Todistin tänään, kun lastani hoitanut henkilö huusi hänelle
Olimme lomailemassa ja lapset olivat omassa paikan järjestämässä kerhossa. Kun saavuimme hakemaan lapsiamme, paikalla oli todella paljon muita lapsia.
Siinä sitten juttelin kahden muun hoitajan kanssa, kun pojat eivät malttaneet lopettaa autoleikkiä kesken.
Pojilla tuli sitten jotain kränää autoista, ja pienempi marisi isommalle että "Äläää!" (ihan normaalia pikkupojan protestointia)
Noh, paikalla ollut kolmas hoitotäti sitten HUUSI, siis ihan oikeasti huusi vanhemmalle pojalleni että, " NYT *pojan nimi* LOPETAT TUON JOS *nuoremman pojan nimi* EI TYKKÄÄ SIITÄ!"
hän myös syöksähti poikia kohti ja vetäisi esikoiseni kauemmas.
Olin ihan oikeasti kauhistunut, tää hoitotäti ei tajunnut että minä seisoin ihan hänen takanaan ja oli todella nolon näköinen jälkeenpäin.
Siis näinkö lastenhoitajat kohtelevat lapsia kun vanhemmat eivät näe?? Kyse oli siis 4- ja 2-vuotiaista.
Kommentit (44)
[quote author="Vierailija" time="05.04.2014 klo 17:33"]
Huomasiko kukaan että aloitus oli tehty 1.1 ?
[/quote]
Mitä sitten?
Lapsiin ja koiriin pätee sama.... huuto ei lisää ymmärrystä.Lapsen elämänkokemus on just tarkkaan sen iän pituinen.Siis 4v on kerryttänyt sitä tasan 4v josta vauvaikää aika iso osa.Kyllä käytös kertoo aina jostakin ja siitä jostakin kannattaisi ottaa selvää,jotta muutos on mahdollinen.Keneltäkään ei pidä vaatia täydellisyyttä,sillä sitähän me ihmiset ei olla, täydellisiä.Ei äidit,isät eikä hoitajat.Lapsen parasta on tehdä yhteistyötä lapsen hyväksi.
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 19:24"]
Olimme lomailemassa ja lapset olivat omassa paikan järjestämässä kerhossa. Kun saavuimme hakemaan lapsiamme, paikalla oli todella paljon muita lapsia.
Siinä sitten juttelin kahden muun hoitajan kanssa, kun pojat eivät malttaneet lopettaa autoleikkiä kesken.
Pojilla tuli sitten jotain kränää autoista, ja pienempi marisi isommalle että "Äläää!" (ihan normaalia pikkupojan protestointia)
Noh, paikalla ollut kolmas hoitotäti sitten HUUSI, siis ihan oikeasti huusi vanhemmalle pojalleni että, " NYT *pojan nimi* LOPETAT TUON JOS *nuoremman pojan nimi* EI TYKKÄÄ SIITÄ!"
hän myös syöksähti poikia kohti ja vetäisi esikoiseni kauemmas.
Olin ihan oikeasti kauhistunut, tää hoitotäti ei tajunnut että minä seisoin ihan hänen takanaan ja oli todella nolon näköinen jälkeenpäin.
Siis näinkö lastenhoitajat kohtelevat lapsia kun vanhemmat eivät näe?? Kyse oli siis 4- ja 2-vuotiaista.
[/quote]sun poikas otti pienemmältä lelun eli auton ilmeisesti vielä kädestä, se on hyvin rumaa käytöstä