Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Exien kuvista vielä

Vierailija
02.01.2014 |

Tuossa joku kertoi että on poistanut miehensä puhelimesta tämän exän kuvan. En kyllä menis koskemaan miehen kännykkään.

Mutta mun miesystävä pitää exänsä kuvaa pianon päällä, pitäiskö mun pyytää sitä poistamaan se? :)

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö, miks se pitää sitä esillä? :D

Vierailija
2/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hieman hassulta. Onko kuva teetetty jossain vain vain ihan tavallinen kameralle otettu kuva? Onko ex vielä elossa?

Itse sanoisin suoraan miehelle, että mua hieman häiritsee se kuva ja toivoisin hänen poistavan sen niin näkyvältä paikalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies paiskannut OMATOIMISESTI ihan kaikki exän kuvat roskikseen jo kun aloitettiin tapaamaan, joten se siitä :)

Vierailija
4/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika noloa jos miehellä exän kuva pianon päällä. Oletko joku tossukka vai?

Vierailija
5/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikäli sillä ei kukaan soita, kannattaa harkita poistamista. Turhan suuri, eikä oikein koristeeksikaan ole. Siis pianoa tarkoitin, niinku.

Vierailija
6/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen mies pitää exän kuvia vaikka hänellä uusi? Lähtisin sellaisesta suhteesta ja lujaa! Minua ahdistaisi jopa tieto jos joku ex-mies pitäisi minun kuvia esillä nykyisensä kanssa! Jättäisi minut (kuvan muodossa) edes rauhaan.

Vierailija
7/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on seinällä kuva miehen eksästä. Siinä tosin on lapsetkin mukana, mutta on meillä kuvia lapsista ilman tätä eksääkin. Miksi sitten juuri tuo kuva? Koska mulla ei ole mitään miehen eksää vastaan eikä varsinkaan sitä, että ovat olleet yhdessä ja heillä on lapsia. Tämä eksä on myös minun ystäväni. Tuntuisi jotenkin turhalta pyytää, että me hävitettäisiin kyseinen kuva.

Vierailija
8/8 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kuvassa on kyllä lapsetkin, et siitä syystä se ei olle pahemmin häirinnyt.. tarkemmin ajatellen, mies taitaa yrittää tehdä mut mustasukkaiseksi.. Kuva vaihtukoon pelkkiin lapsiin!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan