piilolinssit
millä vahvuuksilla niitä piilareita korkeintaan saa?
saako muina kuin kertakäyttöisinä? en halua maksaa
yli 50€ per. kuukausi uusista linsseistä.
paljonko maksavat jos niitä saa muina kuin kert.käyttöisinä?
jollain kokemuksia? käytän siis silmälaseja mutta ovat useimmiten tiellä... asiattomia kommentteja en hyväksy. kiitos.
Kommentit (26)
Niih.. Voishan tuolla käydä... Ainoo vaan että hinta on 1200-2000 niin saa säästää jonkun aikaa.
ap
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:06"]Niih.. Voishan tuolla käydä... Ainoo vaan että hinta on 1200-2000 niin saa säästää jonkun aikaa.
ap
[/quote]
Mulla maksoi 3500€ kaikkien esi- ja jälkitutkimusten kanssa, eli sun hinta-arvio on vähän alakanttiin. Mutta sain 3 vuotta korotonta ja kulutonta maksuaikaa, joten ei tunnu pahalta :)
Leikkaukseen siitä, itselläni oli -6 ja runsaasti hajataittoa ja olen ollut jo muutaman vuoden ilman laseja. Elämä on ihanaa ilman likinäköä!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:06"]Niih.. Voishan tuolla käydä... Ainoo vaan että hinta on 1200-2000 niin saa säästää jonkun aikaa.
ap
[/quote]
Mulla maksoi 3500€ kaikkien esi- ja jälkitutkimusten kanssa, eli sun hinta-arvio on vähän alakanttiin. Mutta sain 3 vuotta korotonta ja kulutonta maksuaikaa, joten ei tunnu pahalta :)
[/quote] niin, no, osa-aika duunissa olevalle iltalukiolaiselle vähän haaste, mut kyl se kait onnistuu :D
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:10"][quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 22:06"]Niih.. Voishan tuolla käydä... Ainoo vaan että hinta on 1200-2000 niin saa säästää jonkun aikaa.
ap
[/quote]
[/quote] niin, no, osa-aika duunissa olevalle iltalukiolaiselle vähän haaste, mut kyl se kait onnistuu :D
Laserilla saadaan leikattua jopa -12 jossain tapauksissa. -7 on hyvin tavallinen voimakkuus laserilla leikattavaksi. Mene ap esitutkimukseen jossa silmäsi tutkitaan niin sitten olet asiassa viisaampi!