Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ex-puoliso on niin tyhmä ja hankala että pää posahtaa

Vierailija
14.09.2023 |

Voikin ihminen olla vaikea. Hankala, inhottava, ilkeä. Ja vaikka mitä. Ja itse halusi eron. Uusi onnellinen parisuhde. Oli jo ennen meidän eroa valmiiksi katsottuna.
Silti vaikeuttaa kaikkia asioita minkä ehtii.
Voikun vois vaan lakasta sen kokonaan pois elämästä. Mutta pakko vielä vääntää lasten asiat kuntoon.
Sit annan olla koko tyypin. Poistan sen watsapista ja käyn sähköpostilla vain ja ainoastaan aivan pakolliset yhteydenpidot lapsia koskien.

Se ihminen on vaan alinta sakkaa. Ja omilla teoillaan saa itseään kokoajan vaan alemmas ja alemmas mun silmissä.

Yök mikä tyyppi.

Huh, helpotti purkaa tämä.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Tyhmä, vaikea, hankala, inhottava, ilkeä, alinta sakkaa, yök mikä tyyppi."

Toivottavasti et puhu lastesi isästä noilla sanoilla lastesi kuullen.

Vierailija
2/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En puhu lasteni kuullen noin heidän isästään.

Tulevat sen asian tajuamaan itsekkin. Tai no, ovat jo tajunneet.

Kunhan nyt leikkii hetken.

Lapsille puhun isästään kunnioittavasti ja lasten ja isän suhdetta tukien.

Vaikka totuus siitä "ihmisestä" on aivan toinen. Lapset tulevat siihen itse törmäämään. Ikävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan on hankalia, inhottavia ja ikäviä.

Tsemppiä, pääset siitä kyllä vielä lopullisesti eroon!

Vierailija
4/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omien lasteni isä on oikea surkimus. Esikoinen on jo huomannut sen. En oikein tiedä mitä nuoremmat ajattelee isästään, mutta ei ole sellaista isä-lapsi - suhdetta ollut eron jälkeen mikä olisi pitänyt olla.

Kaikki lapset on jo täysikäisiä, joten minua ei kosketa mikään exään liittyvä eikä ole eron jälkeen koskettanutkaan, kun en yksinkertaisesti ole ollut exän kanssa tekemisissä. Lasten puolesta on ollut jonkinlaista surua kuitenkin.

Vierailija
5/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se hankaa?

Vierailija
6/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omien lasteni isä on oikea surkimus. Esikoinen on jo huomannut sen. En oikein tiedä mitä nuoremmat ajattelee isästään, mutta ei ole sellaista isä-lapsi - suhdetta ollut eron jälkeen mikä olisi pitänyt olla.

Kaikki lapset on jo täysikäisiä, joten minua ei kosketa mikään exään liittyvä eikä ole eron jälkeen koskettanutkaan, kun en yksinkertaisesti ole ollut exän kanssa tekemisissä. Lasten puolesta on ollut jonkinlaista surua kuitenkin.

Oliko lapset minkä ikäisiä kun erositte? Miten lasten asiat hoitui ilman minkäänlaista yhteydenpitoa?

Vierailija
7/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et siis nainut omalta tasoltasi, vaan alle oman tasosi. Jos nait tasoltasi, olette molemmat yhtä tyhmiä.

Vierailija
8/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menit naimisiin tuollaisen ihmisen kanssa?

Vierailija
9/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menit naimisiin tuollaisen ihmisen kanssa?

Miksi menit lisääntymään tuollaisen ihmisen kanssa? Ajattele jos lapsistasi tulee samanlaisia kuin isästään.

Vierailija
10/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko lapset minkä ikäisiä kun erositte? Miten lasten asiat hoitui ilman minkäänlaista yhteydenpitoa?

Oli.

Asianajajan välityksellä.

Vierailija
11/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän. Mun ex-mies on myös täyttä kuonaa. Onneksi meillä ei ole lapsia. Tässä mitä opin siitä suhteesta: Naiset älkää ikinä tyytykö johonkin välttävään, etenkään TASOANNE ALEMPAAN (täällä kun jauhetaan niistä tasoista).

Vierailija
12/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kysymys. Sitä olen paljon miettinyt, miksi ihmeessä menin yhteen tämän ihmisen kanssa? Miksi tein hänen kanssaan lapsia? Ja mitä jos lapsistani tulee isänsä kaltaisia? Olen ollut nuorena tyhmä, sinisilmäinen jne. Nyt siitä kärsii kaikki.

Varmaa on se että isä toihuineen on jo jättänyt lapsiin ikuiset jäljet. Aika näyttää miten pahat.

Ja kuinka paljon tuhoa saakaan vielä aikaan ennen kun lapset ymmärtävät.

Eikä sekään ole helppo paikka. Tajuta omasta isästä.

Vierailija
13/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se ihminen on vaan alinta sakkaa"

Sokerina pohjalla, oikea namupala

Vierailija
14/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhutko itsestäsi?

Vierailija
15/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa törkeä. Ei ihme että eksäsi katsoi paremman puolison hyvissä ajoin.

Sun kannattaa nyt katella peiliin pitkään ja hartaasti.

Vierailija
16/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo tiiätkö, on tässä ex ottanut päähän. Se yrittää koko ajan luikerrella takaisin.

No sitten hermostuin niihin (taas) naisiin joita se kerää listoilleen somessa. Niihin nuoriin kauniisiin 30 vuotta itseään nuorempiin, ja älähdin sitten esimerkin kanssa että mua oksettaa.

No, se oli muka päätellyt että se tyttö mua oksettaa, ja rupesi vinkumaan että on sunkin tytöilläsi tatuointeja (ei muuten ole) ja kannattavat jotain lahkoa. (No ääh)

Ja sitä se jankutti vaikka sanoin ettei mua ne tytöt ja mikään muu liikuta, kuin se että sä vahtaat niitä. Ja keräilet, että mulle riittää.

Sitten alkoi vänistä että se yksi mainitsemani on serkku ja eikö sukulaisten kanssa saa olla tekemisissä. Kyselin että jaa mikä serkku ja milloin tää vanhemman sisarus on sen saanut... että kerropa minkä ikäisenä. No selvisi myöhemmin että on sukulainen, mutta ei serkku vaan serkun lapsi. Että se siitä sukulaisten kanssa tekemisissä olemisesta kun ei edes tiedä kuka on serkku ja kuka serkun lapsi...

Tässä riidan tuoksinassa syytti että minun vauvapalstailuni on ihan sama asia kuin hänen muutaman sadan 20-30 vuotta itseään nuorempien naisten seurailu ja kavereiksi pyytäminen. Plus naisten katselu irl ja kaupassa juttelu ja varmaan minäkin teen sitä.

Minä katson että tyyppi on niin tyhmä ettei enää voi ajatellakaan olla yhteydessä.

(Huom. Kerran katsoin emmanuellea ja muutamassa sekunnissa mies veti hepulit että kuolaan niitä kolmea pientä rasvattua aasialaismiestä jotka kyseisessä elokuvassa pullistelivat lavalla lihaksiaan)

Vierailija
17/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletpa törkeä. Ei ihme että eksäsi katsoi paremman puolison hyvissä ajoin.

Sun kannattaa nyt katella peiliin pitkään ja hartaasti.

Se uuskin tulee vielä jonain päivänä ymmärtämään totuuden. Ex ei koskaan, ikinä, milloinkaan voi ymmärtää hänessä olevan mitään vikaa. Ja niitä vikoja riittää. Täydellinen en ole itsekkään. Olen kuitenkin inhimillinen ihminen. Ja ennen kaikkea lapsilleni rakastava äiti. En pelkkä käskijä, hyötyjä, ikeilijä jne.

Se miten ex kohtelee omia lapsiaan saa minut halveksimaan häntä ihmisenä.

Ihan sama mulle miten mulle kiukuttelee. Ei kiinnosta pätkääkään.

Jokainen teistä olisi mun kanssa samaa mieltä, jos tuntisitte tyypin, tietäisitte miten on vuosia lapsiaan "kasvattanut"

Ja kyllä, minä olen ollut äärimäisen tyhmä, kun olen sitä vuosia katsonut ja hammasta purren sietänyt.

Vierailija
18/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on joku projisointiketju, ja mammat hurraa.

Vierailija
19/19 |
14.09.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ketju on avautuminen äärimmäisen itsekkäästä ja inhottavasta ihmisestä. Minun exästä. Kukaan ei voi uskoa todeksi minkälainen voikaan ihminen pahimmillaan olla. Ja tällä yksilöllä se on perusluonne. Pahenee kun vanhenee. Uudelle vielä esittää hyvää tyyppiä, niin haukkuu sitten mua aina kun se nyksä on pois sieltä. Pakko purkaa johonki se sisään rakennettu ilkeys ja inhottavuus.