Myydäänkö jossain aikuisten kurahousuja?
Ajattelin jos joskus on ripuli niin vois käyttää niitä. Ei sotke sitten paikkoja. Kätevä myös käyttää jos on esim. menkat.
Kommentit (14)
Meinasitko mennä lunkisti töihin ja ripuloida kurahoususi puntit täyteen ripulipaskaa ja kävellä sitten puntit tutisten kotiin?
Taisi pikkuisen tuoksahtaa jo päivällä...
Juu ihan Prismassa, mutta ei ne ripulilta suojaa, lahkeestahan se valuu ulos. Itse käyttäisin ripulissa mieluummin aikuisten vaippaa jos ei vessaan kerkiä.
Partioaitta tms? Käteviä perhokalastuksessa.
Vierailija kirjoitti:
Meinasitko mennä lunkisti töihin ja ripuloida kurahoususi puntit täyteen ripulipaskaa ja kävellä sitten puntit tutisten kotiin?
Taisi pikkuisen tuoksahtaa jo päivällä...
Vois ainakin niissä mennä hakemaan saikkua jos on ripuli. -Ap
Vierailija kirjoitti:
33 ja näin lapsellista huumoria?
Mikä tässä aloituksessa oli muka huumoria?
Onhan niitä kaikenlaisia esim. metsästäjien ja maanviljelijöiden haalareita. Googlaa itse!
Kalastushaalarit, niistä ei ripuli ja menkkasotku valu lahkeesta ulos!
Vierailija kirjoitti:
Onhan niitä kaikenlaisia esim. metsästäjien ja maanviljelijöiden haalareita. Googlaa itse!
Ainakin me maanviljelijät arvostetaan haalareita jotka on työnteossa sen verran ilmavia etteivät ala hiosta. Sellaiset haalarit eivät ole paskanpitäviä. Arvelen että metsästäjillä sama homma.
Rukan kurahousujen sijaan olisi kätevämpää käyttää vaikka tenan vuotosuojahousuja. Hiostavat vähemmän. :)
Täältä olen omani tilannut. Kestäviä ja istuvat hyvin.
Vierailija kirjoitti:
33 ja näin lapsellista huumoria?
Olihan siinä vielä se ½, ehkä se oli puolet siitä "huumorista"
Tietääkö kukaan?