Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

posti hukannut verkkopankkitunnukset

Vierailija
02.01.2014 |

....ei kai naapuri pääse käsiksi tilitietoihini?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tilaa uudet

Vierailija
2/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai ne nyt kerralla kaikki tunnukset tule yhtenä pakettina?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sun naapurilla sekä salasana ja tunnukset? Tottakait sitten pääsee tietoihisi...

Vierailija
4/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä pankki lähettää tunnukset postissa?

Itsellä tili osuuspankissa ja he lähettävät ainoastaan avainlukulistoja postissa ja sekin pitää aktivoida itse. Uudet tunnukset pitää hakea konttorista henk.koht.

Vierailija
5/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:12"]

Mikä pankki lähettää tunnukset postissa?

Itsellä tili osuuspankissa ja he lähettävät ainoastaan avainlukulistoja postissa ja sekin pitää aktivoida itse. Uudet tunnukset pitää hakea konttorista henk.koht.

[/quote]

Ihan sama tuli mieleen. Mahtoiko ap tarkoittaa, että avainlukulista on kadonnut matkalla? Toivottavasti vain se, sillä se on täysin käyttökelvoton väärissä käsissä.

Vierailija
6/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin kanssa eilen avainlululistan vanhentuneen, uutta ei ole tullut. Soitto pankkiin varmisti että uusi avaintunnuslista lähetetty viikkoja sitten!!!!! No Se mitätöitiin heti ja uusi tilattu!!!! Nyt en vaan pääse verkkopankkiin viikkoon kun uudet tunnukset tulevat vast aikaisintaan ensi tiistaina...

Vierailija
7/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä huomasin kanssa eilen avainlululistan vanhentuneen, uutta ei ole tullut. Soitto pankkiin varmisti että uusi avaintunnuslista lähetetty viikkoja sitten!!!!! No Se mitätöitiin heti ja uusi tilattu!!!! Nyt en vaan pääse verkkopankkiin viikkoon kun uudet tunnukset tulevat vast aikaisintaan ensi tiistaina...

Vierailija
8/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no 7 :  siis aivan sama tilanne mulla. kyllä siis vituttaa. Mun pankki nordea. t.ap

Vierailija
9/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten v-uttaa että ylimääräisistä avainlukutilauksista joutuu maksamaan. Mulle kävi jokin aika sitten myös niin, että lista vanheni eikä uutta ollut tullut. Posti ei aivan varmaan ollut tuonut sitä perille.

Vierailija
10/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädettömät!

Vierailija
11/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on koko ajan ylimääräinen avainlukulista laatikossa. Kun verkkopankki vinkkaa, että avainluvut vähenevät, tilataanko uusia, tilaan uuden listan. Mutta sen tuloa ei tarvitse hermoilla, koska on se varalista jemmassa.

Vierailija
12/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 11:34"]

....ei kai naapuri pääse käsiksi tilitietoihini?

[/quote]

Myöhemmästä viestistäsi käy ilmi, että kyse on vain avainlukulistasta. Miten ihmeessä naapuri pääsisi tilitietoihisi käsiksi uuden käyttöön ottamattoman avainlukulistan kautta??!! Tai vaikka olisi käytössäkin. Miten tämä olisi teknisesti mahdollista?

Vierailija
13/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:52"]

Minulla on koko ajan ylimääräinen avainlukulista laatikossa. Kun verkkopankki vinkkaa, että avainluvut vähenevät, tilataanko uusia, tilaan uuden listan. Mutta sen tuloa ei tarvitse hermoilla, koska on se varalista jemmassa.

[/quote]

Missä pankissa tällainen systeemi toimii?

Ei Nordealla ainakaan. Avainlukulistasta lukujen vähennyttyä tietyn määrän verran pankki lähettää uudet, ja vanha lista jatkaa toimimistaan tiettyyn rajaan saakka. Siitä eteenpäin ovat voimassa uuden listan tunnarit. Mitään "omaa välilistaa" ei pysty pitämään siinä ohessa.

Vierailija
14/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:00"]

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:52"]

[/quote]

Missä pankissa tällainen systeemi toimii?

Ei Nordealla ainakaan. Avainlukulistasta lukujen vähennyttyä tietyn määrän verran pankki lähettää uudet, ja vanha lista jatkaa toimimistaan tiettyyn rajaan saakka. Siitä eteenpäin ovat voimassa uuden listan tunnarit. Mitään "omaa välilistaa" ei pysty pitämään siinä ohessa.

[/quote]

Op:ssa voi vaihtaa listan milloin haluaa. 

Vierailija
15/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm, onkohan nyt jossain suuremminkin vikaa, sillä meillekin on tulematta Nordean avainlukulista ja viimeinen rivi on jo käytössä. 

Vierailija
16/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla se uusi avainluku lista tulee niin paljon etukäteen, että sen olemassaolon on ehtinyt jo unohtaa sitten kun se vanha menee loppuun.

Vierailija
17/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 13:03"]

Mulla se uusi avainluku lista tulee niin paljon etukäteen, että sen olemassaolon on ehtinyt jo unohtaa sitten kun se vanha menee loppuun.

[/quote]

Miksi et ota uutta avainlukulistaa käyttöön heti, kun se tulee? Tämä on mahdollista ainakin Nordeassa.

Vierailija
18/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.01.2014 klo 12:47"]

Kädettömät!

[/quote]

Omin kätösinkö sinä värkkäät tunnuslukusi sitten?

Vierailija
19/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

NRO 16>: KYLLÄ NYT ON nordealla vikaa..jälleen kerran. t.ap

Vierailija
20/35 |
02.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnukset vai avainlukulistan? Molempia ei koskaan lähetetä samassa postissa ja kummallakaan erikseen ei tee mitään. Pyydä pankistasi uusi ja katso pankkisi ohjeista miten se otetaan käyttöön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi viisi