Monelta menette nukkumaan ja moelta heräätte näin joululomalla
Kommentit (6)
Lapset ja mies menevät nukkumaan kasilta (mies nousee puoli viideltä töihin, ei ole lomalla) ja minä valvon vähän myöhempään ja nousen kahdeksan maissa. Ensi viikolla menen itsekin kasilta nukkumaan ja nousen viiden ja kuuden välillä.
Kahden ja kuuden välillä yöllä on näyttänyt olevan, ylös kun satun heräämään kymmenen ja kahdentoista välillä. Eilen meni kyllä puoli neljään ennenkuin nousin.
On menty nukkumaan tosi myöhään. Lapsi yhentoista jälkeen ja me joskus kahen aikaan. Mä oon heräilly yheksän tienoilla ja muut myöhemmin. Tänään alkaa ryhdistäytyminen.
Lapsella, 6v, on nukkumaanmenoaika pidetty samana eli 20:30-21. Herää sitten kun herää, välillä 7, välillä 9, välillä jotain siltä väliltä.
Mies on iltauninen, joten menee "normaaliaikaan" nukkumaan, aamuisin lojuu sängyssä pidempään kuin normaalisti.
Mulla onkin töitä tässä välipäivät... eli aamulla on herättävä.
olen mennyt nukkumaan klo 17 ja noussut ylös klo 5. Olen ollut yksin. Kun lapset mulla, menen nukkumaan klo 20 ja herään klo 5.
Menen nukkumaan 22-23 ja herään 8-9 maissa.Nytkin olen reilun tunnin ollut hereillä mutten vielä noussut sängystä ylös :)