija
58/60 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä jos on sokea? Miten sieluun sitten näkee? Tai jos on silmäproteesi?

Tätä olen miettinyt itsekin

Vierailija
59/60 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silmät eivät ole sielun peili. Myrkyllisellä ihmisellä voi olla jopa sellaiset, että hän näyttää herkältä ja lämpimältä.

Karseaa.

Vierailija
60/60 |
13.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin tänään livenä Sanna Marinin harmaat silmät kun hän puhui tikkurilassa Demarien kuntavaalitilaisuudessa vantaalaisille. Maski oli naamalla hänellä mutta silmät tulivat sitäkin enemmän esille. Niissä oli sellainen palo ja intohimo kun hän esitteli asiaansa että uskoin joka sanan. Moni väittää että Marinin silmät ovat tyhjät ja sieluttomat mutta kaikkea muuta. Kun niihin oikein katsoo.

t.vantaalaismies

Sanna Marinilla on kauniit silmät, netissä nyt on kaikkia hulluja huutelemassa.

Ihanat silmät. Sielusta en tiiä mutta näihin silmiin vois tuijottaa muna käessä vaikka kuin kauan.

https://www.hs.fi/politiikka/art-2000006656924.html

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi viisi